X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת לעומק התדועה
▪  ▪  ▪

חברת המדיה לצעירים "לעומק התודעה" החלה במהלך שיווקי חדש מול המפרסמים והפרסומאים. כחלק מפעילות חינוך שוק מקבלי ההחלטות בענף, החברה הופכת להיות שגרירה של קהל הצעירים באמצעות סקרי TGI אשר בדקו הרגלי צריכה, פנאי ותרבות של צעירים בגילאי 18-30.
"לעומק התודעה" תשלח אחת לחודש, באמצעות דיוור ישיר נתונים מעניינים ועדכניים בנושא צעירים כגון: שימוש בסלולארי, שימוש בסיגריות, קנייה ברשתות ביגוד, שתיית בירות, הוצאות אישיות בחודש, פעילות ספורט ופנאי, סגנון חיים וכ"ו. המידע יגיע אל כל מקבלי ההחלטות בענף הפרסום בכלל ובתחום המדיה בפרט (משרדי פרסום, משרדי מדיה, מנכ"לים, מנהלי שיווק ופרסום ועוד).
בחודש ספטמבר נשלח הגליון הראשון בנושא היגדים, תרבות ופנאי בהפצה של למעלה מ-1000 עותקים.
זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף "לעומק התודעה": "הסיבה למהלך שביצענו (סקרים מקיפים על קהל היעד, כחלק מהתמחותנו בתחום) באה לענות על השאלות בנושא הרגלי הצריכה, התרבות והפנאי של הצעירים ולהבין מהם המותגים המבוקשים ביותר. הצעירים של היום הרבה יותר מתוחכמים ממה שהם נראים, הם סקפטיים, בררנים ובוחנים כל דבר. רק חברות שישקיעו מספיק מחשבה בפניה לצעירים ינחלו הצלחות".
כחלק מהתמקדות "לעומק התודעה" בגילאי 18-30, החברה הקימה מחלקת קד"מ המתמחה בשיווק חוויתי במועדונים בנוסף לפרסום בחדרי שירותים. הבליין במועדון יקבל חוויה כוללת של פרסום בשירותים ופעילות קד"מ, כאשר הוא במצב רוח מרומם ונקודת המפגש שלו עם המוצר הן בחדר השירותים באופן אישי והן ברחבת הריקודים בפעילות כלשהי.

תאריך:  22/09/2004   |   עודכן:  22/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il