X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪

אסם משקיעה 3 מיליון ש"ח בקידום החטיפים המלוחים
מכריזה על תחרות "חבורת המחשב הנייד": שלוש קבוצות של עד 40 חברים בכל אחת, יזכו במחשב נייד HP לכל חבר.
אסם משקיעה 3 מיליון ש"ח בפעילות שיווקית לקידום קטגוריית החטיפים המלוחים שלה, שבמרכזה: "חבורת המחשב הנייד": שלוש קבוצות שבכל אחת עד 40 משתתפים יזכו במחשב נייד מתוצרת HP לכל משתתף, ובסך הכל - עד 120 מחשבים מדגםPavilion החדש. התחרות תלווה במסע פרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובנקודות מכירה.
ייחודה של התחרות היא שהיא פונה אל קבוצת משתתפים ולא אל משתתף בודד.
במסגרת התחרות, צריכה כל קבוצה לאסוף 30 אריזות ריקות ממגוון חטיפי אסם מכל הגדלים ומכל הסוגים, ולשלוח אותם במעטפה הנושאת עד 40 שמות חברים בקבוצה. בהגרלה יישלפו שלוש מעטפות, אשר יזכו את כל הרשומים על גביהן בפרס: מחשב HP Pavilion לכל שם המתנוסס על המעטפה.
החטיפים המשתתפים במבצע הם במבה, ביסלי, דובונים, קומיקס, פופקו, צ'יפסי, צ'יפסי STIX, אפרופו ובייגלה.
את התחרות ילווה קמפיין פרסומי שיעלה בטלוויזיה החל מה-18 באוקטובר. הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום אריאלי-פובליסיס מציג את דמויות אסם האהובות והמוכרות תינוק הבמבה, ודמויות ביסלי גריל וברביקיו מנהלות מרוץ אחר מחשבים ניידים, כאשר שלושתן נמצאות במרוץ שקים, כאשר אריזות החטיפים משמות כשקים.
לדברי סמנכ"ל השיווק של אסם, איציק צאיג, נועד המבצע ליצור בקרב המשתתפים קשר בין חטיפים וחברים, כאלה שאיתם אוכלים את החטיפים. "חיפשנו פרס שמתקשר לתרבות הצעירה של קבוצות: משחקים יחד, גולשים יחד, שומרים על קשר באינטרנט. חטיף טוב משדרג את חוויית היחד". צאיג מציין כי זהו מבצע ראשון מסוגו המבוסס על השתתפות קבוצתית בה כל פרט בקבוצה מקבל פרס אישי כך שמחד המאמץ הקבוצתי יחסית קל, ומאידך הפרס האישי יקר ושווה ערך. "התרבות הישראלית נעה סביב מושג החבר'ה. החבר'ה שנהנים מחטיפי אסם יוכלו מעתה ליהנות גם מסיכוי לפרס קוסם", אומר צאיג.
את אריזות המוצרים ניתן לשלוח באמצעות מעטפה מיוחדת שתחולק ברחבי הארץ לילדים ונוער וכן שתצורף לעיתוני הילדים, ולמארזי ענק של החטיפים (מארז 9 + 1). ניתן לשלוח את המעטפה בדואר, או למסור אותה בסניפי הבורגר-ראנץ' ברחבי הארץ. ניתן גם לשלוח מעטפה רגילה.
המבצע ייערך בין התאריכים 5.12.04 - 10.10.04 הגרלת שמות הזוכים במעטפות וחבריהם הרשומים במעטפה הנבחרת, תתקיים בתאריך 20.12.2004.
בנוסף, תתוקשר התחרות באמצעות מודעות בעיתונות, על גבי מגוון חטיפי אסם וכן באמצעות מעמדים שיוצבו בסניפי הבורגר-ראנץ' ובנקודות המכירה.
התחרות מתופעלת על-ידי חברת "מומנטום" מקבוצת מקאן אריקסון.

תאריך:  10/10/2004   |   עודכן:  10/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il