X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מקוריג'ין
▪  ▪  ▪

חברת האנרגיה הארופאית EDF רכשה פתרונות מחשוב מקוריג'ין הישראלית
חברת האנרגיה הארופאית Energy EDF הטמיעה את פתרונות קוריג'ין בתשתיות המחשוב שלה; אמנון פרסלר, מנכ"ל קוריג'ין:"EDF Energy נזקקה לפתרון הייחודי של קוריג'ין".
חברת הסטארט-אפ הישראלית קוריג'ין ((Corigin, המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לאיחזור נתונים ממערכות מחשוב מרכזיות, ספקה פתרונות מחשוב לחברת האנרגיה EDF.
קוריג'ין הודיעה כי EDF אנרג'י, בבעלות קבוצת Electricity de France) EDF), חברת אנרגיה מובילה בייצור והפצה של חשמל, הטמיעה את פתרונות התוכנה של קוריג'ין כחלק מפתרון מחסן הנתונים (Data Warehouse) שלה.
"העסקה הנוכחית מספקת הוכחה נוספת כי פתרונות המחשוב של קוריג'ין מספקות מענה לחברות הנמצאות בצמיחה", אמר אמנון פרסלר, מנכ"ל קוריג'ין. "תהליכי האינטגרציה והעברת הנתונים ב-EDF היו רבי שלבים וארכו זמן רב, ובכך סיכלו גישה לנתונים בעלי ערך עיסקי רב לארגון. עקב הגידול בכמות הנתונים החריף המצב, ולכן EDF אנרג'י נזקקה לפתרון הייחודי של קוריג'ין", הדגיש פרסלר.
"הרכישות האחרונות שביצענו כמעט והכפילו את כמות הנתונים שלנו", אמרה ראשל סמית', מנהלת ישומיי מחסן הנתונים ב-EDF אנרג'י. "לכן היה עלינו להתאים את תשתיות המחשוב שלנו לשינויים הנובעים מהגידול הזה", הוסיפה סמית'.
בהתבסס על הטכנולוגיה מוגנת הפטנט וחבילת מוצרי התוכנה שלה, יישמה חברת קוריג'ין פתרון המאפשר טעינה מהירה של כמויות נתונים גדולות מהמינפריים (mainframe) למחסן הנתונים הפועל בסביבת המערכות הפתוחות ללא צורך בניצול משאבי המינפריים ורשת התקשורת האירגונית. פתרון התוכנה של קוריג'ין שיפר באופן משמעותי את זמן הגישה והעברת הנתונים והפחית אותו לכחמישית. באמצעות הפתרון של קוריג'ין, המידע הנבחר מועבר למסדי הנתונים המבוססים Oracle ישירות מ-DB2 בפחות משעתיים, בהשוואה למצב הקודם בו נדרשו מעל 10 שעות לפעולה זו.
כמו כן, קוריג'ין מאפשרת ל-EDF אנרג'י את היכולת לשקף בצורה מהירה, ובסמוך לזמן אמת במחסן הנתונים שלהם המבוסס Oracle, את את העדכונים לנתוני בסיס הנתונים ,DB2 במיינפריים.
"זוהי עסקה משמעותית מאוד עבור קוריג'ין שתסייע לה בחדירה לשוק האירופי", אמרה אלישבע יעקובוביץ', שותפה בקרן הון הסיכון ורטקס, שהשקיעה בקוריג'ין יחד עם ג'נסיס פרטנרס בסבב הגיוס מ-2003.
אמנון פרסלר מציין כי פתרון זה שיפר באופן משמעותי את תהליכי הגישה והעברת הנתונים ממערכות המיינפריים למערכות הפתוחות. "השימוש במוצרי קוריג'ין מאפשר ל-EDF אנרג'י לקצר תהליך העברת נתונים רב שלבי ( 5 שלבים ) לשלב אחד, מפחית באופן משמעותי את העומס ברשת בזמן העברת הנתונים מהמינפריים למערכות הפתוחות, וכעת יש צורך בתמיכה של מחלקה אחת בלבד לתמיכה בתהליכי הגישה והעברת המידע ולא למחלקות רבות כפי שנהוג היה לפני יישום מוצרי קוריג'ין", הוסיף פרסלר.
אודות קוריג'ין:
קוריג'ין הינה חברה בינלאומית המספקת פתרון תוכנה ייחודי לשיפור והוזלת הגישה לנתוני מיינפרים. פתרונות החברה מציעים חסכון בעלויות, זמינות ויעילות. לחברה משרדים ראשיים בישראל ומשרדי מכירות בארה"ב ובבריטניה ועל לקוחותיה נמנות חברות מובילות בתחום השירותים הפיננסים. צוות ההנהלה של החברה בעל ניסיון יזמי רב שנים וניסיון בניהול חברות הפועלות בתחום ניהול נתונים. החברה ביצעה בשנת 2003 גיוס הון מקרנות ההון סיכון ורטקס וג'נסיס פרטנרס. למידע נוסף:
www.corigin.com
אודות טכנולוגית קוריג'ין
קוריג'ין מפתחת ומשווקת מערך פתרונות לשיתוף מידע ולאחזור נתונים בין מערכות מיינפריים ומערכות פתוחות . הטכנולוגיה הייחודית של קוריג'ין מאפשרת איחזור והעברת נתונים מהמינפריים באמצאות גישה ישירה למערך הדיסקים הארגוני ((Storage Controller.
מוצרי קוריג'ין מאובטחים וניתנים להטמעה מהירה ומאפשרים לאירגונים המפעילים סביבת מיחשוב הטרוגנית להפחית באופן משמעותי את הזמן הנדרש לגשת ולהעביר נתונים בין הסביבות השונות, ומספקים החזר מהיר על ההשקעה. השימוש במוצרי קוריג'ין מפחית באופן משמעותי את העלויות התשתיות , מגביר באופן משמעותי את מהירות העברת המידע ופועל באופן פשוט לתפעול המאפשר גישה והעברת מידע ממערכות המחשב המרכזי כאילו שהיו מערכות פתוחות.
הארכיטקטורה של קוריג'ין משפרת את הביצועים של פתרונות אירגוניים ומאפשרת למערכות המחשב המרכזי לתמוך במערכות מידע מתקדמות כדוגמת בינה עיסקית (BI), CRM, ומחסני נתונים ((Data Warehouse.
אודות: EDF Energy
EDF אנרג'י הוא השם החדש של המיזוג בין חברות האנרגיה הבריטיות London Electricity ו-Seeboard. החברה מספקת חשמל לכ-8 מיליון לקוחות פרטיים ועסקיים באנגליה ומהווה חלק מרכזי בקבוצת EDF אשר פועלת ב-24 מדינות ומשרתת כ-47 מיליון לקוחות ברחבי העולם.

תאריך:  18/10/2004   |   עודכן:  18/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il