X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סקאל דיוטי פרי
▪  ▪  ▪

חברת סקאל דיוטי פרי ממתגת מחדש את חנויות סקאל בנתב"ג 2000 ויוצרת לראשונה בידול משמעותי מחנויות סקאל בשוק המקומי
לקראת הפתיחה משיקה סקאל דיוטי פרי 2 תבניות לוגו חדשות - אחת לחנויות סקאל במתחם שחקים ואחת לחנויות סקאל במתחם רוטנדה.
קובי סקאל סמנכ"ל השיווק בקבוצת סקאל: " השקת הלוגו החדש המשתלב באופן מודולרי עם כל תתי המותגים והרשתות של סקאל, הינו צעד מוביל ביצירת שפה מותגית ושיווקית אחידה לכל חנויות ומותגי סקאל בנתב"ג 2000 תוך הפרדה משאר חנויות סקאל..."
חברת סקאל דיוטי פרי ממתגת מחדש את 9 חנויות סקאל בנתב"ג 2000 שצפויות להיפתח בתחילת נובמבר עם תחילת פעילותו של טרמינל 3.
במסגרת תהליך המיתוג משיקה סקאל בימים אלה לוגו חדש, כאשר מדובר בעצם בשתי תבניות לוגו נפרדות - אחת רק עם המילה "SAKAL " המיועדת לחנויות במתחם הקניות שחקים, ואחת עם המילים "SAKAL DUTY FREE" המיועדת לחנויות סקאל הממוקמות המתחם רוטנדה שבתוך אולם הנוסעים.
לצבעי הלוגו המלווים את מותגי סקאל מאז הקמתם - כחול, אדום ולבן, יתווסף הצבע הצהוב, ובעצם לראשונה בתולדות סקאל, מופרדות ומבודלות באמצעות שפה מותגית שונה חנויות הדיוטי פרי משאר חנויות סקאל בשוק המקומי.
קובי סקאל סמנכ"ל השיווק של סקאל מסר כי: "מדובר במהלך מיתוג ראשון מסוגו שתכליתו יצירת שפה אחידה לחנויות סקאל בנתב"ג 2000, הוספת ערכי מותג חדשים תוך שמירה על נכסי המותג הקיימים ובידול משאר חנויות סקאל בשוק המקומי שמטרתו לייצר אמירה כי מדובר בקונספט חדש שלא נראה עד כה".
לדבריו: "השקת הלוגו החדש שהדגש בעיצובו היה על השתלבותו בצורה מודולורית עם כל תתי המותגים והרשתות של סקאל, הינו צעד מוביל ביצירת שפה מותגית ושיווקית אחידה לכל חנויות ומותגי סקאל בנתב"ג 2000".
עוד הוסיף סקאל כי: "הלוגו החדש של סקאל מתבסס בעיצובו על הצבעוניות והשפה של הלוגו הקודם גם בשל הצורך לשמור על נכסיות המותג וגם על מנת לא לנתק באופן מוחלט את החנויות בנתב"ג 2000 משאר החנויות אלא רק לשוות להן נופך נוסף, בדמות לוגו עדכני יותר, מתומצת יותר ועכשווי יותר".
לדבריו: "המטרה שהצבנו לנו בתהליך המיתוג, הינה שציבור הלקוחות והנוסעים יקשרו בין החנויות השונות במתחמי הדיוטי פרי ובמתחם השחקים, וכן זהות מותגית אחידה המקשרת בין כל תשע החנויות של סקאל, כך שהלקוח יידע באמצעות מבט חטוף בלבד, שהוא נכנס לאחת מחנויות סקאל".
פס חצי קמור שחותך את הלוגו לכל אורכו בתחתית האותיות, מסמל למעשה את קו הרקיע, או שובל תעופתי, כך שהוא משתלב באופן מושלם בתוך הרוטנדה העגולה של מתחם הדיוטי פרי.
הלוגו מותאם להשתלבות עם כל תתי המותגים של סקאל כגון: סקאל קידס, סקאל אלקטריק, סקאל טויס וסקאל Watches.

תאריך:  25/10/2004   |   עודכן:  25/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il