חברת טבע בקמפיין לקראת החורף
"אקמולי - הנרשם ביותר על-ידי רופאי הילדים"
טלסקר: 91% מרופאי הילדים בישראל ממליצים על אקמולי לטיפול בחום בקרב ילדים ותינוקות בגילאי 0-10
לקראת החורף חברת טבע ישראל עולה בקמפיין לאקמולי, תרופה להורדת חום ושיכוך כאבים בקרב לילדים הנמכרת ביותר בישראל. הקמפיין שיעלה בטלוויזיה ובשלטי חוצות תחת הכותרת "אקמולי - הנרשם ביותר על ידי רופאי הילדים", הופק על ידי משרד הפרסום מקאן-אריקסון. היקף הקמפיין: 1.5 מיליון שקל.
הסירופ שהרופאים והילדים הכי אוהבים
סרט הפרסומת מציג חתימות של רופאים, הממלאים את המסך במילה "אקמולי", וברקע שומעים את הרופאים ממליצים על אקמולי. שלטי החוצות מבליטים את אריזות אקמולי שזכו לעיצוב מחדש, ידידותי יותר לילדים ולהורים: לכל טעם - תות-שדה, פטל ופירות - הותאם בעל חיים עמו הילד יכול להזדהות.
ממצאי סקר שנערך על-ידי חברת טלסקר TNS עבור חברת טבע, בקרב רופאי ילדים בישראל מראה, כי 91% מרופאי הילדים בארץ בוחרים להמליץ למטופלים שלהם להשתמש באקמולי להורדת חום. כמו כן נמצא כי 79% מהאמהות נוהגות לתת לילדיהן אקמולי כאשר יש להם חום ו-85% מהאמהות מחזיקות את סירופ אקמולי באופן קבוע בארון התרופות.
אקמולי הינו המותג המוביל בתחום הורדת חום ושיכוך כאבים בקרב ילדים ותינוקות עם נתח שוק של 80% מהשוק. משפחת אקמולי כוללת: אקמולי סירופ בשלושה טעמים - פטל, פירות ותות ללא סוכר, אקמולי סירופ עם מזרק מדידה בטעם תות שדה, אקמולי פתילות מגיע בשני מינונים בהתאם לגיל ומשקל הילד.