X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם "שילובים"
▪  ▪  ▪

מפעל "שילובים" מקבוצת ACE גייסה החודש 25 עובדים חדשים
ACE פותחת במפעל אולפן ללימודי עברית עבור העולים החדשים בקרב העובדים.
חברת ACE שהעתיקה באפריל 2004 את מפעל "שילובים" לאשדוד, גייסה לאחרונה 25 עובדים חדשים.
במפעל הנקרא: "שילובים - תעשיות עץ ופרזול" הושקעו למעלה מ- 1.5 מליון שקל והנו מתמקד בייצור מוצרים תחת 2 מותגים מובילים: "דובל’ה" - לייצור מגוון פריטי ריהוט לבית בהתאמה אישית (כולל ארונות, כוורות, שולחנות כתיבה וכד') ו"באטיו" - לייצור ארונות לחדרי האמבטיה.
בנוסף הוקם בו לאחרונה מפעל נוסף לאריזת מוצרי פרזול שונים תחת המותג "מאסטר ליין".
"שילובים - תעשיות עץ ופרזול" המשתרע על שטח של כ-4000 מ"ר מסך שטח כולל של כ-6000 מ"ר, מהווה כיום את אחד המפעלים הגדולים בארץ לייצור מבחר פרטי ריהוט לבית וארונות אמבטיה בהתאמה אישית, עבור המותג הפרטי של ACE - "דובל’ה" וייצור ריהוט לאמבט עבור מותג פרטי נוסף של ACE - "באטיו".
יקי ודמני, מנכ"ל קבוצת ACE: "הקמת הפרויקט הנחשב לרחב היקף בתחום תעשיית הריהוט בישראל, התאפשרה תודות לשיתוף פעולה פורה עם ראש העיר של אשדוד וסגנו, שהיו שותפים יחד להשקפה שמדובר במפעל ציוני שתרומתו לעיר גדולה, השקפה שהולידה גם את רעיון הקמת האולפן לעברית בתוך המפעל עבור אוכלוסיית העולים החדשים המהווה כ 70% מעובדי המפעל.
עוד מוסיף ודמני: "אין לי ספק שראייתם העסקית של ראש העיר וסגנו, ופעילותם המהירה הביאו את ACE לבחור באשדוד כמקום הטוב ביותר להעתקת המפעל.
לדברי ודמני: "המפעל נפתח כחלק ממהלך אסטרטגי לבסס את ACEכשחקן מוביל בתחום ייצור הריהוט ובתחום ארונות לחדרי האמבטיה, וכדי לאפשר הרחבת קווי ייצור גם לתחומים נוספים, כאשר תחת קורת גג אחת יתרכזו כל פעילויות הייצור של הקבוצה בתחומי הריהוט והפרזול".
לדבריו: "היתרון לצרכן, כאשר רשת קמעונאית מחזיקה בקווי הייצור שלה, היא היכולת לפקח על כל התהליך האספקה, משלב היצור, השיווק, המכירה ועד שלב האספקה לבית הלקוח, בנוסף לאבטחת איכות גבוהה, אחריות ממושכת על המוצרים, מחירים מעולים ואפשרות למתן מגוון פתרונות העונים על פרמטרים ייחודיים כגון מידות לא סטנדרטיות או נישות".
עוד מוסיף ודמני כי:"התכנון הוא להגדיל את מחזור המכירות של המפעל מ- 20 מיליון שקל במפעל הישן במהלך שנת 2003, ל-45-50 מיליון שקל בשנת 2005 ובכך לאפשר לחברה לממש את תוכניתה האסטרטגית להפוך לייצרן הישראלי המוביל בתחום הריהוט.
אנטולי ספיבקוב, מנהל המפעל, אשר עלה עם משפחתו מברה"מ לפני 13 שנים מסר: "המפעל גייס עובדים חדשים והכפיל את מספר העובדים המועסקים. סך הכל מועסקים 35 עובדי ייצור, ו-38 מתקינים". לדבריו: "במפעל החדש מכונות ממוחשבות לקידוח ולכרסום מדויק אשר מאפשרות רמת גימור באיכות הגבוהה ביותר". ספיבקוב מוסיף כי "מחירי מוצרי המפעל אטרקטיביים ביותר בשוק, בהשוואה למחירי מוצרים מיובאים, או יצרנים אחרים".
במפעל מתכוונת ACE, לראשונה ליישם תוכנית ייחודית, ביוזמתו של מנהל המפעל אנטולי ספיבקוב, להקמת אולפן ללימוד עברית עבור עובדי המפעל הנמנים על אוכלוסיית העולים החדשים באשדוד, מחווה אשר ללא ספק תתרום באופן משמעותי לקליטתם בארץ.
ACE רשתות שיווק מוצרי צריכה בע"מ הינה חברה המפעילה שתי רשתות קמעונאיות: האחת רשת ACE המפעילה 25 סניפים המתמחה במוצרי "עשה זאת בעצמך" ומוצרים לשיפור הבית והשנייה רשת אוטו דיפו המפעילה 12 סניפים, המתמחה בהפעלת מרכזי שירות לרכב. סה"כ הרשת מפעילה 37 סניפים הפרושים ברחבי הארץ. ACE רשתות הנה זכיינית של רשת HARDWARE ACE האמריקאית אחת מ-3 רשתות "עשה זאת בעצמך" הגדולות בעולם.

תאריך:  03/11/2004   |   עודכן:  03/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il