אופנת המיתוג הגיעה גם לעולם הנדל"ן
בפלאפון, אורנג', עלית, שטראוס יודעים מזמן את כוחו של המיתוג מחדש - כעת, המיתוג נכנס גם לעולם הנדל"ן וחברת בהרי היא הסנונית הראשונה באופנת המיתוג בנדל"ן.
על פי הפילוסופיה החדשה של חברת בהרי אין גבול לדמיון העיצובי שניתן לממש ברכישת דירות של החברה
חברת הנדל"ן בהרי מסרה את תקציב הפרסום השנתי שלה, בהיקף כ-1.5 מיליון שקל למשרד הפרסום ברוקנר נטע, במטרה לבנות שפה פרסומית חדשה וזהות מותגית ייחודית בענף הבנייה.
חברת הנדל"ן בהרי הינה חברה ייחודית בענף הבנייה אשר שמה לה כסטנדרט את נושא העיצוב והאדריכלות. לחברה פרויקטים בפתח-תקווה ובהוד השרון והיא מציעה דירות מגורים וקוטג'ים עם אפשרות לדיירים לעצב בעצמם את הדירה וליהנות מליווי אדריכלי ומימוני צמוד, החל משלב חתימת החוזה ועד קבלת המפתח - כל זאת כחלק מפילוסיה ניהולית ייחודית שגיבשה החברה.
כחלק מהמיתוג החדש יוצאת החברה בימים אלה בקמפיין פרסומי שבו בחרה בויז'ואל ייחודי של כלב המסופר בצורה כמעט סוריאליסטית, וזאת כדי לבטא את הפילוסופיה החדשה של החברה לפיה אין גבול לדמיון שניתן לממש ברכישת דירות של החברה.
חברת בהרי מציעה כיום שלושה פרויקטים מובילים: צמרת אביב, פרויקט דיור 9 קומות בהוד השרון, בהרי TOWER באם המושבות בפתח-תקווה, מגדל ייחודי בן 20 קומות ובהרי בהדר - פרויקט קוטג'ים ייחודי באזור השרון, בשכונת הדר, המציע לרכישה 4 סגנונות שונים של קוטג'ים לבחירה: מודרני, טוסקנה, באוהאוס ונווה צדק.
במסגרת הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע, מציגה החברה שפה פרסומית חדשה המושתת על שימוש באימאז'ים סוריאליסטיים המבטאים את "אין גבול לדמיון" ומשתלבים באסטרטגיה השיווקית שאימצה החברה ופועלת לפיה. הקמפיין, בהשקעה של כ-500,000 שקל, כולל מודעות עיתונות, שילוט ופעילות BTL. הסיסמה שנבחרה להוביל את המהלך: "בהרי. בונים לך דירה. מעצבים לך בית".
אמיר בהרי, מנכ"ל משותף בחברת בהרי: "לחברת בהרי מוניטין של למעלה מ-30 שנה ואנו, בני דור ההמשך, גיבשנו בשנים האחרונות פילוסופיה חדשה המתבססת מצד אחד על שיטת ליווי הלקוח מחתימת החוזה, קבלת המפתח ועד המשך קליטתו בבית החדש שבאה לידי ביטוי באמצעות מנהל שירות, תמיכה, משכנתאות ועוד.
היסוד השני של הפילוסופיה שעיצבנו היא לאפשר לכל דייר, גם בבניין מגורים סטנדרטי, ליהנות מעולם אפשרויות אין סופי העומד בפניו מבחינת אדריכלות פנים וכל זאת על חשבון החברה".
אייל בהרי, מנכ"ל משותף בחברת הנדל"ן: "אנו מעמדים בפני הלקוחות שלנו אדריכל פנים צמוד ומנהל שירות צמוד על חשבוננו המייעצים להם ומלווים אותם לאורך כל הדרך עד לכניסה לדירה החל משלב הייעוץ האדריכלי והמימוני, דרך העיצוב, בחירת החומרים והתאמתם ועד לתכנון המיקומים של הארונות, חדר האמבטיה, הכלים הסניטרים, מיזוג האוויר ומיקום הריהוט כולל השלמת נישות, ביצוע עבודות גבס, קרניזים ועוד. המטרה שלנו להעניק ללקוחות דירה מושלמת הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינה עיצובי, כך שתתקבל דירה מעוצבת ומושלמת במחירי הסטנדרט".