X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת לוסנט;
חבילת השירותים החדשה מספקת פתרון כולל עבור מפעילי תקשורת סלולרית ומאפשרת להם להציג שירותים מחוללי הכנסות המותאמים אישית למשתמשים.
▪  ▪  ▪

חברת לוסנט טכנולוגיות, יצרנית תשתיות התקשורת הגדולה בעולם, השיקה חבילת שירותים מתקדמים לתקשורת סלולרית. חבילת השירותים החדשה מספקת פתרון כולל עבור מפעילי תקשורת סלולרית ומאפשרת להם להציג ללקוחותיהם שירותים מחוללי הכנסות המותאמים אישית למשתמשים.
חבילת השירותים החדשה, המכונה "החוויה הסלולרית" (Mobile Experience), כוללת בתוכה מערך תוכנה, מוצרים ושירותים באמצעותם יוכלו מפעילי תקשורת סלולרית להציע למשתמשים דרכים אינטואיטיביות לקבל ולבחור את המידע לו הם זקוקים.
המרכיב המרכזי במסגרת החבילה החדשה הוא ה - MiLife, תשתית תוכנה, הראשונה מסוגה בשוק, המשלבת בשיטת plug-and-play גלישה באמצעות דיבור, חיבור תכנים משותפים באמצעות אודיו, שירותי תמסורת מידע בזמן אמת וייעול זרימת המידע ברשתות התקשורת הסלולרית.
איילת זלצמן, מנהלת השיווק בלוסנט טכנולוגיות ישראל, אמרה: "חבילת השירותים שאנו מציגים הופכת את העוצמה בתקשורת הסלולרית למציאות ממשית. תשתית ה- MiLife מעניקה למפעילים סלולריים את האפשרות לשווק ללקוח שירותי מדיה מחוללי רווחים המותאמים לצרכים המשתנים של המשתמשים. מה יכול להיות יותר אינטואיטיבי מאשר לשוחח עם האינטרנט על מנת לקבל את המידע או האפשרות להתאים בעצמי את תחנות הרדיו המועדפות עליי? אנו מאפשרים למפעילי התקשורת הסלולרית להציע את השירותים המתקדמים הללו".
פלטפורמת ה - MiLife כוללת מספר מרכיבים:
· גלישה באמצעות דיבור והתאמת תוכן - שילוב יכולת תגובה אינטראקטיבית באמצעות קול ואפשרות לזיהוי קולי ותרגום טקסט לדיבור. הפיתוח החדש, בשיתוף עם מעבדות בל השייכות ללוסנט, מאפשר לבצע יישומים ושליטה על תכני אינטרנט באמצעות דיבור.
· צבירת תוכן באמצעות אודיו - מאפשר יצירת תכנים בהתאמה אישית על-ידי איחוד מקורות תוכן שונים כגון חדשות, מזג אוויר ומוסיקה על גבי יישום אחד המועבר למשתמש הסופי. כמו כן ניתן להמיר תכני טקסט לדיבור.
· שירותי תמסורת מידע בזמן אמת - העברת הודעות קצרות אל הטלפון הסלולרי, לדוגמא, ליידע את הלקוח בנוגע לשינויים בהתנהגות המניה בבורסה. כמו כן ניתן לקבל את המידע באמצעות קול.
· זרימת מידע - ייעול יישומי העברת המידע המועבר ברשתות התקשורת הסלולריות.
על לוסנט טכנולוגיות
לוסנט טכנולוגיות היא ספקית תשתיות התקשורת הגדולה בעולם. לוסנט, בעלת מעבדות בל, מפתחת, מייצרת ומשווקת את הפתרונות והשירותים של הדור הבא של רשתות התקשורת.
לוסנט מתמקדת בפיתוח מוצרים ושירותים בתחומים הגדלים במהירות ביניהם: רשתות אופטיות, תשתית רחבת פס, רשתות אינטרנט וטלפוניה אלחוטיות, תוכנות ניהול וגבייה לשירותי תקשורת ופתרונות מיזוג רשתות לתקשורת מולטי-מדיה.
לוסנט פרוסה על פני כתשעים מדינות ומעסיקה כ - 125 אלף עובדים עם מחזור הכנסות שהסתכם בשנת 2000 בכ- 33.6 מיליארד דולר.
לוסנט ישראל מפעילה מערך שיווק, מכירות ותמיכה המתמחה בפתרונות כוללים לספקי שירותי תקשורת ומפעילה מרכז מחקר ופיתוח - Chromatis בתחום האופטיקה.
לוסנט ישראל ממוקמת באזור התעשייה בהרצליה פיתוח.

תאריך:  26/03/2001   |   עודכן:  17/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il