אסם בקמפיין חדש: "בשבילי רק בייגלה אסם!" הקמפיין נשען על מחקר שערכה אסם שקבע שכ-70% מקרב צרכני הבייגלה מזהים בייגלה עם אסם.
בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.
לאור ממצאי מחקר שערכה אסם, החליטה החברה להעלות בימים אלה בקמפיין חדש, המחדד את הפופולאריות הרבה לה זוכה חטיף "בייגלה אסם" בקרב הצרכנים בישראל.
על-פי המחקר שכ-70% מקרב צרכני הבייגלה מזהים בייגלה עם אסם. את הקמפיין החדש מלווה הסיסמה: "בשבילי רק בייגלה אסם!".
את הקמפיין נבחרה להוביל ג. יפית, הממליצה בסרטון על מגוון מוצרי הבייגלה של אסם, בשל טעמם האהוב ופריכותם המבטיחה טריות ואומרת "בשבילי רק בייגלה אסם!".
היקף ההשקעה בקמפיין 1.5 מיליון שקל.
מאסם נמסר כי "מוצרי הבייגלה של אסם הינם פופולאריים ביותר בקרב הציבור הישראלי, הן בקרב ילדים ונוער והן בקרב מבוגרים. בייגלה אסם נצרך בתדירות גבוהה בכל בית בישראל, הן כחטיף פנאי והן כחטיף לאירוח וקטגוריית הבייגלה הינן מהקטגוריות הוותיקות והאהובות ביותר, אשר אסם שמה לה למטרה לחדש ולפתח. הקמפיין החדש מחזק את המסר כי הציבור הישראלי בוחר ב"בייגלה אסם".
סדרת מוצרי הבייגלה של אסם כוללת: בייגלה שמיניות, בייגלה טבעות עם שומשום, בייגלה מקלות מלוחים,בייגלה מזרחי עם שומשום, בייגלה מקלות מזרחיים ובייגלה מקלות מזרחיים עם בצל.
הקמפיין ימשך שלושה שבועות ויעלה בערוצים 2, 10 ו-24.