חברת אופטיקנה תחל לשווק את מותגי הבית לרשתות בחו"ל נחתם הסכם עם חברת "בון אופטיקל" בסינגפורבשנת הפעילות הראשונה תשווק אופטיקנה בחו"ל משקפיים בשווי 2.5 מיליון דולר.
חברת אופטיקנה הישראלית, המתמחה בייצור ושיווק משקפי שמש ומשקפי ראייה אופנתיים, תחל לייצא לראשונה את מותגי הבית של החברה.
במסגרת חוזה שנחתם בין חברת אופטיקנה לחברת "בון אופטיקל" הסינגפורית, ישווקו ללמעלה מ-2,000 נקודות מכירה יוקרתיות במזרח אסיה בסינגפור את מותגי הבית של אופטיקנה הכוללים את: SM, RAP, ו-KOYA. בשלב הראשון נחתם הסכם בין אופטיקנה לסינגפור 100 אלף זוגות משקפיים.
להערכת מאיר רסין מבעלי רשת אופטיקנה, בשנת הפעילות הראשונה תייצא אופטיקנה בשווי משוער של כ-2.5 מיליון דולר, עם פוטנציאל גידול משמעותי לשנים הבאות.
לדברי מאיר רסין: "השוק באסיה ובארה"ב צמא למותגים אופנתיים במחירים סבירים ומותגי הבית של אופטיקנה עונים לקטגוריה זו".
החברה הסינגפורית תשווק את מותגי הבית של אופטיקנה החל ממאי את דגמי קיץ 2005, אשר העיצובים החדשים שלהם נמצאים כעת בשלבי ייצור אחרונים במפעלים באיטליה ובמזרח הרחוק.
עוד מסר רסין כי אופטיקנה נמצאת בימים אלה במו"מ מתקדם עם רשתות שיווק בארצות הברית. מותגי הבית של אופטיקנה מיוצרים בלעדית עבור החברה על-פי עיצובים של מיטב המעצבים באיטליה, צרפת ויפן. החברה משווקת את המותגים ב-50 סניפי אופטיקנה בישראל ומותגים אלה מגלגלים כ-150 מיליון שקל בשנה, בישראל.
רשת אופטיקנה בהנהלת מאיר ושרית רסין. הרשת מונה 50 סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה למעלה מ- 400 עובדים קבועים ומהווה כ-15% אחוז משוק האופטיקה בישראל עם מחזור מכירות של כ-150 מיליון שקל בשנה.