חברת "סלטי צבר" יוצאת בקמפיין בכיכובן של זהבה בן ואתי לוי לסדרת סלטים אותנטיים חדשה מ"המטבח הביתי" בתקציב של כ-2.5 מיליון שקל.
חב' "סלטי צבר" יוצאת בקמפיין פרסום להשקת סדרת סלטים אותנטיים חדשה מהמטבח הביתי - "סלט חצילים ופטריות מהמטבח של אהובה'', "סלט זיתים וחצילים מהמטבח של מלכה'' ו"סלט ירקות בלקני מהמטבח של מזל".
עלילת הקמפיין - ז'ק כהן מספר סיפור על שתי אחיות (אתי לוי וזהבה בן ) שבאו ללמוד מהמומחית "דודה מזל" איך מכינים את סלט הירקות הבלקני המפורסם שלה- תוך כדי עשייה הן מגלות שכמו בכל סלט מהמטבח של "סלטי צבר" המרכיב הכי חשוב לסלט מושלם הוא - האהבה.
גב' בילי ינקו סמנכ"ל השיווק של חב' "סלטי צבר" מציינת, שהבחירה בזהבה ובאתי היא שמעבר להיותן אחיות הן זמרות מאד מוכשרות ואהובות, המשדרות חום, אותנטיות והכל "בגובה העיניים" ולכן שילובן בקמפיין של "צבר" יחד עם ז'ק כהן הוא כה טבעי.
הקמפיין מלווה בשיר (על בסיס "חלום מתוק") המבוצע על-ידי זהבה בן ואתי לוי. תקציב הקמפיין - כ-2.5 מיליון שקל.
קרדיטים:
משרד הפרסום: מקאן ארקיסון
סמנכ"ל לקוחות: רביב יצחקי
מנהלת לקוחות: נעמה סקלי
סמנכ"ל קריאטיב: טל רביב
מנהלי קריאטיב: סיגל עבודי ואילן שפלר
צוות קריאטיב: דלית אורבך ורונה יעקובי
תקציבאית: סיון נוי
פלנינג: מירב רגב
סמנכ"ל מדיה: דן אלעזרי
מנהלת מח' טלוויזיה: תמי כץ זרה
מפיקת משרד: הדס יוסיפון
חברת הפקה: ראבל
במאי: עודד דוידוביץ'
צלם: דני שניאור
מפיק: עמית דקל
מוסיקה: ינוביץ.