X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם מי עדן
▪  ▪  ▪

חברת מי עדן משקיעה 4 מיליון דולר במהלך רחב היקף שמטרתו קביעת סטנדרטים חדשים של השיווק הישיר עד הבית ומדיניות מחירים חדישה המבוססת על הוגנות ופשטות.
במסגרת מהפכת השיווק הישיר עד הבית, אותה מתחילה החברה ליישם החל מחודש מרץ תחת השם "מי עדן עד אליך", מחיר ליטר מים מינרליים בכדים יושווה למחירו ברשתות השיווק בבקבוקים, ואף יהיה לעיתים זול יותר. בנוסף ייגבה תשלום קבוע ואחיד עבור השירות. במסגרת השירות החדש יוצעו ללקוחות החברה גם כל מגוון בקבוקי מי עדן בשיווק ישיר עד הבית.
שיטת השיווק הישיר, "מי עדן עד אליך", מורכבת מעתה מ-3 פרמטרים נפרדים: מים, שירות ומתקן, כאשר הלקוח יוכל להרכיב לעצמו את החבילה המתאימה לו ולפי צרכיו.
ליאור בן ארצי, מנכ"ל מי עדן מוסר כי: "עד עתה שיטת התמחור לשיווק הביתי הייתה כחבילה הכורכת יחד את כל המרכיבים - עובדה שגרמה לא פעם לאי בהירות לצרכן. כעת, אנו מציעים ללקוחות קיימים וחדשים את הנוסחה המנצחת - המים האיכותיים בישראל במגוון הרחב ביותר, בשרות אישי עד הבית ובתמחיר שקוף, פשוט ואטרקטיבי".
עוד מוסיף בן ארצי כי: "המהפכה הבריאה כבר התחילה. 75% מהציבור הישראלי כבר שותה מים מינרלים. מטרת המהלך החדש - "מי עדן עד אליך" - היא לתת מענה נרחב יותר לצורך זה של הצרכן באמצעות זמינות עד הבית עם מגוון רחב של פתרונות שתיה לכל בני המשפחה. אנו מאמינים שזוהי הזדמנות מצויינת למי עדן להעמיק את המהפכה הבריאה ולקבוע מגמות חדשות בשוק".
חשוב לציין כי לא מדובר במבצעים חד פעמיים או במחירים זמניים, אלא בשינוי מהותי של שוק המים המינרלים בשיווק הישיר עד הבית, כאשר מי עדן מקנה ללקוחות השיווק הישיר אפשרות לרכוש את כל מגוון מוצרי החברה במחירים אטרקטיביים.
בשירות "מי עדן עד אליך", חברת מי עדן מציעה 3 מסלולים עיקריים:
מסלול זורם (כד קטן של 11 ליטר) - בלעדי למי עדן. הלקוח משלם על פי הצריכה. מחיר כל כד במסלול זה הוא 18 ש"ח בלבד (כד 11 ליטר השווה כמעט לשמיניית ליטר וחצי).
מסלול זורם (כד של 19 ליטר) - הלקוח משלם על פי הצריכה. מחיר כל כד במסלול זה 29 ש"ח (כד 19 ליטר השווה ליותר מ- 2 שישיות בקבוקים של ליטר וחצי).
מסלול חופשי - הלקוח רוכש מראש "מנוי" לצריכת 60 כדים בשנה בתשלום קבוע, והצריכה מתחלקת על פני השנה על פי צורכי הלקוח. במסלול זה מחיר כד 27 ש"ח בלבד.
בנוסף, בשני המסלולים:
- עלות שירות מי עדן עד אליך 25 ש"ח בחודש בלבד (0.8 ש"ח ליום).
- מיני בר ללא תוספת תשלום או מגוון ברים חשמליים ב-22 ש"ח בלבד.
- מגוון רחב מאוד של מוצרי מי עדן בבקבוקים באספקה עד הבית: אישי (500 מ"ל), ספורט (750 מ"ל), בייבי (250 מ"ל), מוגז עדין (ליטר וחצי).
השיווק הישיר של מי עדן מעניק ללקוחות:
- שירות ישיר לבית ולעסק בפריסה ארצית מלאה
- זמינות גבוהה למגוון המוצרים של מי עדן במחירים אטרקטיביים עד הבית.
- הטבות ייחודיות מעולם התוכן של בריאות פנאי ואיכות חיים.
רקע על שוק המים המינרלים בארץ ובעולם
מי עדן הינה החברה המובילה את שוק המים המינרלים הטבעיים בישראל מזה למעלה מ-20 שנה. סך כל קטגורית המים המינרלים מגלגלת 750 מיליון ש"ח לשנה כאשר החלוקה בין המים בכדים למים בבקבוקים הינה כ-50%. מי עדן מובילה את שוק המים עם כ-350 מיליון ש"ח בשנת 2004.
כיום מגיעה צריכת המים המינרלים לנפש בישראל ל-80 ליטר מים זאת, בהשוואה לאירופה, שם עומדת צריכת מים מינרליים לנפש על 160 ליטר בשנה.
סקר TGI 2004 מראה כי 75% מהאוכלוסייה בישראל שותים מים מינרליים. בן ארצי צופה כי שוק המים המינרלים בישראל יותאם למגמות של מערב אירופה והצריכה תעמוד על כ-150 ליטר לנפש.
מחזור פעילות מי עדן בבקבוקים הינו כ-120 מיליון ש"ח לשנה, המהווים כ-37.1% מהשוק (נילסן, כספי, דצמבר 04). מחזור פעילות מי עדן בשיווק ישיר- כ-230 מיליון ש"ח המהווים כ-70% משוק הכדים.
שיתוף פעולה עם יפאורה
לפני כשנה, הודיעו החברות מי עדן ויפאורה תבורי על מיזוג פעילות הבקבוקים ביניהן. הפעילות לא קיבלה את אישורו של הממונה להגבלים עסקיים וכיום שתי החברות עובדות על בסיס הסכם הפצה.
Eden springs - מעיינות מי עדן באירופה
מי עדן פעילה ב-18 מדינות אירופאיות ביניהן: צרפת, איטליה, לוקסמבורג, אנגליה, שוודיה, אסטוניה, לטביה, ליטא, נורבגיה, דנמרק, פינלנד, גרמניה, שוויץ, הולנד, פולין, ספרד, יון, אוקראינה באמצעות Eden springs - מותג בינלאומי למים מינרליים טבעיים באירופה. באפריל 2003 דנונה ומי עדן מיזגו את פעילותן האירופאית בתחום המים המינרלים בכדים כשהקונצרן הבינלאומי דנונה רכש 20% ממי עדן.
לאחרונה, הודיעה החברה על רכישתה שלThirsty Work Watercoolers Ltd ("TW") העוסקת בשיווק והפצה של מים מינרליים בכדים לבתים ומשרדים.

תאריך:  28/02/2005   |   עודכן:  28/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il