X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טירת צבי
▪  ▪  ▪

חמש שנים מיום רכישתה על-ידי תנובה, מציינת טירת צבי גידול שיא בנתח השוק של המפעל.
דוח נילסן עדכני ל-2004 קובע כי טירת צבי רשמה גידול שיא של 76.4% מאז שנת 2000, השנה בה רכשה תנובה 50% מהמפעל והחלה בהפצת מוצרי החברה.
המדובר בגידול שחל בנתח השוק של טירת צבי בקטגוריית הנקניקים, נקניקיות, והפסטרמה, זאת לעומת ירידה של 12.9% ו- 22.5% בנתחי השוק של זוגלובק ועוף טוב בהתאמה. החברה מחזיקה כיום בנתח של 18.5% מכלל השוק המבוקרד בקטגוריה, הכוללת מוצרי מעדניה, ארוזים, נקניקיות, ונקניק יבש. נתונים אלו ממצבים את טירת צבי כיצרן בעל אחוז גידול השוק הגבוה ביותר בענף לשנת 2004.
הדוח מעלה, כי טירת צבי הינה בעלת המוצרים הנמכרים ביותר בקטגוריות הנקניקיות והפסטרמה הפרוסה באריזות.
"נקניקיות עוף 1 ק"ג" של טירת צבי - הינו מוצר הנקניקיות הנמכר ביותר בישראל בשנת 2004. המוצר מחזיק בנתח מכירות של 8.1% (כספי) מכלל מכירות מוצרי הנקניקיות בשוק המבורקד, המוערך בכ-102 מיליון ש' לשנת 2004. יצוין, כי כלל שוק הנקניקיות - לרבות השוק המוסדי בו מהווה טירת צבי שחקנית ראשית - מוערך בכ-180 עד 200 מיליון ש"ח לשנת 2004.
החברה מציגה 13.4% גידול בהיקף המכירות לשנת 2004 בקטגוריית הנקניקיות, המהווה את אחוז הגידול הגבוה ביותר בקטגוריה, בהתייחס לכלל התחום שהציג גידול שנתי של 4.7% בלבד. משנת 2000 צמח נתח השוק של טירת צבי בקטגוריית הנקניקיות ב-130%, עם גידול עקבי במכירות מדי שנה, ועומד היום על נתח שוק של 21.6% מכלל השוק המבורקד.
מהדוח עולה, כי המוצר "פסטרמה על גחלים 400 גרם" של החברה הינו הפסטרמה הארוזה הפרוסה הנמכרת ביותר בישראל ב-2004. המוצר מהווה כ-3.1% ממכירות (כספי) כלל המוצרים הפרוסים והארוזים בשוק המבורקד, המוערך בכ-135 מיליון ש"ח. בהתייחס לאחוז הגידול השנתי עולה כי משנת 2000 צמח נתח השוק של טירת צבי בקטגוריית הפרוסים והארוזים ב-75.5%, ועומד היום על נתח שוק של 21.4% מכלל השוק המבורקד.
"אנו שמחים על הצלחת מוצרי טירת צבי ככלל ומוצרי קטגוריות נקניקיות העוף והפסטרמה הפרוסה והארוזה בפרט, המתבטאת בביקוש הרב למוצרים בקרב הציבור ובאחוז הגידול הכולל שרושמת החברה בשנים האחרונות בענף", מסר קלמן פסקה, מנהל שיווק טירת צבי. "סקרי נילסן מהווים עדות אובייקטיבית לאיכות מוצרינו ולחשיבות הרבה שרואה החברה במתן מענה לצרכנים בפיתוח מוצרים בריאים, בעלי ערכים תזונתיים ודלי שומן, תוך שילוב גורמי הנדסת אנוש התורמת לנוחות השימוש והאחסון לצרכן".
תאריך:  28/02/2005   |   עודכן:  28/02/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il