X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סקיי ספרינג
▪  ▪  ▪

עשרות מכשירים בדרך לישראל ובמהלך הקיץ יגיעו משלוחים נוספים על-מנת לעמוד בביקוש הצפוי.
חברת סקיי ספרינג מקבוצת יניר מערכות, היבואנית והמשווקת הבלעדית של מכשירAquaMaker בישראל, נמצאת בימים אלו במגעים עם רשתות החשמל הגדולות על מנת לשווק את בר המים בקיץ הקרוב לשוק הפרטי. על פי בדיקות שנערכו בחברה הוברר כי צרכנים רבים של מים מינרלים עשויים לרכוש את מתקני AquaMake בכדי לצרוך כמויות גדולות יותר של מי שתייה בקיץ במחירים נמוכים משמעותית מהמים המינרלים וזאת מבלי להתפשר על איכותם הגבוהה של המים וטעמם המשובח.
בסקיי ספרינג צופים כי כבר בקיץ הקרוב יעברו אלפי בתי אב הצורכים מים מינרלים על בסיס קבוע, לשתיית מים מהאוויר ועל מנת לעמוד בביקוש בכל חלקי הארץ, החליטו לשווק למגזר הפרטי את מכשיר ה-AquaMake דרך רשת מוצרי חשמל, אחת או יותר.
לדברי מוטי ברוך, מנהל השיווק של סקיי ספרינג: "בר המים AquaMaker משווק היום בהצלחה למגזר העסקי והמוסדי בלבד. AquaMake מוצב בעיריות שונות בארץ ובגופים מוסדיים ועסקיים גדולים נוספים. בימים אלה אנו נמצאים על סף החדרת המוצר המהפכני לצרכן הפרטי כחלק מהתכנית האסטרטגית של החברה.
המים מהאטמוספירה שאנו מציעים הנם האיכותיים והבריאים ביותר, ובנוסף הם מוצעים בשוק במחיר נמוך משמעותית ממחירי המים המינרלים כך שהמעבר של צרכני המים המינרלים למים מהאטמוספירה אטרקטיבי במיוחד. אנו צופים כי ככל שהתודעה הציבורית לגבי הצריכה של מים מהאטמוספירה תגדל, כך יגדל אחוז הצרכנים שיוותרו על התשלום עבור המים המינרלים ועל הסירבול הכרוך באספקתם ואיחסונם, לטובת המים מהאוויר".
לאחרונה, קיבל בר המים AquaMaker את אישור מכון התקנים הישראלי לגבי איכות המים המופקים מהמכשיר. בר המים פותח בארצות הברית במשך שנים רבות ועבר סדרת בדיקות ארוכה, התואמות את דרישות ה-FDA (מינהל המזון והתרופות האמריקני).
אודות AquaMaker
AquaMaker הנו בר מים ביתי המסוגל לייצר מים באיכות מעולה מהלחות באטמוספירה. המכשיר סופח אליו את האוויר שבחלל החדר דרך סנן אוויר מיוחד ומעבה את הלחות שבו. לאחר מכן, מוסיפה המערכת למים מינרלים בצורה סטרילית ובערכים המתאימים לגופנו. בנוסף, קיימת במכשיר מערכת חיישנים חכמה, המדווחת בעזרת צג דיגיטלי על עבודה תקינה של המכשיר, מצב הפילטרים, טמפרטורה ולחות. קיבולת המים במתקן היא של כ-36 ליטר, כאשר כושר הייצור המים של המכשיר בתנאים אופטימליים יכול להגיע ליותר מ-30 ליטר ביממה. AquaMaker הושק לאחרונה בישראל במקביל להשקתו בשוק האמריקני, והוא מוצע בארץ במחיר של -7,500 ש"ח. במכירה למגזר הפרטי תינתן אפשרות של רכישה במסלול תשלומים. "הריכשה של AquaMake במסלול התשלומים, מוסיף מוטי ברוך, תאפשר לצרכן הפרטי לשלם בכל חודש סכום דומה לזה ששילם עבור המים המינרלים אולם ללא הגבלת כמות המים. כמובן שהרווח הגדול לצרכן יהיה בתום התשלום על המכשיר שכן אז יהיה ברשותו מתקן המייצר את מי השתייה הטובים ביותר בעלות כמעט אפסית".
AquaMaker מול המתחרים – מי עדן ונביעות
המחירים של מי עדן ונביעות כמעט זהים.
המחירים של המים המינרלים במסלול "לוגמים חופשי" של מי עדן נעים בין 128 ש"ח לחודש (1536 ש"ח לשנה) ל-2 כדים בחודש ובין 326 ש"ח לחודש (3,912 ש"ח לשנה) ל-10 כדים בחודש.
מכאן ניתן להסיק כי ככל שהצרכן יצרוך יותר מים, הוא יאלץ לשלם יותר כסף.
מחירים אלה מתייחסים לנקודת חלוקה אחת. במידה ויש יותר מאחת המחיר עולה, לדוגמא על שתי נקודות תהיה תוספת של כ-45 ש"ח.
קיימים שני מקרים קיצוניים, האחד הוא צריכה חריגה של כדים. במקרה זה החברות נוהגות לערוך מבצעים מיוחדים, שאותם הן אינן מפרסמות.
השני, במקרה של צריכה מועטה, חודשי החורף או היעדרות ארוכה מהבית, ניתן להקפיא את השירות לחודש אחד בלבד. מעבר לתקופה זו החברה מספקת את כדי המים באופן סדיר, כך שגם אם הצרכן אינו זקוק לכדים נוספים הוא נאלץ לשלם עליהם.
משפחה ממוצעת הצורכת 5 כדים בחודש (כ-95 ליטרים), תשלם כ-220 ש"ח לחודש.
לעומת זאת AquaMaker הוא מכשיר המייצר מים. מרגע רכישת המכשיר יכול הצרכן לעשות שימוש במים על פי צרכיו המשתנים, ללא תוספת תשלום וללא תלות בגורם חיצוני.
מחיר AquaMaker הוא 7,500 ש"ח לצרכן בתשלום מזומן, או במסלול תשלומים בעלות של 222 ש"ח X 36 חודשים.
מנתונים אלו ניתן לראות כי בתום 3 שנים, כאשר מסתיים מסלול התשלומים, המכשיר ממשיך לייצר מים, אך אנחנו לא משלמים עליהם.
עלות החלפת מערכת המסננים הכוללת של המכשיר, הנעשית אחת לשנה על-ידי טכנאי מטעם החברה, היא 877.5 ש"ח.
כל המחירים הנקובים כוללים מע"מ.

תאריך:  01/03/2005   |   עודכן:  01/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il