כך ממליצה מועצת הצמחים בקמפיין פרסומי לעידוד צריכת "ביו-תות - תות של בריאות".
מחר תעלה מועצת הצמחים עם קמפיין פרסומי, שסיסמתו "אל תתפשרו על איכות התות", לעידוד צריכת המותג "ביו-תות-תות של בריאות". ביו-תות, גדל בשיטות הדברה ביולוגיות טבעיות, הידידותיות לסביבה ובריאות יותר. היקף תקציב הקמפיין מוערך בכ- 300,000 ₪, והוא יכלול פרסום ברדיו.
הג'ינגל שיעלה לרדיו כולל שיחה בין שתי חברות:
חברה א': אחותי אני מאוהבת. הוא כזה משקיען. שלשום קנה לי ורדים, אתמול טבעת והבוקר פינק אותי בקערה ענקית של תותים ליד המיטה.
חברה ב': טוב, טוב, טוב, אל תיסחפי. איזה מן תותים הוא הביא לך?
חברה א': מה זה משנה?
חברה ב': אוי, בטח שזה משנה. אם הוא לא הביא לך ביו תות תגמרי איתו!
הקמפיין - מבית יוצר של משרד הפרסום יהושע TBWA - יושמע במשך שבועיים ברדיו קול ישראל (רשת ב', רשת ג', 88FM ), בגל"צ, בגלגל"צ וברדיו קול חי.
הקמפיין ממליץ לצרכנים: אל תתפשרו על איכות התות. רק ביו-תות, הגדל בשימוש בשיטות ביולוגיות טבעיות ידידותי לסביבה ולבריאות. אז חפשו את האריזה עם סמל הדבורה "ביו תות-תות של בריאות", הכוללת גם שם ומספר טלפון של המגדל, כך שהצרכן יכול ליצור קשר ישיר עם המגדל ולקבל ממנו פרטים על התותים שרכש זה עתה.
לדברי מיכאל אילון, מנכ"ל מועצת הצמחים, "מועצת הצמחים פועלת כדי לתת מענה לצרכן הישראלי, המעוניין בפרי בריא ונקי. המותג "ביו - תות- תות של בריאות" בא לקדם מדיניות של הפחתת השימוש בהדברה כימית למען שמירה על בריאות הציבור ועל איכות הסביבה".
עוד הוסיף אילון כי "למעלה מ-90% ממגדלי תות השדה הצטרפו לפרויקט על בסיס וולונטרי, בשל החשיבות שהם רואים במיתוג הפרי, דבר המבטיח לצרכן רמת אמינות ובטיחות מוצר גבוהה. בדרך זו כולם נהנים - הצרכנים נהנים מפרי בריא ונקי, והמגדלים נהנים מעלייה בגרף המכירות, משום שלתות נקי ובריא יש ביקוש גבוה יותר".
צרכנים המעוניינים לטעום תותים של בריאות מוזמנים לביתן מועצת הצמחים בתערוכת אגרו משוב היום ומחר בגני התערוכה.