X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המכון לניהול פרויקטים
▪  ▪  ▪

בחודש מרס 2000, הסכימו ראשי מדינות וממשלות באירופה על מטרה שאפתנית: הפיכת האיחוד האירופי לכלכלה מבוססת-הידע התחרותית ביותר בעולם. בהקשר זה, המכון לניהול פרויקטים (Project Management Institute) ((PMI(R), הארגון שלא למטרות רווח המוביל בעולם לעידוד מקצוע ניהול הפרויקטים, מארגן את הקונגרס הגלובלי 2005-אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (Global Congress 2005-EMEA). הקונגרס יתקיים באדינבורו, סקוטלנד, בתאריכים 23-25 במאי 2005.
כבר כיום מהווה האזור כוח פוליטי כלל-עולמי, והמעבר של האיחוד האירופי לכלכלה מבוססת-ידע יגרום לכך שכל אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה יהיה יותר דינמי, חדשני ותחרותי. ניהול פרויקטים אפקטיווי הוא שיעמוד בלב צמיחה זו, וריבוי ההזדמנויות לאנשי מקצוע מיומנים, דוגמת אלה שהם בעלי יכולות לניהול פרויקט, יסייעו להבטיח את הצמיחה הכלכלית המתמשכת של האזור.
כדי להעיד על ערכו של ניהול פרויקטים לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, השר הסקוטי לנושא האוצר ולרפורמה בשירות הציבורי, טום מק'אבה (Tom McCabe), חבר בפרלמנט הסקוטי, ידון בחשיבות ניהול פרויקטים בעסקים, בממשלה ובארגונים אחרים באירופה, בעת שיקבל את פני הנציגים בקונגרס.
עבור 4.5 מיליון בני האדם העוסקים בניהול פרויקטים בתחומים שונים באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, הקונגרס הגלובלי של PMI 2005 לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה הוא הזדמנות ייחודית לשפר את רמת הידע, המיומנות והמומחיות שלהם, וליצור קשרים עם עמיתיהם באזור כולו. נוסף על כך, יתמקד הקונגרס בתחומי לימוד ספציפיים שיעסקו בנושאים בעלי חשיבות, החל בניהול סיכונים בתחום הבריאות ויתרונות ניהול פרויקטים בפרויקטים שבמימון האיחוד האירופי, וכלה ביישום שיפור בפיתוח תהליכי תוכנה.
"בכירים באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה משקיעים מיליארדי דולרים בשיפור תשתיות וקיבולת. במקביל, הם מבינים כי טיפול בהשגת המטרות, בהתבסס על אסטרטגיה איתנה הנתמכת בניהול פרויקטים, יכול לשפר את התחרותיות של עסקיהם", אמר מנכ"ל PMI, גרגורי בלסטררו, והוסיף: "ככל שארגונים ממשיכים להרחיב את פעילותם הכלל-עולמית, מחפשים מנהלי פרויקטים תשובות לאתגרים המיוחדים שמציבים להם גורמים כגאוגרפיה, שפה, תרבות ומיקור חוץ".
המושב הכללי של הקונגרס ייפתח בשעה 13:00 ביום 23 במאי 2005, והאורח הראשי יהיה דייוויד טיילור, שזכה בתואר of the Year 2004 European Business Speaker. הוא מוכר בעולם בזכות מומחיותו בתחומים של הנהגה, פיתוח ארגוני והעצמה אישית. הוא מחבר רבי המכר הבין-לאומיים The Naked Leader וExperience- The Naked Leader. לטיילור ניסיון של 25 שנים בטכנולוגית מידע, עסקים וניסיון במנהיגות עם כמה מהחברות המצליחות ביותר בעולם ומהמנהיגים המובילים בעולם, וביניהם רולס-רויס, Hoechst ו-Cornhill.
למידע נוסף על הקונגרס, אנא צרו קשר עם המרכז האזורי לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה או בקרו באתר האינטרנט www.pmi.org. PMI
במכון לניהול פרויקטים (PMI) חברים למעלה מ-150,000 בני אדם ביותר מ-150 ארצות, והוא הגוף בעל הסמכות העליונה בעולם למקצוע ניהול פרויקטים. PMI קובע את הסטנדרטים החלים בתעשייה, עורך מחקרים ומקנה השכלה, תעודות והזדמנויות לחילופין מקצועיים שכולם נועדו לחזק את המקצוע ולבססו. PMI מקדמת את הקריירות של העוסקים בתחום, ובמקביל משפרת את כלל הביצועים העסקיים והממשלתיים באמצעות תיעוד של ההחזר על ההשקעה. למידע נוסף, אנא בקרו באתר האינטרנט www.pmi.org.
כל הזכויות שמורות ל-(C)2005 Project Management Institute, Inc.

תאריך:  28/04/2005   |   עודכן:  28/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il