X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪

לראשונה בישראל: פלאפון משיקה מחשב כף יד סלולרי מהדור ה-3 - POZ X315 הכולל גם GPS מובנה.
POZ X315 הינו מחשב כף יד הפועל ברשת הדור ה-3 של פלאפון המאפשר קצב גלישה והעברת נתונים של עד 2.4Mbps. המכשיר המבוסס מערכת הפעלה WINDOWS MOBILE 2003SE כולל רכיב GPS מובנה, נגן MP3, מכשיר פלאפון מתקדם, מצלמת VGA המאפשרת צילום תמונות ווידיאו ועוד.
לראשונה בישראל, חברת "פלאפון תקשורת" וחברת "אקסל טלקום" משיקות מכשיר פלאפון משולב מחשב כף יד הפועל בטכנולוגיית הדור ה-3 וכולל מקלט GPS.
ה-POZ X315 המיובא לישראל על-ידי חברת "אקסל טלקום" הינו ה-PDA הראשון בישראל שתומך בטכנולוגיית הדור השלישי של פלאפון (EVDO) המאפשרת העברת נתונים בקצב של עד 2.4 Mbps. מהירות העברת הנתונים מאפשרת הורדת קבצים, דוגמת קבצי אי-מייל וגלישה באינטרנט במהירות זהה לשימוש ב-ADSL ואף גבוהה יותר. למכשיר שני דגמים הנבדלים ברכיב ה-GPS המובנה לטובת הפעלת שירותי ניווט מדויקים ויישומים מבוססי איכון לוויני.
ה-POZ X315 הינו מכשיר מקדם המציע ללקוח את הפונקציות המתקדמות ביותר בשוק: מכשיר פלאפון מתקדם הכולל אפשרות לשליחת הודעות טקסט בעברית ואנגלית, כתיבת משימות במהלך שיחות, גישה מלאה ל"אנשי הקשר", מחשב אישי מבוסס מערכת הפעלה (WINDOWS (MICROSOFT WINDOWS
MOBILE 2003SE המאפשרת סנכרון מלא עם המחשב האישי, מעקב שוטף על הדואר האלקטרוני בכל מקום בו נמצאים, דפדפן Microsoft Explorer לגלישה באינטרנט, נגן מוסיקה MP3, מגוון ישומי Office המותאמים למכשיר, מצלמת סטילס, מצלמת וידיאו ותוכנת אלבום תמונות, זיכרון פנימי RAM של MB64 וזיכרון פלאש פנימי של MB128 הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון MINI SD ועוד.
המכשיר תומך בשפות עברית ואנגלית ומאפשר תמיכה גם במקלדת בערבית וברוסית.
מחשב כף היד הסלולרי, POZ X315, מעוצב בצורה חדשנית ואלגנטית תוך מתן דגש לממשק נוח וידידותי למשתמש. המכשיר נפתח בהחלקה של המסך על המקלדת - מבנה המאפשר ניצול מירבי של שטחו של המכשיר. משקל המכשיר הוא 193 גרם בלבד עם סוללה דקה ו- 199 גרם עם סוללה רגילה. המסך הינו מסך מגע המאפשר פתיחת קבצים, הפעלת תוכניות ובחירת טקסט על ידי מגע או הקשה על המסך באמצעות העט האלקטרוני. המכשיר כולל מסך צבעוני מסוג TFT LCD 260K ברזולוציה של 320X240.
המכשיר מסופק בחבילה הכוללת עריסה שולחנית, 2 סוללות (רגילה ובינונית), כבל מטען חשמל, כבל USB, אוזניות+ שלט, תקליטור נלווה ותקליטור החבילה וספר הדרכה למשתמש בעברית.
ניתן לרכוש אביזרים נוספים כמו מטען לרכב, מתקן קיבוע לרכב ועוד.
מרק סילנפרוינד, מנכ"ל חב' "אקסל טלקום" מציין: "חב' אקסל טלקום שמה לה כיעד להביא לישראל מכשירים בתחום ה- DATA וה- VOICE מהמתקדמים והאיכותיים בעולם. השילוב בין סלולאר למחשב כף יד נותן למשתמש מיקסום יכולות ואפשרות ניוד וחופשיות שלא נודעה עד כה. אנו מאמינים שמוצרי POZ יובילו מהלך של שינוי בהרגלי השימוש של הצרכן בישראל".
גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון, ציין כי זהו מכשיר נוסף ברשת דור 3 שמשיקה חברת פלאפון. השילוב בין הטכנולוגיה המהירה של הדור השלישי שלנו והמכשיר החדש מהווה יתרון בלעדי חסר תחרות ללקוחות העסקיים של פלאפון.
מחיר:
POZ X315 יימכר ברשת פלאפון בתשלום חודשי 119.90 שקל (לפני מע"מ) למשך 36 חודשים. ניתן לקבל זיכוי בסך 29.90 שקל (לפני מע"מ) ברכישת חבילת גלישה של MB 10 כך שמחיר המכשיר יעמוד על 90 ש"ח בחודש (לפני מע"מ) ב-36 תשלומים.
POZ X315 הכולל את GPSמובנה יימכר ברשת בפלאפון יימכר בתשלום חודשי 139.90 שקל (לפני מע"מ) למשך 36 חודשים. ניתן לקבל זיכוי בסך 29.90 שקל (לפני מע"מ) ברכישת חבילת גלישה של MB 10 כך שמחיר המכשיר יעמוד על 110 ש"ח בחודש (לפני מע"מ) ב-36 תשלומים.

תאריך:  26/05/2005   |   עודכן:  26/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il