גבי ויצמן (45) נשוי ואב לבת, מונה למנכ"ל "דגי תנובה".
ויצמן הינו בעל ותק של 18 שנים בתנובה, 11 שנה מתוכן בחטיבת הבשר בה כיהן במספר תפקידים: הקים את אגף משאבי האנוש של חטיבת הבשר ולאחר 4 שנים הקים את אגף התפעול והלוגיסטיקה של חטיבת הבשר. במסגרת זו הוביל את גיבוש ההערכות הלוגיסטית העתידית של החטיבה ובכלל זה תוכנית התייעלות רחבת היקף על-ידי פריסה לוגיסטית של החטיבה ל-3 מרכזים לוגיסטיים הכוללים מרכז לוגיסטי חדש ומודרני בדרום הארץ.
עם מינויו מסר ויצמן: "עם כניסת תנובה לקטגורית מעדני הדגים, על-ידי רכישת החברה, המטרה המוצבת בפנינו הינה להוביל את שוק מעדני הדגים האיכותיים כפי שתנובה יודעת לעשות בכל תחום חדש אליו היא נכנסת, ולהעניק לקטגוריה תשומת לב כפי שלא זכתה לה מעולם, על-ידי בשורת מוצרים איכותיים וחדשניים, טבעיים ללא תוספים.החזון הינו להפוך את דגי תנובה למובילה בארץ בתחום הדגים המעושנים הכבושים וסלטי הדגים.
מאז השקת המותג ביולי 2004 כבשה דגי תנובה נתח שוק כמותי של 22% בתחום מעדני הדגים, (על-פי נתוני נילסן לרבעון ראשון של שנת 2005), ללא השקעה של תקציבים גדולים בפרסום. הכוונה היא לבדל את דגי תנובה על-ידי הרחבת מגוון המוצרים באמצעות מוצרים חדשניים וייחודיים שלא היו קיימים עד כה על המדף. עד כה הושקו 4 מוצרים חדשים ובלעדיים: טונה בעישון חם, מנות סלמון בעישון חם וסלטים מופחתי שומן.
הסלטים מופחתי השומן, הושקו לאור המודעות הגוברת בציבור בישראל ובעולם לבריאות ולשמירה על המשקל ועל-מנת לתת מענה לצרכנים המעוניינים ליהנות מסלטי דגים, אך נמנעו מכך עד עתה עקב אחוזי השומן הגבוהים".
רוני כצנלסון מונתה למנהלת מותג בחברה
בעלת תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למנהל התמחות בשיווק ומימון.
בעלת ניסיון של 7 שנים בתחום הפרסום כתקציבאית וסופרוויזרית במשרדי פרסום בהם: פובליסיס אריאלי, פלד וגיתם BBDO. ניהלה תקציבים של החברות המובילות במשק: תשלובת החלב של תנובה, טירת צבי, חטיבת מוצרי הנייר של חוגלה, לוריאל ישראל, ברגר-קינג ועוד.
במסגרת תפקידה תהיה רוני אחראית על תחום השיווק בחברה.