X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪

תלמה, המובילה את שוק הדגנים בישראל, מרחיבה את סדרת "כריות", מותג הדגנים מס' 1 בישראל, מתוך מטרה להכניס חדשנות וגיוון לקטגוריה. במסגרת זו משיקה החברה את כריות מצופות בטעם שוקולד, במילוי קרם נוגט או וניל.
השקת כריות מצופות תלווה בקמפיין פרסום, בהשקעה של 3 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין יכלול סרטון טלויזיה, קולנוע ואינטרנט תחת הסיסמא "לא תאמינו מה קורה בפנים, ועכשיו בחוץ: חדש - כריות מצופות".
הקמפיין מבוסס על הפרסומת המוכרת והאהובה של כריות, במרכזה עומדת בחורה המשנה דמויות בקצב מסחרר: בלונדינית שובבה, יפנית אופנתית, אפרו אמריקנית מדליקה, אישה זוהרת או אשת חתול. החלפת הדמויות מתבצעת באמצעות אפקטים ויזואליים המראים כי כל דמות נמצאת לכאורה בתוך דמות אחרת.
סגיר הסרטון הנוכחי עבר התאמה למוצר החדש (הכריות המצופות), תוך שימוש באותה שפה פרסומית - הכריות מצולמות כששוקולד עוטף אותן, והן 'מתעופפות' לתוך האריזה החדשה.
תלמה מחזיקה נתח שוק של 67% בקטגורית הדגנים, כאשר המותג "כריות" הינו מותג הדגנים המוביל בישראל, עם נתח שוק שנתי של 15.7% על-פי דוח נילסן.
דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994 והפכו להצלחה גדולה ולמותג החדשני והמפתיע ביותר בתחום הדגנים, אשר משך בני נוער רבים תחת הסלוגן: לא תאמינו מה קורה בפנים. המותג נתפס כמותג דגנים ייחודי בעל טעמים וניגודים מעניינים: חיצוניות קראנצ'ית, פנים קרמי, שנותן מענה כפול - מצד אחד ארוחת בוקר, מצד שני נישנוש אולטימטיבי.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.
קרדיטים:
פרסום באומן בר ריבנאי
מנהלת לקוחות: שרון קונופני
סופרוויזרית: נויה אידלסון
תקציבאית: אפרת ברנס
מנהל קריאטיב: גיא בר
ארטדיירקטור: אורן עמירן
קופירייטר: ניב חורש
פלנינג: רוני שביט
מנהלת הפקה: דורית גווילי
מפיקת משרד: אודליה נחמיאס
במאי: יריב גבר
הפקה: קדישזון
מנהל שיווק תלמה - דורון זילברשטיין
מנהלת מותג כריות - סבינה דן
מנהלת תחום דגנים - רוני בהט

תאריך:  05/07/2005   |   עודכן:  05/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il