X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יפעת בקרב ופרסום
▪  ▪  ▪

יפעת בקרת פרסום המתמחה במעקב ובקרה אחר הפרסום בארץ, מגדילה את רוחב היריעה ומוסיפה לנתוני הפרסום שלה גם את המגזר הדתי.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "עם השקת חבילת בקרת הפרסום של המגזר הדתי אנו משלימים מהלך תלת שנתי במסגרנו הוספנו 3 חבילות למערכת בקרת פרסום: חבילת בקרת פרסום רוסית, ערבית ודתית.
ניתן למצוא בהרכב האוכלוסייה וערוצי מדיה של המגזר הדתי קווי דמיון לזה של המגזר הערבי במספר מאפיינים כגון: לשני המגזרים אין מדיום טלביזיוני ייעודי לפרסום ושניהם מונים אחוז גבוה של משפחות מרובות ילדים. אי לכך לאמצעי המדיה הנוספות מלבד העיתונות יש משקל גדול ומשמעותי".
חבילת בקרת הפרסום החדשה במגזר הדתי כוללת את העיתונות הדתית חרדית, רדיו קול חי וחבילות שילוט החוצות למגזר שנתפסים כבעלי משקל סגולי גבוה בפילוח המסרים לאוכלוסיית המגזר. החבילה תימכר כחבילה משלימה ללקוחות מערכת בקרת פרסום שבין לקוחותיה נמנים רוב משרדי הפרסום בארץ, תכנון וקניית מדיה, זכייני מדיה ומפרסמים. החבילה תימכר באופן נפרד לגופים מהמגזר הדתי שיחפצו לרכוש אותה.
יעקובי מוסיף: "מבדיקה שערכנו בפרסום במגזר הדתי בין החודשים ינואר - מאי 05 עולה כי משרדי הפרסום המובילים בפרסום במגזר הם משרדי הפרסום העצמאיים ולא המשרדים המגזריים השייכים לחברות הפרסום הגדולות.
המפרסמים המובילים בפרסום במגזר הם: שטראוס עלית באמצעות בולטון פוטנציאל, תנובה באמצעות פרסום גל וסנו באמצעות אפיקים. הקטגוריה הבולטת בפרסום במגזר היא דווקא דיור ולאחר מכן רשתות שיווק".

תאריך:  06/07/2005   |   עודכן:  06/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il