לאחרונה הודיעה HOT על הקמת חטיבת לקוחות חדשה שתאחד את מערך השירות והתפעול של החברה. עמית לוין מונה לסמנכ"ל בכיר שיעמוד בראש החטיבה החדשה, הודיע היום יום ד' (6/7) על מינויה של נורית נחמן לסמנכ"ל השירות בחטיבה. הקמת החטיבה החדשה נועדה לשפר את רמת השירות ולייעל את הממשקים של החברה עם לקוחותיה.
נחמן תהיה כפופה לעמית לוין, ראש חטיבת השירות והתפעול. במסגרת תפקידה החדש תהיה אחראית על מערך שירות הלקוחות ושימור הלקוחות, השירות הטכני ועוד, בכל תחומי הפעילות של HOT טלוויזיה, אינטרנט ושירותי טלפון פנים ארצי.
נחמן (42), שימשה בשנה האחרונה כמנהלת אגף כספי לקוחות של HOT, ובתפקידה הקודם שימשה כמנהלת מרחב מרכז במת"ב, שם עבדה נחמן במשך 12 השנים האחרונות בתפקידי ניהול שונים בתחום שירות הלקוחות. נחמן הינה בעלת תואר ראשון במינהל עסקים בהצטיינות, במדרשת רופין.