X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪

חברת "פלאפון" חתמה אתמול על הסכם שת"פ עם חברת "שרים קריוקי".
ההסכם בין החברות יאפשר ללקוחות פלאפון הגולשים באמצעות טכנולוגיית הדור השלישי, להוריד למכשיר הסלולארי שירי קריוקי המלווים בקליפים עדכניים מבית היוצר של "שרים קריוקי".
חברת "שרים קריוקי", המייצרת ומשווקת תקליטורים למפעילי קריוקי שונים וללקוחות פרטיים על גבי תקליטורי D.V.D. חתמה אמש על עסקה עם חברת פלאפון, אשר תאפשר ללקוחות הדור השלישי להוריד שירי קריוקי אל המכשיר הסלולארי, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. בשלב הראשוני יוכלו הגולשים חובבי השירה לבחור מבין שלושים להיטים ישראלים ובכל שבוע יתווספו לרשימה עשרה שירים חדשים.
"תופעת הקריוקי גדלה באופן מתמיד וחוצה גבולות של זמן ומקום. התופעה מתרחבת בעולם ובישראל לכן, הצעד הבא המתבקש הוא השימוש בטכנולוגיית הדור השלישי במכשירי הטלפון הניידים". אמר אמש אבי פטמן, מנכ"ל חברת "שרים קריוקי", בעקבות החתימה על ההסכם עם חברת פלאפון.
החידוש המוסיקלי התאפשר הודות לפיתוח תוכנה מיוחדת, אשר המירה את קבצי השירים, הפכה אותם למתאימים לשימוש בסלולארי והגדילה את גופן מילות השירים, כך שתהיינה ברורות על גבי המסך הקטן. כספים רבים הושקעו בפיתוחים אלו וב"שרים קריוקי" בטוחים כי ההשקעה תוכיח עצמה כמוצלחת תוך זמן קצר.
שיגעון הקריוקי, שהגיע לישראל לפני כעשר שנים, התפשט במועדונים שונים ברחבי הארץ כמו אש בשדה קוצים, עוד הרבה לפני שצביקה הדר עלה לאוויר עם התוכנית הפופולארית "כוכב נולד". הבמה החופשית שניתנת למשוגעים לדבר מאפשרת להם לספק את הרעב לפרסום ולהכרה. כיום, כמאתיים וחמישים מועדונים ברחבי הארץ עורכים בקביעות ערבי קריוקי ומשתמשים בתקליטורי חברת "שרים קריוקי" שמציעים להיטים ישנים וחדשים במגוון סגנונות. מעתה, לא יהיה עוד הכרח לצאת למועדון בכדי לשיר לצלילי הפלייבק, אם כי קחו בחשבון שהסלולארי אינו מספק את מחיאות הכפיים והעידוד של הקהל...
קהל היעד הראשוני שצפוי להשתמש בשירות התוכן הוא בני נוער, אשר מקפידים להתעדכן בשירותים השונים והטרנדים שמוצעים על-ידי חברת פלאפון. בהתאם לקהל היעד הוחלט שהשירים הראשונים שיעלו לרשת יהיו "השקט שנשאר" של שירי מיימון, "חלומות מתגשמים" של צביקה פיק ו"רבות הדרכים" של דניאל סלומון. פטמן הסביר את בחירת השירים באומרו כי הצעירים מתחברים היום ללהיטים העכשוויים ופחות לקלאסיקות הותיקות, שבדרך כלל מככבות במועדוני הקריוקי.
חברת "שרים קריוקי" הוקמה על-ידי פטמן ב1995 על-מנת לספק צורך של אנשים רבים שחיפשו דרך כיצד להעביר ערבים שמחים בשילוב אהבתם למוזיקה. החברה נחשבת לגדולה ולמובילה בתחום הקריוקי בישראל ומגלגלת כיום סכום של 2,000,000 שקל בשנה.

תאריך:  11/07/2005   |   עודכן:  11/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il