חברת "ברעם פרסום מקורי" המתמחה בפרסום שלטי חוצות על גבי בניינים ופיגומים, משיקה את הלהיט הבא בעולם פרסום החוצות - פרסום על גבי קירות "ניידים".
הקירות הניידים מאפשרים פרסום דו צדדי ומופעלים באמצעות מפוחים רבי עצמה.
הקירות בגודל כ-120 מ"ר, ישולבו כחלק מתפאורה רבת עוצמה וגודל באירועים, פסטיבלים, כנסים ותערוכות. עד כה הוצבו הקירות במס' אירועים מרכזיים ברחבי אירופה לדוגמת "פסטיבל קאן" בצרפת.
חברת "ברעם פרסום מקורי" קיבלה את הרשיון לפטנט הקירות הניידים בישראל, המופעל בהצלחה רבה באירופה.
חברת "ברעם" תנהל את המוצר החדש במיקומים מסויימים (בהם יוצבו הקירות באופן קבוע ו/או עונתי) ובמקרים אחרים תאפשר "שכירת" הקיר לחברות קד"מ והפקות. מחיר השכירות ינוע סביב 750$ ליום. בימים אלה, החלה החברה לקבל הזמנות ממפרסמים.
גיא ברעם: "היתרון העצום במוצר חדש זה נובע מהיכולת להציב פרסומים ענקיים כמעט בכל מקום... כמעט כמו "לשנע קיר ולהציבו איפה ומתי שרוצים". לא ניתן לפספס את המסר המוצג ע"ג הקיר הנייד!":
חברת ברעם פרסום מקורי, המתמחה בפרסום שלטי חוצות על גבי בניינים ופיגומים, היא גם בעלת זכיון בלעדי לספק את שרותי הפרסום של הרשות בכל שדות התעופה ומעברי הגבול השייכים לה, כשגולת הכותרת הוא טרמינל 3, הטרמינל החדש של נתב"ג.