X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לומניס
▪  ▪  ▪

לומניס בע"מ (LUME.PK), מובילה עולמית בפיתוח, בייצור ובשיווק מערכות המבוססות על טכנולוגיות אור ולייזר מתקדמות המשמשות למגוון יישומים רפואיים, אסתטיים, אופטלמיים, דנטליים ווטרינריים, הודיעה היום כי אנליסטים של חברת הייעוץ הגלובלית Frost & Sullivan קבעו כי לומניס היא המובילה הטכנולוגית לשנת 2005 והזוכה בפרס ה-Best Practices השנתי.
"אנו גאים להודיע שחברת לומניס היא הזוכה בפרס המובילות הטכנולוגית של Frost & Sullivan ל-2005. הכרה זו במובילות החברה מבוססת על ניתוח מדוקדק של התעשייה על-ידי האנליסטים שלנו" אמר נתן הלברין, מנהל השיווק בתחום ה-Best Practices ב-Frost & Sullivan .
"אנו מעניקים את פרס המנהיגות הטכנולוגית ללומניס כעדות למומחיותה הטכנולוגית, למגוון הרחב של מוצרים ויישומים קליניים שהיא מציעה למספר רב של שווקים, ולחידושים המתמידים המציעים לרופאים דיוק ויכולת התאמה של הטכנולוגיה ליישום. אלה הם הכוחות המניעים ההופכים את לומניס למובילה הטכנולוגית של השוק העולמי בלייזר ובטכנולוגיות מבוססות אור" סיכם מונלי פתל, המופקד על תחום הבריאות ב-Frost & Sullivan.
"אנו מרוצים מאד מהזכייה בפרס Frost & Sullivan היוקרתי על מובילות טכנולוגית לשנת 2005 אשר מכיר במצוינות הטכנולוגיות שלנו," אמר היום אבנר רז, נשיא ומנכ"ל לומניס. "מאד מספק לדעת שמומחים בלתי תלויים הבוחנים את התעשייה ואת השווקים הגלובליים שבהם אנו פועלים מכירים באיכות מוצרינו ובהתמקדותנו המתמדת בשמירת יתרון טכנולוגי. הזכייה מהווה גם משום הכרה באיכות הצוות המסור של לומניס השואף למצוינות טכנולוגית וכן לתמיכה הניתנת לרופאים ומטופלים ברחבי העולם", הוסיף רז.
אודות פרסי ה-best practices של Frost & Sullivan
Frost & Sullivan היא חברה גלובלית לייעוץ בצמיחה עסקית המעניקה את פרסיה לחברות המפגינות את נהלי הפעולה הטובים ביותר במגוון שווקים אזוריים וגלובליים. פרסים אלה מביעים הכרה בתכנון וביצוע מעולים של השקתו מוצרים, שותפויות אסטרטגיות, אסטרטגיות הפצה, חדשנות טכנולוגית, מיזוגים ורכישות והנפקות ראשונות לציבור. גורמים שיווקיים קריטיים נוספים המשפיעים על בחירת הזוכה בפרס הם: מנהיגות, אסטרטגיה, שירות, חדשנות, אינטגרציה, ופיתוח מובאים אף הם בחשבון. Frost & Sullivan הוקמה ב-1961 ומוכרת כמובילה עולמית במחקר ופתרונות שיווקיים. למידע כללי אודות תוכנית הפרסים של Frost & Sullivan, בקרו ב-[קישור]
אודות לומניס
לומניס מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות המבוססות על טכנולוגיות אור ולייזר מתקדמות המשמשות למגוון יישומים רפואיים, אסתטיים, אופטלמיים, דנטליים ווטרינריים. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים, לצד מערכות נרחבות לתמיכה במוצרים, כולל הדרכה, הכשרה ושירותים. לומניס משקיעה רבות במחקר ופיתוח על מנת לשמור ואף לשפר את העמדה המובילה שלה בתעשייה. לחברה מספר פטנטים רשומים על הטכנולוגיות שלה בכל העולם. למידע נוסף אודות לומניס ומוצריה, בקרו באתר: [קישור].

תאריך:  25/08/2005   |   עודכן:  25/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il