לראשונה בארץ, עלית מאפה גאה להכריז על חדשנות בריאותית, מדהימה וייחודית לעלית:
פתי בר דגנים!
פתי בר דגנים פריך ועשיר, מכיל קמח מלא, 4 סוגי דגנים, סיבים תזונתיים, שמן קנולה, סידן, ויטמין D וכ-20% פחות שומן מאשר בפתיבר הרגיל!
מיכל שני, מנהלת מותג עוגיות עלית: "עם עליית המודעות לבריאות ותזונה בארץ ובעולם, חשוב לנו לתת מענה לדרישות הצרכנים ולהציע מוצרים שיתאימו לשומרים על בריאותם. בפיתוח פתיבר דגנים פריך ועשיר, הקפדנו לשמור על הטעם הייחודי של הפתיבר המוכר והאהוב ועם זאת להציע לצרכן פתיבר עם יתרונות בריאותיים וערכים תזונתיים טובים יותר. הפתיבר החדש נותן מענה לצרכן המבקש להוסיף ערכים תזונתיים לתפריט היומי שלו. הפתיבר פריך ועשיר, בעל טעם נפלא, משביע ומשמש כמנה מזינה בארוחות ביניים או בכל שעה אחרת ביום".
שוק הפתיבר בארץ מגלגל כ-80 מיליון שקל בשנה, כאשר עלית מאפה הציגה בשנה האחרונה גידול מרשים של 30% בקטגוריה, וזאת בזכות ההשקות המוצלחות של עלית מאפה בשנה שעברה.
הפתיבר החדש של עלית מושק בהתאם למיתוג החדש ולשפה החדשה של עלית מאפה - לאריזה מראה צעיר ושובב והיא מאויירת בדמויות עליזות המחייכות אל הצרכנים מתוך האריזות, ומשדרות את שמחת החיים.
מחיר מומלץ לצרכן: 11.50 שקל (משקל 500 גרם).
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הנבחרות.
על פתיבר הדגנים החדש של עלית:
·מכיל קמח מלא
·מכיל 4 סוגי דגנים מלאים (שיבולת שועל, שעורה, כוסמת, חיטה)
·מכיל סיבים תזונתיים
·עשוי משמן קנולה, בעל יתרונות תזונתיים הדומים לאלו המצויים בשמן זית.
·מכיל סידן (חצי מהקצובה היומית המומלצת ל-100 גר' מוצר) + ויטמין D2 המסייע לספיגת הסידן בגוף.
·מכיל כ-20% פחות שומן מאשר במוצר הרגיל.
על שוק הפתיבר בארץ:
·אחוז החדירה של פתיבר לבתי אב - 64% (נתוני נילסן מאי 2005) - אחוז גבוה.
·נתח הסגמנט מכלל קטגוריית העוגיות - 21% (כספי) ו - 31% (כמותי).
·עלית במגמת גידול: נתח שוק אסם - 41% (קיטון של 12.5% משנה קודמת), נתח שוק עלית - 34% (גידול של 30% משנה קודמת). הגידול של עלית בא בזכות ההשקות של עלית מאפה במהלך השנה שעברה.
·מסקר שעשתה עלית מאפה בדצמבר 2003, עולה כי השימושים המרכזיים לפתיבר הם: אכילה אישית (59%), אפיית עוגות (56%) ועבור ילדים או תינוקות (21%).