X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יד מרדכי
▪  ▪  ▪

ניצן ישראלי, מנכ"ל "מכוורת יד מרדכי" הודיע היום על כניסה למעדן 100% פרי.
החברה ממשיכה את הפריצה לתחומים וקטגוריות חדשות תחת המותג "יד מרדכי" והקונספט "כשהטבע מחזיר אהבה" ונכנסת למעדן 100% פרי בקטגורית הקונפיטורות, בנוסף לקטגוריית הדבש ושמן הזית.
ההשקעה הכוללת בקטגוריה החדשה עומדת על כ-1 מיליון ש"ח שקל.
לדברי ניצן ישראלי: "יד מרדכי מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום חדש של מעדן 100% פרי, זאת בהמשך לאסטרטגיה של החברה, כי "יד מרדכי" תשמש כמותג מטריה לתחומים הקרובים לטבע, היוצרים חוויה של קירבה בין האדם לטבע. הבחירה להיכנס לקטגוריה זו נובעת מהתפתחות קטגוריית הקונפיטורות, שהשקנו ביולי אשתקד, ונתח השוק עומד כיום על 9% כספי (חצי שנתי 2005)."
ישראלי הוסיף כי ההשקעה הכוללת במהלך עומדת על כ-1 מיליון ש"ח והמהלך יכלול קמפיין עיתונות נרחב במגזר הכללי, שקופית חסות במגזר הרוסי וכן פעילות קידום מכירות ענפה בנקודות המכירה.
חגית חושן, מנהלת השיווק של יד מרדכי ציינה כי "החדירה לשוק מעדן 100% פרי נובעת מהצמיחה החיובית של שוק הקונפיטורות לעומת הירידה של שוק הריבות. הטעמים של מעדן 100% פרי הנם תות, משמש ופירות יער וזאת בהתאם לטעמים המועדפים על הקהל הישראלי (נילסן). עוד ציינה חושן כי הצריכה לנפש של קונפיטורות בישראל הינה נמוכה: בעוד שבישראל היא עומדת על 350 גר' בשנה, בארה"ב היא עומדת על 772 גרם ובצרפת היא אף מגיעה ל- 3.5 ק"ג. הנתונים הללו מצביעים על הפוטנציאל לגידול הטמון בשוק המקומי. חושן אף הוסיפה כי הצרכן הרוסי הנו בולט בקטגוריה: אחוז חדירה של כ- 90% במגזר הרוסי אל מול % 52 במגזר הכללי.
על מעדן 100% פרי של יד מרדכי
מעדן 100% פרי הנו מוצר המכיל חתיכות פרי ומיוצר על-ידי בישול פירות טריים, ללא תוספת סוכר ומכיל 100% פרי. הקונפיטורה לעומת זאת, עשויה מפירות המבושלים עם סוכר, המכיל לפחות 45% פרי וכולל חתיכות פרי גדולות ומרקם עשיר, לעומת ריבה המכילה 35% פרי ועשויה ללא חתיכות פרי ובעלת מרקם קרוש.
למה יד מרדכי - מעדן 100% פרי? כי הוא: ללא תוספת סוכר, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ועם 0% שומן. המוצר מוצע ב-3 טעמים: תות, משמש ופירות יער והוא מהווה תוסף בריא ומתוק עם מגוון שימושים: כתוספת ליוגורט, עוגות, פנקייק, אכלה בכפית, בישול וכד'.
מעדן 100% פרי של יד מרדכי משווק באריזת 250 גרם וניתן להשיגו בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה הפרטיות ברחבי הארץ.
מחיר לצרכן אחיד לכל טעמי הסדרה: 14.95 שקל.

תאריך:  11/09/2005   |   עודכן:  11/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il