X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בייקוניקס
▪  ▪  ▪

חברת Stratature האמריקנית, בחרה בחברת בייקוניקס כנציגתה בישראל לשיווק והטמעת מערכת ניהול הממדים (EDM +).
סמנכ"ל הפיתוח העסקי בבייקוניקס, אמיר שלו: "המערכת תתקבל בעניין רב אצל מנהלי מערכות המידע בארץ היות והיא תורמת תרומה מכרעת לשקיפות, לבקרה ולהפחתת הטעויות".
חברת Stratature האמריקנית הודיעה כי בחרה בחברת בייקוניקס (Biconix) כנציגתה בישראל לשיווק והטמעת מערכת ניהול המימדים (EDM +). חברת Stratature הינה אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום ניהול המימדים ומערכת ניהול המימדים (EDM +) שלה נחשבת למוצר הדגל של החברה. מדובר במערכת מבוססת WEB הנותנת מענה ייחודי לניהול מרכזי של כלל ממדי הארגון. על-ידי מערכת EDM + ניתן לנהל את השינויים במימד, לנהל גרסאות שונות של המימד, לטפל במימדים היסטוריים, לחולל דוחות המשווים בין הגרסאות השונות של המימדים וכל זאת תחת מנגנון הרשאות מבוסס תפקידים.
לדברי סמנכ"ל הפיתוח העסקי של בייקוניקס, אמיר שלו, יתרונה הגדול של המערכת הוא בכך שהיא מעניקה למנהל מערכות המידע יכולת ליהנות משליטה ובקרה על מימדי הארגון, מתיאום בין המערכות השונות ומ- Audit Trail מלא: "מערכת ניהול המימדים EDM + תומכת בכל פלטפורמות ה - OLAP המוכרות לרבות MS OLAP , COGNOS , TM1 , ESSBASE ועוד והיא מהווה יתרון עצום לכל מנהל מערכות מידע. אני צופה עניין רב במוצר מצד מנהלי מערכות המידע בארץ, כיוון שמערכת ה-EDM + מאפשרת לנהל את המימדים בצורה תהליכית, התורמת תרומה מכרעת הן לשקיפות , הן לבקרה על תהליכי העבודה והן להפחתת הטעויות".
בייקוניקס אינטרנשיונל בע"מ עוסקת במתן פתרונות לארגונים בינוניים עד גדולים בתחום התובנה העסקית והיא מייצגת בלעדית בישראל גם של חברת Applix הבינלאומית, שפיתחה בין היתר את מערכת ה-TM1. תחום נוסף בו פועלת חברת בייקוניקס בארץ הוא תחום ה-BPM בו היא משמשת כנציגה הבלעדית של חברת הנדיסופט (HandySoft) בשוק הישראלי ומספקת את פתרונות ה-BPM שלה לחברות בארץ, תוך התמקדות ב- SOXA Accelerator- פתרון המציע עמידה בתקנות חוק סרבנס אוקסלי (Sarbanes-Oxley).
ההסכם בין הצדדים נחתם בשבוע שעבר בפגישה שנערכה באטלנטה בין Ian Ahern, מנכ"ל Stratature לבין שלו. לדברי Ahern, "הבחירה בבייקוניקס הולכת בד בבד עם האסטרטגיה של Stratature לבחור בחברות בעלות בסיס לקוחות גדול ומוניטין רב בתחום ה - BI".
בתמונה: Ian Ahern מנכ"ל Stratature (מצד ימין), ואמיר שלו , סמנכ"ל פיתוח עסקי בייקוניקס במעמד חתימת ההסכם במשרדי Stratature באטלנטה.

תאריך:  11/09/2005   |   עודכן:  11/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il