החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) יוצאת במהלך ייחודי וחדשני למותג ספרייט ומשיקה לראשונה בארץ ובעולם מדיית פרסום אינטראקטיבית חדשה.
במסגרת המהלך עולה ספרייט לראשונה בקמפיין יחודי, באמצעות חברת אייקליק הישראלית ובהשקעה של כ-150,000 שקל.
הקמפיין החדש והייחודי של ספרייט הינו המשך ישיר למסע הפרסום בטלוויזיה (פרסומת הבריכה של ספרייט), כאשר המבקרים בסינימה סיטי יוכלו לראות את הלוגו של ספרייט The Sprite Way)) צף על מי בריכה וירטואלית. בזמן שהמבקרים הולכים על גבי הבריכה צפים בקבוקים של ספרייט על גבי המים במשך מספר שניות עד שהם שוקעים בחזרה.
המדיה החדשה מבוססת על מערכת המאפשרת אינטראקציה עם הצופה ולראשונה הופכת אותו לחלק מן הפרסומת. המערכת מקרינה תוכן על גבי שטח של כ-14 מ"ר וברגע שהצופה מהלך על התמונה, מגיבה המערכת ומשנה את התמונה תוך הפעלת אלמנטים שונים על גביה.
יפית כהן דמרי, מנהלת מותג ספרייט: "החדשנות של הפרסום האינטראקטיבי עולה בקנה אחד עם אסטרטגית המותג של ספרייט, תוך העברת והדגשת המסר שלנו פריצת דרך מרעננת. אנחנו מאמינים שפרסום באמצעות הטכנולוגיה החדשה תעצים את המודעות למותג ותגביר את החוויה".
חברת אייקליק מפתחת ומשווקת מערכות אינטראקטיביות לשימוש מפרסמים בקניונים, רבי מכר, שטחים ציבוריים ואירועים.
www.eyeclick.co.il