X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אדלר חומסקי & ורשבסקי
▪  ▪  ▪

משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי זכה במקום השלישי (ארד) בתחרות הפרסום הבינ"ל תוף הזהב (The Golden Drum). המשרד זכה בקטגוריית המדיה, עבור קמפיין הדגלים של בנק הפועלים (יום העצמאות). הזוכים הוכרזו בטקס שנערך השבוע בפורטורוז, סלובניה.
התחרות, הנערכת זו השנה ה-12, נחשבת לאחת מהיוקרתיות בענף בתחום הקריאטיב והמדיה. שופטי התחרות שבחרו בקמפיין מבין מאות עבודות שהוגשו ציינו לשבח את החיבור שהקמפיין עשה בין התחושות והרגשות המלוות את הצרכנים בעת תליית דגל הלאום וערכים שגוף בתחום הפיננסיים מעוניין לשייך לעצמו כגון מובילות ואמון. במסגרת הקמפיין חילק בנק הפועלים כ-1.5 מליון דגלי בד בכל העיתונים היוצאים בארץ ועל-פי מחקרים שערך, כ-90% ממקבלי הדגלים תלו אותם.
זהו הפרס הבינ"ל השני בו זוכה משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי בתקופה האחרונה, לאחר שבחודש יוני זכה המשרד בפרס הגדול בפסטיבל קאן (Lion Grand Prix‏), גם שם בקטגוריית המדיה עבור קמפיין שנעשה לפרוקטר& גמבל.

תאריך:  10/10/2005   |   עודכן:  10/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il