X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת "און ליין"
▪  ▪  ▪

"און ליין" היבואנית והמשווקת של מותגי היוקרה המובילים רוזייר, בייביליס, כרומקס, הובר גאג'ה ואליקה משיקה לראשונה בישראל את מוצרי היוקרה למטבח של קוזין ארט ובכך הופכת למובילה במתן פתרון כולל לבית ולמטבח.
מוצרי "קויזין ארט", הם שם דבר באירופה וארצות הברית ומובילים את קטגוריית מוצרי היוקרה למטבח הפרטי והמקצועי עם סדרות מוצרים המשלבות קדמה טכנולוגית, איכות קפדנית ועיצוב עילי. סדרות המוצרים אשר כוללות כלי בישול, כלי הגשה, אביזרים ומוצרי חשמל מבוססי פטנטים מהווים פתרון הוליסטי למטבח.
בשנת 1989 רכשה קבוצת Conair את "קוזין ארט" במטרה לפתח את המותג סביב ערכי היסוד שלו: טכנולוגיה וחדשנות בשירות אמנות המטבח . את מוצרי קוזין ארט ניתן למצוא בין היתר בחנויות היוקרה וויליאמס סונומה ברחבי ארה"ב ובכל מדינות אירופה המערבית: צרפת , בריטניה, הולנד, בלגיה ספרד, שוויץ ושבדיה כמותג יוקרתי למטבח.
אחד המאפיינים הבולטים של "קוזין ארט" הוא הקונספט השיווקי אשר בא לתמוך בערכי המותג. מדי עונה מפתחת ומרחיבה החברה את סדרות המוצרים שלה ומשיקה קולקצייה חדשה ומגוונת כאשר מיטב האומנים באירופה מנצחים על העיצוב העילי והמדוייק כמו גם על הטכנולוגיה המתקדמת והשימושית להרחבה ופיתוח מתמיד של עולם המטבח. על כל מוצר מבית "קוזין ארט" חתום, באופן אישי, השף המפורסם ביותר בעולם פול בוקוז אשר מהווה סמל לשלמות המוצר ולאומנות הקולינריה.
פול בוקוז, המכונה "שגריר המטבח הצרפתי" מהווה את סמל האיכות והאנינות של "קוזין ארט" מצרף לכל קולקציית מוצרים ספר בישול יוקרתי פרי עטו, אשר חושף בין היתר טיפים וסודות ממטבחו ומגוון ניחוחות לבשלנים השונים.
במהלך השנים, ביססה "קוויזין ארט" את מעמדה כמובילה בתחום ציוד המטבח על-ידי גיוון מכשיריה וחדירה לפלחי שוק שונים וממוצבת היום, באירופה וארצות הברית כמובילת קטגוריית מוצרי היוקרה למטבח הפרטי והמקצועי. ברחבי העולם מצפה עולם הבישול בכליון עיניים להשקת סדרות המוצרים של "קוזין ארט" ולהגדרתה המחודשת ללקוחותיה את המונחים ביצועים מקצועיים, עיצוב ואיכות.
קוזין ארט עוצבה על-ידי מקצוענים עבור מקצוענים וידעה להתאים את ההיצע שלה לציבור הרחב ולענות על ציפיותיהם של המשתמשים. עיצוב, איכות וקדמה הם ערכי היסוד של המותג ובאים לידי ביטוי בכל מוצר ומוצר.
דורון גלזר, מנכ"ל "און ליין": "מוצרי היוקרה של "קוויזין ארט" שימכרו בישראל, נבחרו בקפידה תוך התאמה לשימושי מטבח הגורמה הישראלי. אני מאמין שמכירתם בחנויות בישול מתמחות כמו טעמים מהווה מענה מושלם ללקוחות אשר מבקשים מוצרים מהשורה הראשונה שמשלבים איכות, טכנולוגיה ועיצוב עם ביצועים מעולים וחכמים לשימוש".
גלזר ציין, "לקוח הפרימיום הישראלי מבין ויודע לדרוש את הטוב ביותר ולכן אני מאמין שבישראל כמו במדינות העולם האחרות צפויה לקוזין ארט הצלחה שיווקית גדולה".
עוד הוסיף גלזר:"קוזין ארט ימוצב בישראל בהתאם למיצובו בעולם המבוסס על טרנד השף החובב, מגמה המתפתחת בעולם ובישראל."
על שוק מוצרי החשמל למטבח בישראל:
שוק מוצרי המטבח בישראל מתאפיין בחלוקה לקטגוריות על פי מוצרים ובהערכות המבוססות על נתוני יבוא כוללים.
בשנת 2004 מוערך יבוא הבלנדרים והמיקסרים לישראל בסך של 150 מיליון ש"ח במחירי צרכן.
יבוא קטגוריית הטוסטרים לישראל בשנת 2004 מוערך בכ-10 מליון ש"ח במחירי צרכן.
מוצרי"קוזין ארט" הנבחרים אשר יושקו בישראל:
מעבד מזון רב-תפקודי, מחיר מומלץ לצרכן: 3350 שקל.
טורבו בלנדר, מחיר מומלץ לצרכן: 1190 שקל.
מכשיר הכנה קטן מיני קוצץ/טוחן, מחיר מומלץ לצרכן: 425 שקל.
טוסטרים מחיר מומלץ לצרכן: 599 שקל לדגם 2 פרוסות; 790 שקל לדגם 4 פרוסות.
טוסטרים בסגנון רטרו, מחיר מומלץ לצרכן: 1050 שקל לדגם 2 פרוסות; 1300 שקל לדגם 4 פרוסות.
מכשיר טורבו אדים, מחיר מומלץ לצרכן: 890 שקל.
תנור רב-תפקודי E, מחיר מומלץ לצרכן: 2200 שקל.
מבשל ביצים, מחיר מומלץ לצרכן: 349 שקל.
בשלב ראשון ימכרו מוצרי "קוויזין ארט" ב" SPICES כלים וטעמים".
ובהמשך יוצעו המוצרים בחנויות כלי הבית היוקרתיות וחנויות מתמחות.
קצת על "און ליין", יבואנית "קוויזין ארט" ועוד מספר מותגים בינלאומיים שאתם בטוח מכירים ואוהבים:
"און ליין" נמנית עם החברות המובילות בישראל בתחומי היבוא, השיווק והשירות של מוצרי החשמל למטבח ולבית. החברה נוסדה בשנת 1992 ומזה 14 שנה שהיא מקפידה על איכות המוצרים שהיא מייבאת לארץ ועל שירות ללא דופי. זוהי חברה דינמית שאינה שוקטת על שמריה ומשקיעה זמן ומאמץ בפיתוח וגיוון של מבחר מוצריה: בשנת 1998 רכשה מ"כור תעשיות" את הזיכיון הבלעדי ליבוא ושיווק שואבי האבק וקו המוצרים הלבנים של HOOVER; בשנת 2000 נרכשו הזיכיונות לשיווק מוצרי CHROMEX ו BABYLISS PARIS,/יתרונה של "און-ליין" באמצעות תמהיל המותגים והמוצרים שלה הממצב אותה כמובילה במתן פתרון כולל ומושלם לבית והמטבח.
בספטמבר 2003 החלה "און ליין" להפעיל את רשת החנויות "און ליין שופ" הפועלת ב 20סניפי המשביר החדש לצרכן. הרשת מתמחה במכירת מוצרי חשמל "קטנים" המיובאים על ידה וכן מגוון מוצרים איכותיים ומובילים של מותגי חשמל מהעולם כולו . "און ליין" מתמקדת בקו מוצרים יוקרתי, ייחודי וחדשני המבוסס על השמות המובילים בעולם בתחום מוצרי החשמל לבית, והינה יבואנית בלעדית של מיטב היצרנים:
ROSIERES - כמו שהמטבח הצרפתי ידוע בעולם, כך ידועה רוזייר באיכות מוצריה, בעיצוב ובגימור מושלמים. התנורים הבנויים, הכיריים, מדיחי הכלים ושאר מוצרי רוזייר מפארים מטבחים בכל העולם.
HOOVER - החברה מספר 1 בעולם בתחום שואבי אבק, אשר מובילה כבר שנים את תעשיית שואבי האבק. בנוסף, מייצרת הובר מכונות כביסה, מייבשי כביסה ומדיחי כלים באותה איכות מפורסמת ובהקפדה על מוצרים מתקדמים.
ELICA - יצרנית קולטי האדים היוקרתית. מוצרי "אליקה" משלבים עיצוב איטלקי עם טכנולוגיה מתקדמת, תוך שימת דגש על התאמה מרבית למטבח ועל פונקציונאליות מקסימאלית.
BABYLISS PARIS - החברה הצרפתית למוצרי שיער: מעצבים, מסלסלים, מייבשי שיער, מכונות תספורת וגילוח, מסירי שיער ועוד.
CHROMEX - יצרנית מוצרי חשמל איכותיים לבית והמטבח, לה מגוון רחב של מוצרים קטנים, גדולים ומוצרי אלקטרוניקה בידורית.
GAGGIA - החברה האיטלקית הראשונה שפיתחה את מערכת הבוכנה (PISTON SYSTEM) ובכך הביאה לפיתוחה של מכונת האספרסו המודרנית, הפכה במשך השנים ליצרנית המובילה בעולם של מכונות אספרסו לשוק הביתי.
ל"און ליין" אולמות תצוגה באילת ובפתח תקווה בהם מוצגים מגוון המוצרים שמייבאת החברה ויועצים מיומנים המסייעים בכל שאלה. החברה משווקת את מוצריה במגוון ערוצי שיווק וניתן למצוא אותם ברשתות החשמל המובילות בישראל, כגון: שקם אלקטריק, א.ל.מ, סנסור, מחסני חשמל, בסט ביי, טרקלין חשמל, סקאל דיוטי פרי וכן בחנויות החשמל והמטבחים המובחרות. בנוסף, ניתן להשיג את מוצרי הטיפוח "און ליין" ברשת אפריל ובחנויות הסופר פארם, וגם באינטרנט ובמבצעים המתקיימים על ידי ארגוני עובדים גדולים כגון: משטרת ישראל, חבר, תעשייה אווירית, בנק הפועלים וכו'.
אסטרטגיית החברה הנה שיווק מוצרים איכותיים ומתן שרות מעולה ללקוחותיה. עקרונות אלו מנחים את צוות עובדי החברה ומנהליה בחיפוש מתמיד אחרי מוצרים טובים יותר, חדשניים יותר, ובשאיפה יום יומית לשיפור השרות ללקוח.
"און ליין" מעניקה אחריות ושירות לכל המוצרים, בכל רחבי הארץ. מחלקת השירות מציעה מגוון רחב של שירותי תמיכה הכוללים בין היתר: ביקור של טכנאי בבית הלקוח, תמיכה טלפונית, מעבדת תיקון וחלקי חילוף מקוריים.
תאריך:  01/12/2005   |   עודכן:  01/12/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il