X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת משען
▪  ▪  ▪

רשת הדיור המוגן משען תעלה בשבוע הבא (יום א') בקמפיין חדשני ונועז שיכלול תשדירי פרסומות בטלוויזיה, רדיו ומודעות על גבי אוטובוסים תחת הססמא משען-אנשים חיים פה. הרשת המנוסה, והגדולה בישראל כיום בת גילה של לקוחותיה, החליטה לפרוץ דרך בעולם השיווק והפרסום לגילאי 65+. משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, המלווה את משען בחצי השנה האחרונה, גיבש יחד עם הנהלת משען אסטרטגייה חדשה, שונה ממה שנעשה עד כה בתחום הדיור המוגן.
האסטרטגיה, שגובתה במחקרים וקבוצות מיקוד עם הקהל המבוגר, מדברת על כך כי לאנשים בני 65+ חשובה ההבטחה להמשך ניהול אורח חיים עצמאי, שליטה בחייהם ובסביבתם עם אפשרות לחיי חברה עשירים. ארבעה סרטונים הומוריסטיים, שהופקו על-ידי משרד באומן-בר-ריבנאי, מציגים, על רקע בתי הדיור המוגן של רשת משען, את הגמלאים כאנשים תוססים המבצעים מעשי קונדס. בסיום כל סרטון מופיע סגיר חדש עם פרפר והסיסמא "אנשים חיים פה" המבטאים את העצמאות, החופש, שמחת החיים.
שני הסרטונים שיעלו בשבוע הבא מציגים באחד: שני דיירים יושבים על שפת בריכה באחד הבתים של משען ומצילה צעירה חולפת על פניהם. אחד הדיירים מעמיד פנים שאיבד את ההכרה וחברו מזעיק את המצילה. כאשר המצילה עומדת להנשים אותו מגיח מציל חסון ומתחיל לבצע את ההנשמה במקומה בעוד החבר צוחק....
בסרטון השני משפחה מגיעה לבקר במשען. מבעד לדלת הדירה נשמעים קולות שיעול והסבא פותח את הדלת כשהוא נראה עייף, חולה ולבוש פיג'מה, המשפחה פונה לאחור. הסבא מוודא שעזבו, סוגר את הדלת מחייך ומסדר את בלוריתו וניגש לסלון שם מחכה לו סבתא יפה עם משקה ונרות...
מחקר: דיירים פוטנציאליים מבקשים לשמור ולשפר את איכות החיים.
האסטרטגיה החדשה נבדקה על-ידי חברת מרקט ווטש בקרב קבוצות מיקוד שונות של גילאי 65 +. התוצאות הראו כי גמלאים השוקלים מעבר לדיור מוגן מוטרדים בעיקר בסוגיות הנוגעות לשימור ושיפור איכות חייהם ועצמאותם: הגמלאים אינם מצפים ל"משפחה חדשה" או ל"בית אבות" אלא לדיור איכותי המעניק שירות מפנק ורמת חיים גבוהה, סביבה בטוחה, יכולת שמירה על אורח חיים עצמאי ואפשרות לחיי חברה עשירים. לפיכך הוחלט כי המסר העקרי בקמפיין הפרסום יהיה - במשען ניתן להנות מיתרונות הדיור המוגן תוך שמירה על עצמאות ואורח חיים תוסס - תחת הסיסמא: "משען-אנשים חיים פה".
שמעון כהן, מנכ"ל משען מרגיע ומציין כי הרשת היתה ונותרה מלכ"ר מבית ההסתדרות החדשה שכל פעילותו מוקדש לתועלת הציבור בכלל ואוכלוסיית המבוגרים בפרט. "אנו גאים בבעלות ההסתדרות על הרשת ומוכיחים כי ניתן לשלב איכות ורמת חיים גבוהה עם קיום ערכים חברתיים", אומר כהן ומדגיש "הרשת הותיקה והגדולה בארץ אינה משנה פניה אלא מתפתחת עם צרכי הדיירים והגמלאים".
הגמלאים של היום...
"זהו קמפיין חדשני, לראשונה לא מושם דגש על ערכים נדל"ניים, גודל החצר ורמת הגימור של הבריכה והג'קוזי או לחילופין 'השקט הנפשי של הילדים' אלא מציבים את הלקוח במרכז" אומר אבשה שילין, מנהל קבוצת לקוחות במשרד באומן-בר-ריבנאי, ומוסיף: "בני ה-70 של היום נוהגים, מבלים ומבקשים עדיין לאהוב ולהתרגש. לכן בקשנו להראות באמצעות סרטוני הטלוויזיה כי המעבר לדיור המוגן של משען הוא מעבר למקום חי ותוסס, בעל פוטנציאל להפגת בדידות ושעמום. שמחנו למצוא בהנהלת משען דלת פתוחה למסרים קריאטיביים חדשנים בתחום הפרסום לגיל הזהב".
אריה רוטשטיין, סמנכ"ל השיווק במשען מספר על בחירת משרד הפרסום : הפניה למשרד פרסום תוסס וקריאטיבי כמו באומן-בר-ריבנאי מצביעה על העובדה כי משען מכירה בכך שהגמלאים של היום הינם אנשים דינאמיים, תאווי חיים, סקרנים, מתעניינים ומעודכנים המעוניינים עם המעבר לדיור מוגן להמשיך לשלוט בחייהם, לשמור על עצמאותם ועל כבודם.
משען: השקעה של כ-חצי מיליארד שקל בהשבחה.
קמפיין הפרסום מגיע בהמשך למהפכה שעברה בשנים האחרונות משען- רשת הדיור המוגן הותיקה בישראל מבית ההסתדרות החדשה: כחצי מילאירד ₪ הושקעו בהשבחה של יחידות דיור, בבניית מתקנים חדשים לרווחת הדיירים, בהוספת פעילויות לסל השירותים ובשיפור איכות החיים לדיירי הרשת. במשען למעלה מ - 4,000 דיירים בדיור המוגן הפרושים מחיפה ועד באר שבע וכ - 1,500 עובדים. בנוסף, למשען יש פן חברתי וכזרוע חברתית של ההסתדרות, משען מטפלת גם במאות ילדים בכפרי ילדים ונוער שבאחזקתה.
בקיץ האחרון השלימה הרשת מהלך ראשון מסוגו בתולדותיה - גיוס משאבים בהיקף של כ- 200 מיליון ₪ מהשוק המוסדי. מטרת הגיוס העיקרית היא הקמה של שלושה מרכזים רפואיים חדישים לבני גיל הזהב, בבתי הדיור המוגן של הרשת- ברמת אפעל, בחולון ובחיפה לרווחתם של דיירי הרשת וגימלאי ישראל.
קודם לגיוס ההון זכתה משען לדירוג גבוה - AA הנחשב לאחד הטובים במשק ומהווה אות לאיתנות של הרשת בענף הדיור המוגן. מהלך זה הוכיח כי המשק הישראלי מכיר ביציבותה הכלכלית של משען ומבטא בביקושים של למעלה מחצי מיליארד ₪ את ההצדעה לגוף הוותיק והחזק ביותר בענף הדיור המוגן בארץ.
מנהל קבוצת לקוחות: אבשה שילין; סופרוויזר: בני רון; תקציבאית: גיתית פלאוט;מנהל קריאייטיב: גיא בר; צוות קריאייטיב: שאול אלון, יובל צוקרמן, זאב גנני; פלנינג: מיכל אלפסי, אורן נייגר ; מנהל מחלקת הפקה: דורית גוילי; מפיקת משרד: אודליה נחמיאס ;במאי: רני כרמלי;חברת הפקה: גוסטבו הפקות; מדיה: עירית שרמן, חן גרנות, אורלי שיקר - זניט מדיה.

תאריך:  01/12/2005   |   עודכן:  01/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il