UPS בישראל, נציגתה של חברת המשלוחים הגדולה בעולם מדווחת על סבב מינויים באגף הלקוחות. החברה מינתה את סיגלית נביפור (32) לתפקיד מנהלת שירות הלקוחות בחברה. סיגלית בעלת תואר באוניברסיטה הפתוחה שימשה בתפקידה הקודם כמנהלת תקשורת שיווקית בחברה במשך שלוש שנים. סיגלית תעסוק בקידום וחיזוק הקשר עם לקוחות החברה.
שרון כהן (31) מונתה למנהלת מחלקת הלקוחות האסטרטגיים בחברה. שרון, בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת בר-אילן, שימשה בתפקידה הקודם כמנהלת השירות ועוד קודם כמנהלת המכירות במשך 5 שנים. שרון תעסוק בפיתוח, טיפוח ושימור הלקוחות הגדולים בחברה.
דנה שלב-הללי (29) מונתה למנהלת התקשורת השיווקית בחברה. לדנה תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה הבין-תחומית בהרצליה. בתפקידה הקודם שימשה כמנהלת מותג בחברת נילית קוסמטיקה.
רונן כהן, סמנכ"ל הלקוחות בחברה, מציין כי UPS רואה חשיבות מרכזית במתן השירות ללקוחות ונערכת לצרכים המשתנים בשוק. עוד מציין כהן כי UPS רואה עצמה כחברה מובילה בתחום השירות. "אנו מחויבים ללקוחותינו באופן טוטאלי ונדאג לצייד אותם בכלים המקצועיים ביותר.
בדרך זו נאפשר ללקוחותינו להוביל, הוסיף כהן.
חברת UPS היא חברת משלוחי האקספרס והחבילות הגדולה בעולם וספקית עולמית מובילה של שירותי שינוע ולוגיסטיקה מיוחדים הפועלת ב-200 מדינות ואזורים. UPS מעסיקה 380,000 עובדים ברחבי העולם המטפלים מדי יום בנפח גלובלי ממוצע של 14.1 מיליון חבילות.