יוניליוור ישראל בחרה במשרד הפרסום מקאן אריקסון לנהל את מערך הפרסום של המותגים הבינלאומיים. יוניליוור ישראל, שניהלה עד כה את תקציבי הפרסום שלה בחמישה משרדים נפרדים, ביקשה לאחד את הפעילות הפרסומית של מותגים אלה במשרד אחד. תקציבי המותגים הישראלים: תלמה, בייגל בייגל, קליק, 778 ואפיכל יישארו ויטופלו במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.
במכרז על תקציב הפרסום של המותגים הבינלאומיים התמודדו משרדי הפרסום ראובני פרידן (שטיפל במותגים אקס, סיף, מיונז הלמנס, בלובנד ומזולה), , פוגל-אוגלבי (שטיפל במותגים דאב ובדין), JWT (שטיפל במותגים פינוק וליפטון), גיתם BBDO, שניגש במשותף עם ליניאל זינגר (שטיפל במותג קנור) ומקאן-אריקסון.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "ברצוני להודות מקרב לב לכל משרדי הפרסום שלקחו חלק במכרז ובמיוחד למשרדי הפרסום שליוו אותנו בשנים האחרונות ותרמו רבות להצלחתנו:
לפוגל אולגבי שעזר לנו במיתוג המוצלח של דאב, לראובני פרידן על העבודה וההצלחה השיווקית עם המותג AXE, ל-JWT על העבודה הטובה עם המותג ליפטון, ותודה לליניאל על העבודה הנהדרת עם המותג קנור וקודם לכן עם מזולה.
כל המצגות שהוצגו בפנינו היו מקצועיות מאוד והבחירה לא היתה קלה. בסופו של תהליך, אנו גאים מאד בבחירה של משרד הפרסום מקאן אריקסון ומאחלים לו הצלחה".
בעקבות הזכייה במכרז ינהל משרד הפרסום מקאן אריקסון את פעילות הפרסומית של המותגים קנור, ליפטון, מזולה, בלובנד, סקיפי, הלמנס, דאב, בדין, לוקס, AXE, פינוק וסיף.
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2004 בכ-42 מיליארד אירו. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה.כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.