X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק הפועלים
▪  ▪  ▪

בנק הפועלים נערך להמשיך להוביל את מערכת הבנקאות, לקראת אתגרי המהפכה הבנקאית שצפויה בשנה הבאה.
לאחר השקת סדרה של מוצרים ושירותים בנקאיים ופעולות למען הקהילה, תחת הסיסמה "להיות ראשון זה מחייב", מכריז בנק הפועלים על מחויבותו כלפי לקוחותיו וכלפי כל הציבור - להמשיך להוביל את מערכת הבנקאות גם בשנה הבאה.
המחויבות הציבורית של בנק הפועלים מעוגנת בקמפיין טלוויזיה חדש שעולה בימים אלה, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, שבמרכזו נושא המחויבות.
ציון קינן, משנה למנכ"ל, הממונה על הבנקאות הקמעונאית, אומר כי הקמפיין הנוכחי עולה לאחר שבנק הפועלים הוכיח בשנים האחרונות כי "להיות ראשון זה מחייב" אינה רק סיסמת פרסום. "אנחנו לא משווקים תדמית, אלא מצהירים על מחויבות אמיתית להמשיך להוביל בכל תחום. מערכת הבנקאות ניצבת לקראת 2006 בפני אתגרים חדשים, בעקבות שינויים משמעותיים במפת השירותים הפיננסים, שינויים רגולטוריים ואחרים. השילוב הנכון של חדשנות ויציבות הוא המתכון המנצח של בנק הפועלים להמשיך להוביל גם בשנים הבאות", אומר ציון קינן.
בנק הפועלים היה ראשון להציע בשנים האחרונות מוצרים ושירותים חדשניים, תוך חשיבה על טובת הלקוח, ביניהם שיטת המסלולים, זכאות פועלים, מהלכי הסברה וסדנאות בניהול תקציב המשפחה, פועלים on time, אתר האינטרנט המוביל, סדרת מוצרים מובנים ועוד. בנוסף, הוביל הבנק בפעילות למען הקהילה, הן בתרומה כספית (40 מיליון שקל השנה) והן בשורה של מהלכים למען כל הציבור,ביניהם פתיחת מוזיאונים ופארקים בחגים, חלוקת דגלי המדינה לכל האזרחים, פרויקט לעידוד הקריאה "תקרא תצליח" ופרוייקט "פינה חמה" למען ילדים בבתי חולים ברחבי הארץ.
"הקמפיין נועד לחזק את הקשר עם הלקוחות שלנו לאור ההישגים המשותפים שלנו. המשמעות של 'להיות ראשון זה מחייב' היא שנפעל למענם ולטובתם גם בעתיד", אומר ציון קינן.
הקמפיין מציג סיטואציות מחיי היום-יום שבהן כל אחד מאתנו מפגין מחויבות הן לפרטים והן למכלול - מורה לתלמידה, ילדה לכלב שהיא מגדלת, קפטן של נבחרת כדורגל לחבריו ולאוהדים,מפקד לחייליו ועוד.
יאיר לפיד מסכם ואומר כי כל אחד מאתנו מחויב למשהו או למישהו, המחויבות עושה אותנו למה שאנחנו והמחויבות הזו היא שהפכה והופכת את בנק הפועלים לבנק המוביל בישראל.
השיר המלווה את הקמפיין הוא: "סיבה טובה" - מילים: אהוד מנור, לחן: מתי כספי. ביצוע: מיקה קרני.

תאריך:  07/12/2005   |   עודכן:  07/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שיטרית מדיה גרופ
- הודעה מטעם פיצה האט
דפנה טלמון ,יחסי ציבור
- הודעה מטעם תנו לחיות לחיות
תקשורת משולבת טל רבינא בע"מ
- הודעה מטעם מועצת החלב
Rimon-Cohen / Weber-Shandwick
- הודעה מטעם גלובל פקטורינג
BashanPR
- הודעה מטעם סלטיק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il