ערוץ 9 ותה "ויסוצקי" חתמו על הסכם לשיתוף פעולה מסחרי במסגרתו הופק לראשונה סרטון חסות באורך 18 שניות לגרסה הרוסית של הסדרה הקומית "נני".
המועצה לשידורי כבלים ולוויין אישרה לערוץ 9 לשדר סרטון חסות אחד באורך 18 שניות, זאת במקום 3 סרטונים באורך 6 שניות כל אחד.
ערוץ 9 החל החודש בשידורה של הגרסה הרוסית לסדרה "נני" - קומדיית מצבים המציגה משפחה של איש עסקים עשיר ושלושת ילדיו החיים יחד עם אומנת צעירה.
מדובר בסדרה רוסית שעלילתה מתרחשת במוסקבה ואשר זוכה לפופולריות רבה. עד כה שודרו ברוסיה 110 פרקים וערוץ 9 רכש את הזכויות לשידורם בישראל.
מדי ערב בימים א' עד ה' משודרים שני פרקים ברצף בין השעות 19:50 עד 21:00. בתאריך 31 בדצמבר, ערב השנה האזרחית החדשה, ישודר פרק מיוחד.
תה "ויסוצקי" יעניקו חסות בלעדית לרצועה. לצורך כך הופק לראשונה סרטון חסות באורך 18 שניות, במקום 6 שניות, הזמן המקובל על-פי רוב לסרטוני חסות המאושרים על-ידי המועצה לשידורי כבלים ולוויין.
ניר מרקוביץ, סמנכ"ל שיווק ומכירות בערוץ 9: "על-פי המדיניות השיווקית של הערוץ, אנו פועלים במטרה לספק ללקוחותינו מגוון רחב של אפשרויות פרסום ייחודיות ומקוריות. אני מברך על שיתוף הפעולה בין הערוץ, חברת "ויסוצקי", משרד הפרסום "תל אביב-מוסקבה" ומועצת הכבלים".