אישי ישיר (9.000.000) פותחת במבצע חדשני לרגל סוף השנה האזרחית ומציעה לרוכשים פוליסה במהלך דצמבר להשתתף הגרלה של ג'יפ הונדה crv. זו הפעם הראשונה שבה מוצגת לציבור הגרלה בענף הביטוח.
ערן וולף - סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של חברת אישי ישיר אמר בנושא: "לאור הצלחת המותג 9.000.000 ולרגל סוף השנה האזרחית החלטנו על ביצוע פעולה חדשנית בענף. אנו בטוחים שציבור הלקוחות יהנה גם מהמחירים האטרקטיביים והשירות של 9.000.000 וגם יזכה להשתתף בהגרלה. אנו צופים לגידול משמעותי בפעילות".
המבצע החדשני ילווה בקמפיין פרסומי בכיכובו של דוד הכיטוב הלוא הוא משה איבגי. הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי", עולה בימים אלו לתקופה של כחודש בטלוויזיה, רדיו ואינטרנט.
המבצע יתקיים במהלך כל חודש דצמבר.
ההגרלה תיערך בתאריך 15/01/2006.
משרד הפרסום: אדלר חומסקי ורשבסקי
מנהל קבוצה- גדעון יניב
סופרוויזר- פנינה רוטנברג
תקציבאית- קרן אלפנדרי
מנהל קריאטיב ראשי- יהונתן סטירין
מנהל קריאטיב קבוצה- בן סבר
ארט דריקטור \ קופירייטר - ערן טלמור
קופירייטר- אבישי פרידלר
מפיקה ראשית- רינת קינן
מפיקה בפועל- יהודית גרינברג