X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם SunGard ישראל
▪  ▪  ▪

SunGard ישראל, חברה בת של סאנגרד העולמית, מובילה בינלאומית לפתרונות אינטגרציה לשוק הפיננסי, הודיעה היום כי בנק מזרחי טפחות בחר במערכת MINT, פרי פיתוחה, וכי ההטמעה החלה בימים אלה.
המערכת של SunGard תעביר את כל משתמשי הבנק במחלקות השונות לעבודה אחידה מול הרשת העולמית SWIFTNet באמצעות תכנת MINT. המערכת החדשה תחליף את מערכת ה-Merva של IBM.
תכנת MINT תאפשר למשתמשי הבנק פונקציות ושימושים רבים, כמו אפשרות לחתימה אלקטרונית כפולה באמצעות שני מורשי חתימה, שיפורים בניתוב ההודעות, שיפור ההליכים האוטומטיים בבנק, שיפור הליכי ההדפסה בין המחלקות ועוד.
במסגרת תהליך ההטמעה בבנק, תעביר חברת SunGard גם הדרכות מפורטות בכל מחלקות הבנק על התכנה החדשה ותספק תמיכה שוטפת בתחזוקת המערכת לאחר מכן.
בנק מזרחי טפחות בחר בפתרון MINT של חברת SunGard בשל היותו פתרון שלם ואינטגרטיבי הנותן קישוריות ל-SWIFTNet. ניסיונה של חברת SunGard עם שירותי SWIFT מוכר ומוכח בשוק הפיננסי מזה שנים רבות. מערכת MINT מותקנת בקרב לקוחות רבים בארץ ובעולם כפתרון הקישוריות ל-SWIFTNet. המערכת תספק את הקישוריות ל-SWIFTNet, כמו גם את מנוע האינטגרציה לאפליקציות ה-Back-office של הבנק. המערכת תבצע טרנספורמציות בין פורמט ההודעות הפנימיות של הבנק לפורמט הסטנדרטי של SWIFT.
הפרוייקט, שהחל כאמור בימים אלה, צפוי להסתיים בחודש מרץ 2006. תהליך מעבר המשתמשים מהמערכת הישנה לחדשה צפוי להסתיים בחודש מאי 2006.
דני דותן מנהל אגף ישומי בנקאות בתקשורת מחברת מחיש - החברה הבת של מזרחי טפחות, אמר: "הפתרון של MINT SWIFTNet מספק לנו מענה מלא העונה לצרכים שלנו ויש בו גם יכולת ההרחבה והגמישות שיאפשרו לנו גידול עתידי. זה מאפשר לנו לעבוד עם ספק אחד שנותן לנו את מגוון הפתרונות ומאפשר לנו להרחיב את טווח השימוש בשירותים מעל SWIFTNet".
נגה פרי, מנכ"ל SunGard ישראל, אמרה: "המערכת שלנו מוטמעות במרבית המוסדות הפיננסיים בישראל. מדובר במערכת מתקדמת ומותאמת לבנקאות מודרנית, מקומית ובינלאומית. אחד מיתרונותיה הוא העובדה שהיא ברת-הרחבה, התומכת במגוון רחב של סטנדרטים ושירותים פיננסים".
אודות בנק מזרחי טפחות
בנק מזרחי טפחות נמנה עם ארבעת הבנקים הגדולים בישראל, הוא בבעלות פרטית ומפעיל 110 סניפים, שלוחות ומרכזי עסקים ברחבי הארץ. באמצעותם הוא מעניק את כל מגוון השירותים בתחום הבנקאות העסקית-קמעונאית ובתחום המשכנתאות.
לבד מהפעילות המגוונת בישראל, מקיים הבנק פעילות בינלאומית ענפה, באמצעות חברות בנות, סניפים ונציגויות ברחבי העולם.
אודות SunGard STeP
חברת SunGard STeP, חברת בת של סאנגרד העולמית, מובילה בינלאומית לפתרונות אינטגרציה מקיפים לשוק הפיננסי. חברת SunGard STeP פועלת באופן עצמאי, כמו שאר החברות בקבוצה. ל-SunGard STeP, מרכז פיתוח ושיווק ישראלי הנקרא SunGard ישראל.
ל-SunGard STeP שלושה קווי מוצר עיקריים: משפחת מוצרי MINT המספקת פתרונות לסביבת SWIFTNet ורשתות פיננסיות נוספות; מוצרי IntelliSUITE לניהול נזילות, התאמה ואימות תשלומים ואוטומציה של בירור שגיאות; ומוצרי Trade Management לפתרונות ניהול אוטומטי של תהליכי Post Trade.
21 מתוך 25 המוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם משתמשים במוצרי SunGard STeP.
למידע נוסף, בקרו באתר הבית של החברה: www.sungard.com/step
אודות SunGard
SunGard הינה מובילה עולמית לפתרונות אינטגרציה לתכנה בעיקר בתחום הפיננסי ומוסדות חינוך גבוה. בנוסף החברה מסייעת לארגונים עתירי מידע במתן פתרונות גיבוי להמשכיות בעסקים. SunGard משרתת למעלה מ-25,000 לקוחות בלמעלה מ-50 מדינות, ביניהן 50 החברות הפיננסיות הגדולות בעולם.
אתר הבית של החברה: www.sungard.com

תאריך:  12/12/2005   |   עודכן:  12/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il