חברת "תה ערבה" יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום רחב בתקציב כולל של כ-1 מיליון דולר, לרגל השקת סדרות התה החדשות המציגות לראשונה מגוון של טעמים 100% טבעיים.
קמפיין הפרסום נערך באמצעות משרד הפרסום "סלומון מדיה", יחל בשבוע הקרוב למשך חודש וחצי.
פריסת המדיה תכלול: סרטון פרסומת שישודר בערוץ 2 ובערוץ 10, מודעות בעיתונים ארציים ובמגאזינים וכן תיערך חלוקת דוגמיות תיונים, אשר יצורפו באינסרטים לעיתונים הארציים.
בנוסף, יערך מבצע מכירות רחב באמצעות טעימות של הסדרות החדשות. דיול מאסיבי בנקודות מכירה מרכזיות בארץ.
הסלוגן שילווה את הקמפיין הינו: "כל הטעמים שבטבע".
לדברי איציק סער, הבעלים של חברת "תה ערבה": "מטרת הקמפיין להחדיר את סדרות התה החדשות הכוללת מגוון של טעמים מאה אחוז טבעיים. לדבריו: מטרת הקמפיין ליצור בידול בין תה ערבה המייצרת תה העשוי 100% מחומרים טבעיים לעומת המתחרים המשתמשים בתוספים מלאכותיים. לראשונה בארץ ניתן יהיה ליהנות מתה בעל טעם טבעי, ללא חומרים משמרים וללא טעמי לוואי".
עוד מוסר איציק כי: "סדרות התה החדשות הן תוצר של פרי פיתוח ומחקר רב שנים, פיתוח החליטות הינו על בסיס טבעי הכולל צמחים ותבלינים המסייעים לאורך חיים בריא יותר, עלי התה של "תה ערבה", גדלים בשדות נרחבים בסרילנקה השייכים באופן בלעדי לחברת "ערבה", כאשר כל תהליך הגידול, הקטיף והאריזה מתנהל תחת פיקוח מחמיר של נציגי החברה".
עוד מוסיף סער, כי: "מטרת הקמפיין לעודד וליצור מודעות בקרב קהלי היעד לצריכת מוצרים טבעיים ואיכותיים".
עם עליית הקמפיין משיקה תה ערבה סדרות חדשות ביניהם: סדרות התה המצליחות של "חליטות תה ערבה", "תה ירוק בתוספת לימון ודבש" "התה הטיבטי", "תה בדואי", "תה לחולי סכרת" ועוד.
קרדיטים:
משרד פרסום - סלומון מדיה
מנהל קריאטיב וקופייריטר- עמיחי לבנון
סופרוייזרית - ענת סולומון