רשת "אפריל", המתמחה בשיווק מוצרי קוסמטיקה ובישום סלקטיביים, תעלה היום ה-15 לדצמבר, בקמפיין פרסום לקראת סוף השנה בתקציב מדווח של שני מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי וילווה בסיסמה: "תפני מקום לסופר סייל..."
הקמפיין יכלול סרטון פרסום, מודעות בעיתונות היומית, במגזינים, בעיתונים בשפה הרוסית ובאינטרנט. בנוסף במהלך דצמבר, תצורף, לעיתונים היומיים, חוברת מבצעים המפרטת את כל מבצעי הרשת.
הקמפיין ילווה את המבצע הגדול וחסר התקדים של חודש דצמבר Super Sale, במסגרתו מציעה הרשת בשמים, מוצרי טיפוח ואיפור מובילים של המותגים הנחשקים ביותר בהנחה של עד 60%, ביניהם: דולצה גבאנה, ורסאצה, גרלן, סיסלי איב סאן לורן ועוד.
מארז חלבי, סמנכ"ל השיווק של "אפריל", נמסר "לקראת סוף השנה צפויות השקות רבות של בשמים חדשים, מוצרי טיפוח ואיפור. זו בהחלט הזדמנות נהדרת להתעדכן בטרנדים החמים שמגיעים אלינו מהעולם".
קרדיטים:
מנכ"ל אפריל - ששי מאיר
סמנכ"ל שיווק וסחר - ארז חלבי
מתאמת שיווק ופרסום - לילך דולב
מנהל קריאטיב ראשי - יונתן סטירין
מנהלת קריאייטיב - חוה מרגול
קופי - יעל קורן
מנהל לקוחות - דני ברנדה
סופרוויזר - ערן רותם
תקציבאית - מילנה ליסיה
מנהל מסחרי - גילי קצנלנבוגן
מנהלת מחלקת הפקה - רינת קינן
מפיקת משרד - נגה שגיא
מפיק אחראי - מוקי בן חמו
במאי -יובל טל
סוכנות דוגמנות -"רוברטו"