X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סקאל ספורט
▪  ▪  ▪

חברת סקאל ספורט שקיבלה לפני כחצי שנה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק המותג האמריקני קנת קול ((KENNETH COLE new york פותחת בימים אלה שתי חנויות אביזרי אופנה של המותג, הראשונות כמותן בעולם.
החנויות נפתחת השבוע: בקניון רמת אביב, בשטח של כ-110 מ"ר, בקומה הראשונה ובקניון ארנה בהרצליה, בשטח של 120 מ"ר בקומה השנייה. שתי חנויות האביזרים עוצבו על-ידי מעצבי הבית הבינלאומיים של קנת קול.
החנויות יכללו את קטגוריית המוצרים של קנת קול לנשים ולגברים וכן את המוצרים של תת המותג REACTION - הקו הצעיר של המעצב, המשווקים במחירים נוחים. בין הקטגוריות שיכללו שני הסניפים החדשים: נעליים, תיקים, חגורות, תיקי יד, תיקי עסקים, מזוודות, שעונים, תכשיטים, גרביים, ארנקים, משקפי שמש, ג'קטים, מעילים ומוצרי עור.
שי מרקסון, מנהל המותג קנת קול ישראל מוסר כי "להערכת חברת סקאל ספורט, שתי החנויות בישראל יגלגלו מחזור מכירות הנאמד בכ-10 מיליון שקל, בשנת הפעילות הראשונה".
עוד מסר מרקסון שהחברה מתכננת לפתוח בישראל עוד כ-5 סניפים של קנת קול אביזרי אופנה ופרטי אופנה, ב-3 שנים הקרובים. החנויות יפתחו באזורי קניות יוקרתיים המצויים בהם מותגי על נוספים.
לדברי מרקסון: "בנוסף ל-2 החנויות שיפתחו בישראל, תשווק סקאל ספורט את מוצרי קנת קול, כולל פריטי הלבשה ואביזרי אופנה ברשת חנויות אמפוריום ברחבי הארץ וכן בדיוטי פרי בנתב"ג. המחירים יהיו זהים למחירי המותג בארה"ב.
חברת קנת קול מחזיקה למעלה מ-480 חנויות בעולם, בעיקר בארה"ב, אירופה ודרום אמריקה. החברה מגלגלת מחזור מכירות של 2.4 מיליארד דולר. המותג קנת קול עם מגמת עלייה מהגבוה ביותר בארה"ב בשנת 2004. החברה האמריקנית מתמחה בעיצוב אורבני, המציעה אופנת עלית במחירים נוחים. המותג מציע אופנה גברית ונשית בהשראה נו-יורקית מתוחכמת.
חברת "סקאל ספורט" מייבאת ומשווקת כ-20 מותגי אופנה וספורט בינלאומיים. בו המתגים: פולו ראלף לורן ועוד. החברה מפעילה את רשת "סקאל ספורט" ורשת "אמפוריום" וכן חנויות דגל של "ריבוק", "טימברלנד", "קדס", "ניין ווסט" ועוד.

תאריך:  18/12/2005   |   עודכן:  18/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il