X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טרה
▪  ▪  ▪

מחלבת טרה ממשיכה להתחדש ומובילה מהלך לחיזוק עסקי הליבה שלה בתחום מוצרי החלב בהשקעה של כ-מאה אלף דולר.
קטגוריית הניגרת היא הקטגוריה השישית בגודלה במשק החלב ומגלגלת כ-300 מיליון שקל בשנה.
המהלך של טרה כולל השקת 6 מוצרים בטעמים המוכרים: לבן, לבניה, לבן מעודן, יוגורט טבעי, שמנת חמוצה ולבן לשתייה - לרוויה, עם אריזה חדשה ונוחה, תוויות חדשות, בקונספט המשדר טבעיות.
טרה ממשיכה בפעילות לחיזוק המותגים הבסיסים ועסקי הליבה של המחלבה בראייה הצרכנית. טרה בחרה לחזק את תחום מוצרי הניגרת (לבן, לבנייה, יוגורט ושמנת), כחלק ממהלך בהשקעה של כמאה אלף דולר שילווה בקמפיין עיתונות ובפעילות בנקודות המכירה.
קטגוריית הניגרת היא הקטגוריה השישית בגודלה במשק החלב ומגלגלת כ-300 מיליון שקל בשנה. המהלך החדש של טרה כולל השקת 6 מוצרים בטעמים ייחודיים ומוכרים, עם אריזה חדשה, גביע נוח לשימוש, ותוויות חדשות, בקונספט המשדר טבעיות. שני מוצרים מהמשפחה הינם מוצרים המועשרים בסידן ו-BIO .
במשפחת מוצרי הניגרת של טרה: לבן 3%, לבניה 4.5%, לבן מעודן 3% עם המרקם הקרמי והרך, בתערוכת מועשרת בסידן ו-BIO, לבן לשתייה 1.5% - לרוויה, שמנת חמוצה 15% ויוגורט טבעי 1.5% עם הטעם החמוץ של פעם, מועשר בסידן ו-BIO.
רמית וירצברג-רונן, מנהלת תחום בטרה: "קטגורית הניגרת הינה קטגוריה של מוצרים בסיסיים, בריאים מאד, דלי קלוריות, המאופיינת בצריכה חוזרת וברמת נאמנות גבוהה של הצרכנים. במסגרת המהלך החדש שלנו בחרנו לרענן ולהשיק פנים חדשות וידידותיות יותר לקטגוריית הניגרת של טרה בקונספט של פשוט בריא".
מהלך זה של טרה בתחום הניגרת, ממשיך מהלכים נוספים שביצעה המחלבה ביניהם השקה מחודשת לסדרת משקאות היוגורט, תוך מיצוב ומיתוג מחדש לסדרת משקאות היוגורט ב-4 טעמים ייחודיים וחיבורם לאורח חיים בריא וספורטיבי.
השקה חלב מועשר 1% בשילוב סידן וויטמין D המסייעים בספיגת סידן טובה ואפקטיבית לגוף. החלב המועשר של טרה משווק באריזת קרטון בעיצוב חדשני עם פינה תלת ממדית ירוקה, כחלק מהמהלך ליצירת בידול ובולטות על המדף, לצד הערכים של מותג טרה.
טרה החליפה לאחרונה גם את כל אריזות החלב בקרטוניות ובשקיות ועברה לאריזות לבנות בולטות עם כיתוב "חלב טרי". במהלך זה, למעשה, החזירה טרה את הערכים הטבעיים לאריזות החלב שלה.
טרה ביצעה מהלך נוסף עם השקת סדרת משקאות בטעמי גלידה ייחודיים עם מירקם קרמי גלידתי, עיצוב בולט והדגשת ערכים של פינוק, עונג וטעם איכותי.
כמו כן, ביצעה טרה לאחרונה כינוס מותגים בתחום משקאות החלב - הורידה את המותגים ג'ננה וטרה קידס וכינסה אותם תחת המותג טרה. כפועל יוצא מכך עברו משקאות החלב של טרה לשם ג'נרי המופיע על האריזות על בסיס הטעם - שוקו, בננה אייס קפה ועוד.

תאריך:  18/12/2005   |   עודכן:  18/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il