כשמותג כמו נייקי מבקש עוד זמן אוויר, מי באמת יכול לסרב?
ב-Street T.V, טלוויזיות החוצות הדיגיטליות, התקבלה החלטה לאפשר שידור קמפיין טלוויזיוני בגרסה מורחבת. שבירת תבנית ה"7 שניות" מאפשרת לנייקי להציג את הסרטון המושקע ולהעביר מסר חוויתי ומלהיב במיוחד. הקמפיין עלה באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון.
נועה גרינפלד, מנהלת תוכן Street T.V: "הגרסה הארוכה של נייקי מאפשרת חווית צפייה מקסימלית גם מחוץ לבית. סרטון מושקע ככזה מבטא באופן מובהק את החיבור הנכון בין פרסום בטלוויזיה והשלמתו ב-Street T.V".