חברת ניופאן, המובילה בתחום החשמל והאלקטרוניקה בישראל, זכתה השבוע בשלושה פרסי מצוינות בתחרות השירות של המי"ל - המרכז הישראלי לניהול. ניופאן, שזו השנה השנייה ברציפות בה היא זוכה בתחרות השירות, זכתה במקומות הראשונים בשתיים מתוך שלוש הקטגוריות בהן התמודדה: קפיצת דרך בשירות ותרבות ארגונית ממוקדת שירות. בקטגוריה השלישית, תמיכה ושירות לאורך זמן, זכתה ניופאן במקום השני.
השופטים נימקו את החלטתם בכך שניופאן הובילה פריצת דרך בתחום השירות בענף החשמל והאלקטרוניקה, פעלה לפיתוח אסטרטגיית השירות, קיצור תהליכי שירות, איתור כשלים ומתן סמכויות לעובדים. בקטגוריית תרבות ארגונית, החברה זכתה הודות להובלת שינוי בתחום השירות בכל רובדי הארגון הכוללים הן את הנהלת החברה והן את נותני השירות.
תחרות פרס המצוינות בשירות 2005 נערכת זו השנה הרביעית ברציפות ובמסגרתה בוחרת ועדת השיפוט של הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי"ל את הארגון או החברה המצטיינים במתן שירות מקצועי ואיכותי לציבור בישראל. פרסי השירות ניתנים בשבע קטגוריות: חדשנות ויצירתיות, שימור לקוחות, טיפול באוכלוסיות מיוחדות, קפיצת דרך בשירות, תמיכה ושירות לאורך זמן, שירות יוזם ותרבות ארגונית. התחרות מוקירה חברות אשר ביצעו במהלך השנה מהלכים משמעותיים בתחום השירות.
צביקה גיור, מנכ"ל ניופאן מוסר כי החברה שמה לה למטרה להמשיך ולהוביל את מהפיכת השירות בתחום מוצרי הצריכה ככלל ובתחום החשמל והאלקטרוניקה בפרט. "אנו גאים לזכות בפרסי המצוינות בשירות זו השנה השנייה ברציפות, דבר המעיד על יישום הליכים אסטרטגיים מוצלחים בתחום השיווק, האיכות והשירות" מציין גיור.
ניופאן הינה אחת היבואניות הגדולות בישראל של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ומייצגת בלעדית בישראל מותגי יוקרה בינלאומיים כגון טושיבה, גרונדיג, דלונגי, קיטצ'נייד, מג'ימיקס, קנווד, JBL, BOSE , DELL ועוד. החברה מעסיקה 300 עובדים ומחזור פעילותה מסתכם בכ-500 מליון שקלים בשנה.