האקדמית תל אביב יפו עולה בקמפיין לקראת היום הפתוח למתעניינים בלימודים אקדמיים הממשיך את המסר: "אל תיכנע לבינוניות". היקף הקמפיין כ-1.5 מיליון שקל והוא יכלול טלוויזיה ופרסום באינטרנט. הקמפיין באמצעות פרסום פוגל Ogilvy יימשך כשבועיים.
הסרט מציג את ילדי שנות השמונים במגרש משחקים כשכל אחד מהם מספר מה ירצה לעשות כשיהיה גדול. בהמשך מופיעה שקופית ובה נאמר כי חלק מהילדים הללו ייכנעו בדרך להגשמת החלום. הסרט מסתיים במסר המלווה את הקמפיין כולו: "אל תיכנע לבינוניות".
לדברי עפרה אש, מנהלת השיווק של האקדמית, כל תחום הלימודים האקדמיים ממשיך לתפוס תאוצה בימים אלו לקראת סוף הרישום לשנת הלימודים הבאה, וניתן לראות זאת גם בפרסום גובר של מוסדות הלימוד. מדובר אומנם בקהל מטרה מצומצם יחסית, אך השוק מאופיין בריבוי מותגים. תהליך קבלת ההחלטה לגבי בחירת מוסד הלימודים להשכלה גבוהה הינו ייחודי, בעל מעורבות גבוהה ביותר, שנמשך לאורך זמן רב. אש הוסיפה, כי המסר "אל תיכנע לבינוניות" הוא מסר חדשני ומחייב הן בחיים האקדמיים והן בחיים בכלל. המסר מאפשר לנו לבדל את עצמנו ובכך להדגיש את הייחוד שלנו על פני המתחרים, שבא לידי ביטוי, בין השאר, ברמה האקדמית הגבוהה.
האקדמית תל אביב יפו האקדמית תל אביב יפו פועלת החל משנת 1994 ופועלים בה ארבעה בתי הספר בהם מכשירים לתואר ראשון ותואר שני: בי"ס למדעי התנהגות, בי"ס לניהול וכלכלה, בי"ס למדעי המחשב ובי"ס לממשל וחברה. לפי סקר של הלמ"ס (הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה) שפורסם במרץ 2005 בדוח של הוועדה לתכנון ותקצוב של המועצה להשכלה גבוהה, נקבע שבכל הפרמטרים של רמת לימודים, יחס מרצים וכו' המכללה קיבלה מקום ראשון בארץ - לפני כל האוניברסיטאות והמכללות.