בימים אלו מעלה נוקיה קמפיין טלוויזיה, המהווה את יריית הפתיחה לשנת המוזיקה של נוקיה, תחת הסיסמא NOKIA connecting people to music. הסרט מלווה בשיר של הזמר מובי ונראות בו סיטואציות מגוונות, בהן המוזיקה נכנסת לחיינו ומלווה אותנו כאשר NOKIA היא זו שמאפשרת לנו ליהנות מהמוזיקה הכי טובה, בכל מקום, באמצעות מגוון הטלפונים המתקדמים שלה.
הקמפיין בהשקעה של 400,000 דולר עולה באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס.
חיות יוגב, סמנכ"ל השיווק של יורוקום-נוקיה אמרה כי, "NOKIA הינו המותג המוביל והמועדף בתחום הסלולר בקרב צעירים ובני נוער". על-פי מחקר שערך מכון מותגים עבור יורוקום בינואר 2006, עומד אחוז ההעדפה ל-NOKIA בקרב הצעירים בישראל על 52% - קרוב לפי 4 מהמתחרה המדורג שני. החיבור לעולם המוזיקה הנו טבעי ומטרתנו ליצור מובילות גם בתחום זה.
יוגב הוסיפה כי, "מכשירי המוזיקה של Nokia מעצימים את חווית המוזיקה ומאפשרים לכל משתמש להנות מחוויית מוזיקה איכותית וידידותית באמצעות אחסון קל ונוח והורדות מהירות".
בין הטלפונים עם נגני המוזיקה הנמכרים כרגע בישראל: Nokia 6230, Nokia 6630, Nokia 6680, Nokia 6111 , Nokia 6280