|
תאריך:
|
21/06/2011
|
|
|
עודכן:
|
21/06/2011
|
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
פתיתי שלג צונחים אט ארצה ביום קר מקרי וקודר, השמש מיד תשוב מאתנחתא קצרה ותקבור את הפתיתים...או ביידיש: כלאם פאדי... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רפאל1 א |
|
|
3 |
|
|
האם שחור הוא לבן
האם לבן הוא שחור
האם גדול הוא קטן
האם לפנים מאחור
נשמע קצת דבילי
על סף אינפנטילי
ואולי גאוני
שאין לו שני
יש צרי מוח שיגידו אין מה לחשוש
עינינו הרואות - לבן זה לבן
ומנגד יש שחושבים מהראש
ולא רק מהקורקבן
מי בעד שלום?
האם זה הצועק שלום שלום שלום, ומרחיקו בהתמדה
או שאומר חלום חלום חלום
ומתאים עצמו לסביבה
מי אויב השלום
זה המעודד טרוריסטים, חולי נפש
או מי שלוחם בפושעים
עם כל הקושי והגועל נפש
מי יביא את השלום המיוחל
זה הזוחל, מתרפס ומלקק
או זה הנחוש, המתוכן
זה שפעמים יורה, ופעמים שותק
וכמה עצוב וחבל,
שזה שמשקיע המון מאמצים ועמל
הוא זה שבונה התשתית
וכל הברברנים יריבו על הקרדיט.
אויבי השלום מתעלמים ממציאות חיינו
אויבי השלום היו כבר מגישים את כל לחיינו
אויבי השלום יודעים רק לברבר ולברבר
אויבי השלום מתעלמים מאחיהם, נאמנים לאחר
וזהו מחיר החופש
זהו מחיר כבוד האדם
זכותו של אדם לברבר ללא עונש
אפילו אם מעשית, "אינו בן אדם". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
"אֶרֶץ אַל תְּכַסִּי דָמִי" [איוב ט"ז]. הארץ הזאת כבר כסתה דמים כה רבים שנשפכו לשוא ועדיין נשפכים לשוא בגלל כול מיני מנהיגים מגלומנים חדלי-אישים.
ואנחנו רוצים שלום, מבקשים שלום, דורשים שלום ורודפים שלום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
|
|
|
סובול, אני מציע הודנא, את דבריך לעיל אני מוכן לקבל במגבלות, נראה אם תרים את הכפפה, או שוב תהפוך את סיר הלילה העמוס לעייפה במוצקים ונוזלים גם יחד, על השטיח. אתה עוד ילד אינך מקובע כמו קלינסקי (שים לב זה ניסיון חלקלק לתקוע טריז ביניכם ולבודד את קלינסקי החמוד והעקשן) אין מנהיג שאינו מגלומן אין מנהיג שלא שופך דמים לחינם. יש לנו בשפע כאלה לכל אורך ההיסטוריה, משני צדי הגבול. זה תנאי התחלה קבלה למועדון המנהיגים, בייחוד באגן המזרחי של הים התיכון, מגלומניה + סכין בין השיניים סכין שיש לה מספר להבים, הורגת בהם והורגת גם בנו. לעיתים לחינם. אנחנו, עם ישראל לקויים מאד באופן החשיבה שלנו, איננו רודפי שלום אנו נרדפי שלום, או רדופי שלום תנסה לתאר לעצמך איזה שלום יכול להיות בינך ובין אלה שפגעו בך בעבר, אני מאמין שאפילו למשך דור אחד או שנים יהיה קשה לשכנע אותך, ולמחוק את העבר, להסתכל קדימה, ולסלוח, לשכוח. הפגיעה בך צועקת מכל מילה, מכל אות, וניכר שמדובר בכוויה רצינית, עם סבירות רבה, שעל לא עוול אמיתי בכפיך (למעט חטא היוהרה), ורק מטומטם (מה שאתה ודאי לא) היה סוחב כוויה כזו בשיוויון נפש, ורק דפוק עד העצם היה אומר לכל הרשעים "שלום" "אחווה" "שכחתי הכל" "בואו קחו גם חצי דירה שלי" ורואים שדפוק (לפחות בהיבט זה) אתה לגמרי לא. השלום חשוב, אבל איננו ערוכים לו, בשני הצדדים, זה כמו לומר שזוגיות היא מטרה חשובה, אך אי אפשר לכפות אותה על שני ילדים בני שנתיים, הם עוד לא בשלים. ייתכן שאתה בשל, וייתכן שאתה שוגה בהבנת המציאות, אבל מה זה חשוב כלל, הצבור בישראל לא בשל לשלום, הציבור בצד השני לא בשל. מתפקיד אלה שחושבים שיהיה פתרון לסכסוך (ואני בטוח שיהיה) הוא לתת תקוה, לצאת מהקופסא, להציע פתרונות יצירתיים ולא לגרס פתרונות דוגמטיים או פתרונות המוצעים על ידי האויב, לחלום, כי כל ניסיון לכפות על הציבור משהו שאיננו ערוך לו באופן קיצוני, הוא מתכון ודאי לכישלון, ומזיק הרבה יותר מאשר מועיל. נראה שאתה וחבריך נדבקים לפתרון הספר שבעמוד 67 הוא כי אתם סוברים שהמילה 67 תוזכר בפתרון (ובטוח תזוכר), ואז תקשרו לעצמכם קרדיטים של "אמרנו לכם" "צדקנו ואתם טעיתם". אתם משתעבדים לעצמכם לאגו המנופח שלכם, ולא למטרה האמיתית מטרה של התגייסות כוחות שקולים לצורך "הנדסה גנטית" של הציבור משני צידי גבול, כהכנה לכאב הרב שיביא הפתרון לו מייחלת כמעט כל אמא בכל צד, אך פועלת בימין ובשמאל, בניגוד גמור לו. רודפי שלום יביאו שלום, רדופי שלום ונרדפיו, ירחיקוהו.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
הרי אף אחד לא מתייחס ברצינות לדברים שכותבם לא עומד מאחוריהם בקומה זקופה ובפנים גלויות.
מה מריץ את כול חובבי ה-רְעָלוֹת? מילא כשמדובר בשודדי בנקים ובמחסלים למיניהם, אבל מה גורם לטוקבקיסטים להסתיר פנים תחת כול מיני כינויים מיותרים, אם חשוב להם/להן שיתייחסו ברצינות לדברים שאורמם נטול שם?
ולענייננו: כול כיבוש המייצר שליטה על אזרחים נטולי זכויות-אזרח מלאות - משחית. כיבוש ארוך מסוג זה משחית באופן מובהק.
הגבולות שנקבעו בתום מלחמת העצמאות - הם הגבולות האמיתיים של מדינת-ישראל, וכול ניסיון להגדיל את מרחב המחיה מעבר להם, נועד לכישלון מוחץ. מה שקרה עם העיר ימית ועם אופירה (מפרשת "טוב שארם א-שיח' בלי שלום, משלום בלי שארם א-שיח'") ועם "גוש-קטיף" ועם "צפון השומרון" - הוא שיקרה עם יתרת ההתנחלויות מעבר לגבולות שנקבעו בתום מלחמת העצמאות, לפני סב שנים. חבל על כול הדמים תרתי-משמע שנשפכים לשוא על הזיות משיחיות ממוחזרות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
|
|
|
אני מודה לך על ההתיחסות המכבדת אותך, ואותי, אכן ראוי אני למידה מופחתת של כבוד והערכה בשל אנונימיותי, אני מקבל את הביקורת אך לא מזדהה, ומדוע, כי יש שיקולים אחרים, אשר מונעים ממני לדעתי להזדהות. כלומר יש שתי דרישות נוגדות אני שם אחת מול השניה, לא מתעלם מאף אחת מהן, נותן להם משקלים ומחליט, במקרה זה ההחלטה אינה מיטיבה עם מחלקת הדוברות שלי, הפרסומאי ממליץ לי להדדהות אך אני מחליט שלא, ומשלם את המחיר. כך גם בכיבוש, אין שמץ של ספק שהכיבוש משחית, הכיבוש של 48 היה הכי מושחת (במה שקרה בשטח) כי בצד שלנו היו פלאנגות ולא צבא, אבל הוא בסופו של דבר פחות משחית כי הרבה ערבים הלכו או הולכו מכאן, כך שלא נוצר פה כמעט מצב של שולט ונשלט, כמו כן למעט תקופת השלטון הצבאי השטחים הערביים היו חלק אינטגראלי המדינה, האזרחים הערביים מצביעים לכנסת - כלומר הכיבוש הפסיק להיות מושחת כאשר נעשתה הפעולה הכי מושחתת, הפיכת החלק הכבוש והמאוכלס לשטח ריבוני (חלק ניכר ממנו חורג מתוכנית החלוקה של האו"ם), גירוש חלק מהמקומיים, עדוד רבים לעזוב, חוסר מעש בכל הנוגע לבריחה המונית וכדומה, פעולות שלא עשינו ביו"ש ועזה כי זה היה 20 שנה יותר מאוחר, והיינו כבר מדינה ולא חיריבירי של פלאנגות, והיינו הרבה יותר שפנים מבעבר. אז הכיבוש משחית וככל שהוא נמשך הוא משחית יותר - אך מול השחתתנו בעניין הכיבוש עומד ערך אחר, ערך זכותנו לחיות בשקט ובשלום על אדמנתנו, והכיבוש, לדעת רבים מאד הוא מחוייב המציאות על מנת לשמור על הערך הנ"ל, ואז מה עושים, מאזנים, מחזיקים את עזה, נסוגים מעזה, חודרים לעזה יוצאים מעזה, כובשים ת' גדה, חוסמים כבישים, פותחים כבישים, מחסומים, שטח א' שטח ב' וכיו"ב. ואאני לא מתעלם ממגרעות הכיבוש ואפילו מנסה לטעמי למזער את נזקיו, ואילו אתה לא מתייחס לצד השני של המאזניים, אפילו הם הרוב המכריע, בכך אתה הופך את עמדתך לכזו שנופלת מפני איש עצוב ועלום, כשמלכתחילה לולא דיעותיך היו כל כך ריקות מתוכן, לא היה לו כל סיכוי נגדך - תעשה סקר ותראה למי יש יותר מחיאות כפיים בקהל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
"איש עצוב" , התפתלותך סביב סיבת אנונימיותך לא מחזיקה מים, ואתה יודע זאת היטב ולכן משחית מילים רבות להסביר, אך לשוא.
אכן, החזקת אזרחים של מדינת-ישראל תחת מימשל-צבאי בשל היותם לא יהודים, הייתה מעשה נבלה של שלטונות המדינה דאז, ומי שטען אז ו/או טוען היום אחרת - הוא נבל. מזלה של המדינה שזה נמשך זמן קצר יחסית, כשהמדינה עוד השתינה וחירבנה בחיתולים;
זה לא אמור להיות המצב כיום, ואם המדינה ממשיכה להשתין ולחרבן בחיתולים - זו כבר לא נופל בגדר אירועים ינקותיים שיגרתיים אלא בעייה פסיכופתולוגית קשה;
שטחי " יש"ע " מעולם לא סופחו למדינת-ישראל ובני האדם החיים בשטחים הכבושים הללו שאינם מוגדרים כיהודים - אינם מוגדרים כאזרחי מדינת-ישראל, והם נמצאים תחת כיבוש במשך דם שנים (44 שנים, למי שאינו מתמצא בגימטריא) ומצבם הוא אפרטהיידיסטי-סדיסטי להלכה ולמעשה גם-יחד;
אולי מאחר שאתה יודע זאת - אתה מביע את דעותיך בעילום-שם. אני לא יכול לתאר לעצמי שיש אדם סביר שחושב אחרת על סיבת האנונימיות שלך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
|
|
|
הגועל בהתבטאויותיך, אם השיח הזה מעניין אותך, אני מבקש שתמתן אותן, ניתן לומר אותן מילים ואף נוקבות יותר בלי להעלות את קבס הקוראים. אתה מתייחס באופן לא פרופורצינאלי לאנונימיות שלי, למה אם היית חותם "ברונו פיבלוביץ" היה יותר טוב?, אני משוכנע שמרבית ה"מזוהים" בתגובות הם "יגאל תרד" או "מרים סלק" אשר הקשר לשמם האמיתי הוא מקרי בלבד. מי יודע אם אתה באמת "עידן סובול" ואם איתן קלינסקי הוא אכן "איתן קלינסקי", לדעתי נכון להתייחס למה שיש בקנקן ולא לקנקן עצמו, או ליתר דיוק לאזן בין שני המרכיבים באופן נכון יותר, תוך מתן משקל נמוך לאנונימיות, בייחוד במדיה זו. האם משקל דבריו של ק. צטניק פחתו במילימטר בשל הסיבה שהשתמש בשם בדוי? (שכובס למונח "שם ספרותי?") מה עוד שאני אנונימי, ולא מסתיר האנונימיות שלי, ואילו רבים אחרים, עובדים עלינו בעיניים ומסתירים (יגאל תרד, מרים סלק). מתשובתך ניתן להבין שאילו היינו מחילים את הריבונות על שטחי יו"ש ועזה, ומגרשים 90% מהערבים משם, היינו נקיים ובגלל שלא עשינו זאת אנו מושחתים. נראה לי שמעט מאד אנשים יסכימו אתך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
איתן קלינסקי הוא איתן קלינסקי ורבים וטובים יודעים שישנם מעטים שהם הומניסטים מובהקים כמוהו.
גם אני מופיע בשמי המלא וקורות חיי מפורטים גם בבלוג הוותיק שלי ב-NEWS1, גם בספרים ובמחזות שלי שיצאו לאור וגם באתר הבית שלי.
אתה לעומת זאת אנונימי לחלוטין, אינך מעז לחשוף את זהותך, מגיב תמיד מאחורי הגב ומתרץ זאת בכול מיני מעשיות-סבתא, ממש כמו י.ש , מאיריקו, אלישמע, "מבקר שירה מדופלם" וכו' וחוּי.
צא מִזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
|
|
|
ההחלטה להיות מושווה למושיקו היא שלי, מחד היא גורמת לי גאווה, כי מי לא רוצה להיות כאחד האדם, אך החלטה זו גורמת לי נזק במדיה הזו, לדעתי חשיפת שמי תגרום לי נזק יותר גדול, ולכן אני לא מזדהה. למה איכפת לך מה שמי?, תתייחס, ככל שאתה חפץ, למה שיש לי להגיד. על מנת להסיר ספק, אינני איש ציבור, אינני נסמך על שולחן הציבור, שמת ודאי לב שאני פועל (בד"כ) מ IP קבוע, (לעיתים אני מחובר אלחוטית סלולארית מ IP מזדמן) כך שאינני משתמש אינטרנט ביתי אופייני, אני מבקש להבטיחך שלמעט מקרים מאד מאד חריגים אני משתמש ב"שם ספרותי" קבוע, ואם לא הייתי עושה כן, ברוב המקרים היית עולה על כך בשל הקו המנחה אותי ובשל ה IP קבוע, אינך מכיר אותי, איני מכיר אותך, אינני עורך דין אינני בוגר משפטים - מעולם לא הייתי מעורב באופן כלשהו כחבר/עובד/קבלן של לשכת עורכי הדין, אינני עיתונאי, שמי אינו מוכר, ואינני חפץ שיוכר, ההיכרות אתך נובעת רק ממה שקראתי באינטרנט, דבר שאתה לא יכול לעשות עלי כי אני אנונימי. אני מוכן שתבוא חשבון עמי על זה, אך לפחות תן מידה שוה של משקל גם לדברי, ולא רק לאופן הופעתי בפניך. אל תביט בקנקן אלא במה שיש בתוכו, בעצם תביט בשניהם רק תאזן אותם כראוי. ולמה אני מתאמץ. עם קלינסקי אין לי סיכוי, הוא נפל בשבי היפאני לפני 500 שנה - ולא יודע שהומצא המנוע החשמלי. ולכן אני מנצל את המאמרים שלו על מנת להזריק חומרים נוגדי רעל, MORE OVER למנף אג'נדה הרבה יותר שקולה, על הגב שלו. אצלך הסיפור אחר, אתה עדיין כחומר ביד היוצר אותך אפשר להפוך לבן אדם מועיל לעצמך ולחברה. אממא הכוויה שנכוית העיפה אותך מהמסלול והפכת טירוריסט מילים אמיתי, המתייצב לצד כל אנרכיסט אידיאולגי ויורה בליסטראות בקוראים, בליסטראות מאד אינטליגנטיות אך לגמרי לא אנושיות. הם מנצלים אותך אחי, הם מנצלים את תמימותך, לולא היו מנצלים אותך, היו עושים ככל שביכולתם שלא תהיה מעורב בחזית הזו, כי פעם אחת תפרו לך תיק, ועכשיו קל יותר לתפור לך עוד אחד, אתה בשר תותחים שלהם, איפה הראש שלך? מה שאתה צריך זה "רב" כמו קלינסקי, על מנת להתחיל להסיק מסקנות שהוא מעולם לא התכוון להן, ולעבור מאמנואלים למוקשי נעל, ולדעתי המרחק שלך משם הוא קטן.
שבת שלום |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
כתבת שיש לך אתר, נכנסתי לבקר, דבר ראשון יש שם איזה פרסומת מעצבנת. זה כל בזמן קופץ ומפריע להגיע לתכנים. התעניינתי רק באייטם אחד, "צדק פואטי", כי מאיזה פוסט שלך הסקתי שאתה באמת מאמין בשטויות האלה, ואני בהחלט שמעתי על מישהו שעשה כאלה קשרים מורכבים בראשו, ואת ישום בפועל של הצדק שלו נטל לידיו, קוראים לו דודו טופז. איש מאד מוכשר מאוד מוצלח שעולמו חרב עליו, חברים בגדו בו, נישלו אותו מכל עולמו, והוא לקח את החוק והצדק לידיים וזה נגמר לא טוב. אני מעלה את שמו כי המרחק בין מילים כאלה קיצונייות שראיתי ב"צדק פואטי" לבין מעשים הן למיעוט דעתי לא רחוק, אם אני טועה ותתקן אותי אני לא אעלה נושא זה יותר. אני מבקש לפרט עוד נקודה אחת. נפגעי ההתנתקות רואים בסדרה של אסונות שנפלה כמעט על כל המעורבים בהתנתקות מצידנו, כצדק אלוהי, אשר הוא אח תאום דתי של הצדק הפואטי, שרון, חלוץ, דן ארבל, האלוף שכמעט היה רמטכ"ל, האם יש צדק פואטי ייחודי לכל מיגזר? הייתכן שמעשי ההתנתקות שלטעמך, אני מניח היו צודקים וביטלו עוול ארוך שנים הם מעשים שליליים אשר הביאו נקמת גורם פיזי או ערכי עלום עד כדי חיסולם או חיסול הקרירה שלהם? האם הצדק הפואטי שלך שונה מהדק הפואטי של חברך, ואם הם שונים מיהו הצדק הפואטי האמיתי? ואולי זה שלך הוא המזויף? ואולי צודק אני ששניהם מזוייפים ונמצאים רק בראשים של אנשים מסויימים? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
מדבריך מתברר באופן מובהק שאין לך מושג במושג "צדק פואטי";
אבל מתברר גם שאולי לא במתכוון נפלט לך שאתה שייך או לפחות אוהד של הימין המשיחי המתנחלי;
להרגיע אותך, אני מעולם לא הרמתי יד על שום אדם ולא שלחתי ולא שידלתי שום אדם לפגוע בשום אדם; כשאני מותח ביקורת על מישהו, אני מגובה היטב במושג "אמת דיברתי".
אם אתה זקוק לטיפוסים חובבי אלימות פיזית - פנה לעו"ד חיים שטנגר, שהתמודד בעבר על ראשות לשכת עורכי הדין, ואשר הוא ועו"ד שמעון בן-יעקב (שהיה, בין הייתר חבר הוועדה למינוי וקידום שופטים, והספיק כבר גם להתאבד) ועו"ד גד פרנקל, הנשוי לבכירה ב-יאח"ה - ידעו גם איך לזמום, לתכנן ולבצע רצח-אופי בעזרת כול מיני נבלים בעלי אינטרסים אישיים, בתוך מערכת המשפט ואכיפת החוק, לרבות שופטים מסוימים (ולא מדובר במקרה הזה בפרשת השופטת המחוזית הורנצ'יק).
ואשר לפרסומות באתר הבית שלי: אף לא אחד מבין אלה שביצעו למעלה מ-150,000 כניסות לאתר (אגב, אני מבין שהפרסומות הקופצות הרבות באתר NEWS1 , כמו הפרסומות הקופצות ברוב עיתוני האינטרנט - לא מפריעות לך, משום מה...) לא התלונן אפילו פעם אחת על הפרסומות הללו, שלמען האמת - לא גורמות לשום האטה בניווט באתר והן אינן קופצות כלל מעל הטקסטים.
אז מה בעצם אוכל אותך, "איש עצוב"? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
|
|
|
אצלי לא קופצת אף פרסומת, למעט הפרסומת שבאתר שלך שחוסמת את כל המסך כל פעם שלוחצים על העכבר (או משהו כזה) , ואני נמצא זמן ניכר באתרי אינטרנט, אתה כנראה לא שולט היטב במדיה שנקראת אינטרנט. לגבי אמת דיברתי, בית המשפט לא האמין לאמת שלך, וגם אני לא (ואין זאת אומרת שפשעת), ואם אינך חושש שתידרדר לאלימות, אני רואה פחות סיבות להתעכב לידך, כי חשבתי שנכון להסיר מכשול מפני עיוור, אם כי איני בטוח שאתה - כמו כל אחד אחר - לגמרי מודע להיכן הוא עלול להידרדר, כי בשכונת הסמים ביפו גם אם נער יגיד שלא ידרדר סיכוייו נמוכים כי הסביבתו תדרדר אותו בסבירות גבוהה, ואצלך סביבתך היא שפתך, ושפתך מאד מאד מאד אלימה, ייחוליך למות אנשים לא מצביעה על ריסון יתר ולכן אני חושב שאתה טועה באבחנתך את עצמך. מתשותבתך אני נוכח שאינך בשל לניסיון של אנשים שרוצים בטובתך, לצאת ממעגל הנקמה המילולי שלך, ולכן אני אנוח לגביך, אפקח עין, וכאשר אחשוב שוב שאתה בשל, אציע, תיקח יופי, לא תיקח נחכה להזדמנות הבאה, או שארים ידי, שבת שלום אחי אל תטרח להשיב, לא אקרא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ודיו המקלדת...אותו ויכוח בדיוק ניהל, תוצר מערכת העיכול היהודית המתקרא: עידן סובול...עם עשרות מגיבים כאן.
תבין, אין לדפוק הזה כל ארגומנט רציני לומר מול הטיעונים הצודקים והנכונים שלנו!
לאיש גם עבר פלילי והוא סכנה למדינת היהודים. |
|
כתובת IP: |
109.160.185.251 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רפאל1 א |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"איש עצוב", בטיעונים שלך לאנונימיות יכולים להשתמש בקלות גם " י.ש " וגם "מבקר שירה מדופלם" וגם "מאיריקו" וגם ע"ג4 וגם "אלישמע" וכן הלאה, ערב-רב של עלומי-שם שתמיד מגיבים מאחורי הגב של המוּגב. מה זה אומר על כול אלה? אם השב"כ, המוסד, ההוצל"פ ונחש-צפע לא רודפים אחריך - אין שום סיבה שתגיב בעילום-שם או בשם-בדוי כולשהו, כי תגובות מסוג זה עומדות בדרגה אחת עם רכילות שאפשר לייחס אותה בקלות ובצדק לכול עורבא-פרח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
לך אליהם - ותשכנע אותם. כאן כולם רוצים שלום - אמנם עדין לא בשלים לשלם תמורתו אך רוצים שלום. בצד השני רבים מידי רוצים מלחמה - ורוצים לגרש אותנו מכאן לכן תתחיל שמה, וכאשר יגיעו לרמה שלנו, וכאשר יכירו בנו, ביהודים, ובזכותנו למדינה יהודית , מדינת ישראל, בגבולות אשר ייקבעו בהסכם השלום שהם ירצו אז- נוכל להמשיך במקביל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
עידן סובול
"הִפְשִׁיטָה אֶת מִכְסֵה בְּשָׂרָהּ" [כתבי אוגרית]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|