|
ואת תכונותיך הטובות והרעות ביותר אתה נושא מהגנטיקה שלו. אז אל תתנשא כי למרות הדעה הטובה שיש לך על עצמך אתה רחוק מאד מאד מאד מלהיות צדיק תמים אדון קלינסקי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
2 |
|
|
אברהם בן תרח אינו אבי, אינו סבי ואינו סָבָא רַבָּא שלי. הוא בעיניי נווד עשיר ומוטרף שלא כיבד את אביו (ניתץ את אלילי אביו); עמד לשחוט את בנו בהתקף-אמוני; שילח את אחת מנשותיו למות במדבר ביחד עם תינוקה, וסימן את בני-שבטו בכריתה פרימיטיבית של העורלה, בדומה לסימון בחותם-אש או ברציעת-אוזן כפי שהיה נהוג לגבי בהמות ועבדים.
מעוררים בי סלידה ובחילה אלה המוכנים לעשות כול מעשה נבלה כדי "לשמור על טוהר הדם היהודי".
דיבוריהם ומעשיהם של שלומי אמוני טוהר הדם היהודי מזכירים לי חזור והזכר כי ב-14 בנובמבר 1935 פורסמה בהמשך לחוקי נירנברג "תקנה לחוק האזרחות" שהבהירה מיהו יהודי בעיני הנאצים; בין הייתר נקבע בה כי "יהודי הוא מי שמוצאו לפחות משלושה סבים שהם יהודים גמורים לפי גזעם".
במקבילה היהודית של חוקי גזע, יהודי טהור גזע הוא "מי שמוצאו לפחות משבע סבתות שהן יהודיות גמורות לפי גזען"
(המקלים גורסים כי די בשלוש סבתות יהודיות).
אין חלקי לא עם אלה ולא עם ההם.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
מטבע. הוא הצד הערמומי,המתחזה,המתחסד ואתה הצד הגס, השחצני, היומרני ורווי השנאה. ושניכם אותו מטבע שחוק שאיש אינו חפץ בו מעבר לקליקה העלובה שסגורה בתוך עצמה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
|
46.120.91.132 אלישמע
77.124.32.198 אלישמע
77.124.84.39 אלישמע
77.124.119.14 אלישמע
77.124.141.6 אלישמע
77.124.213.205 אלישמע
77.124.253.175 אלישמע
77.126.11.208 אלישמע
77.126.13.111 אלישמע
77.126.171.228 אלישמע
77.126.190.226 אלישמע
77.126.202.73 אלישמע
77.126.248.210 אלישמע
77.126.249.218 אלישמע
77.127.15.19 אלישמע
77.127.21.69 אלישמע
77.127.27.125 אלישמע
77.127.67.121 אלישמע
77.127.92.101 אלישמע
77.127.100.73 אלישמע
77.127.137.73 אלישמע
77.127.162.66 אלישמע
77.127.168.175 אלישמע
77.127.196.68 אלישמע
77.127.199.207 אלישמע
77.127.219.140 אלישמע
77.127.243.29 אלישמע
84.228.25.111 אלישמע
84.228.68.10 אלישמע
84.228.70.240 אלישמע
84.228.141.141 אלישמע
84.228.208.74 אלישמע
84.228.245.5 אלישמע
84.228.254.218 אלישמע
84.229.21.147 אלישמע
84.229.42.192 אלישמע
84.229.51.199 אלישמע
84.229.52.21 אלישמע
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
|
|
זכותו של אלישמע להגיב ולכתוב כל אשר על לבו. מן הראוי לא לענות לו ולגרום לכך שלשון ביבים תשתלט על הדיאלוג. לשון המביישת את השפה העברית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
של פרצופך.לשון הביבים היא נחלת מעריצך דוגמת סובול. תראה מי תומך בך,האידיוט שמגיב באופן אוטומטי כשאין לו אפילו כינוי לעצמו והוא נוטל מאחרים,המפטי ודמטי ידידיה וההיא מה שמה, סובול הבריון שסופר IP ואפילו לא מבין את המשמעות של זה,איש רע עם לשון מצחינה שמתיפייף עם בדלי "תרבות גרמנית" ומעז להתקרא משורר ואין לאיש מהם לומר משהו עניני מלבד להחרים,להתעלם ולגדף. זה מעיד כאלף עדים שנכשלת קלינסקי. אתה ודרכך הנלוזה. לא נותר אלא לרחם עליך וגם זה לא קל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
|
|
|
מכירים את זה. "לשון ביבים"! לשונו של אלישמע אינה צבועה, אבל הביבים שאתה מזרים, חדשים לבקרים, כל הבושם שתשפוך עליהם, לא יכסה על צחנתם. להיפך, המדמנה הזו גורמת להקאה.
הצדקת, הגר, שפחה כי תמלוך, שהשיבה על הטובה, הבלתי נתפסת, כלל, בבעיטה. והבן, פרא האדם, שאילולא נשלח, היה כבר אז מחסל את יצחק. ואיזה ילד? כבר בעת הולדת יצחק הוא היה בן 13. מנוול קטן, שהיה למנוול גדול. ידו בכל, אבל, שום יד לא בו. אך, זה עוד יבוא.
תולדות יצחק בראשית פרק כא
כי לא יירש וגו'. מה טעם שלפי שראתה את ישמעאל מצחק בבית כדרך התינוקות, שלכן תאמר גרש האמה ובנה, אלא זה הפסוק קשור עם הפסוק הקודם אליו, והוא ויעש אברהם משתה גדול ביום הגמל את יצחק, ומזה המשתה עשה לעג ישמעאל, שאמר שטות הוא זה, וכי אין יודעין שאני בכור ויורש פי שנים, וביום שגמלו לי לא עשו משתה, וזהו שאמרה שרה גרש האמה הזאת ובנה, כי לא יירש כלל אפילו כפשוט:
ובזה הותר ספק אחר, והוא איך אברהם נדיב לב ביתו פתוח לרוחה לכל העולם לא נתן לבנו אלא לחם ומים, ולא נתן בידו תרנגולות פטומות, ועוד שאפילו חמור לרכוב עליו לא נתן לו, אלא הכוונה לאברהם, לפי שצוה לו הקב"ה כל אשר תאמר אליך שרה שמע בקולה, והיא צותה עליו גרש האמה [ואת בנה], והמגורש אין מכבדים אותו לתת בידו מזונות חשובים וסוס לרכוב עליו, ולכן לא נתן לה אלא לחם ומים, כמו שנותנים לעני דרך צדקה לילך לדרכו ולא ימות ברעב, שאפילו חמור לא יירש, ולפי שישמעאל היה מפציר להשאר בבית לירש, לפי שהוא פרא אדם לא שמע לקול אביו, והוצרך לאוסרו בחבלים על שכם הגר, וזהו שאמר ויתן אל הגר שם על שכמה ואת הילד, שגם הילד שם על שכמה, וזה טעם וישלחה, ולא אמר וישלחם, וזהו אמרו ותשלך את הילד, שהיתה מוליכה אותו, ולא היה הולך ברגליו, ולרבותינו ז"ל [ב"ר נג יג] היה חולה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה- |
|