X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים
גדה יחצנית היא אשתו של גד יחצנית, ההורים של נירה יחצנית. גד העיתונאי המוביל במדמנת ישמעאל
▪  ▪  ▪

את גדה יחצנית אינני מכיר, על נירה שמענו לראשונה כאשר וודו לופז קילל אותה ברחוב. גם את גד איני לא מכיר אישית, אך כולנו רואים אותו בתוכניות הרבות בהן הוא מופיע אם כמראיין ואם כמרואיין. הוא גם פובליצסט בחסד, ממלא עוד ועוד טורים בעיתון ישמעאל איום.
הישגו העיתונאי הראשון היה כאשר חשף את חשבון השילינגים של ראש המכשלה אביב ז"ל, בשוויץ. אז, לא סיפרו לנו שהוא עומד מאחורי החשיפה, רק שנים לאחר מכן, הוברר לכולם שהקרדיט הזה שייך לגד.
גד פרץ עמוק לתודעה בתוכנית "מושב ליצים" עם ירון פרטנר מהעיתון מחריב וחומי שליט, המנהיג של מלל. בפועל, מושב ליצים הייתה תוכנית המשך ל"קוקוליטיקה", ותוכניות דומות, והיתרון הענק בתוכניות האלה היה שכל המתנגחים שם היו בעצם חברים, ואפילו בחלק מהזמן היו שותפים לחברה עסקית, אשר נועדה לקדם את התוכניות הליצניות מסוג זה (את קיום החברה העסקית חשף העיתונאי המתחרה תקום מרצע).
ואז נפל ראש הממשלה שריאל גרון למשכב, שולייתו, שוליית הקוסם, להוט שלומפפר, נהייתה המועמד המוביל, וגד אשר היה חברו משנים של שלומפפר, אפילו אירח בביתו ובביתה של גדה את מסיבת יום ההולדת של שלומפפר בנוכחות המי ומי של ה-WHO'S AND HWO'S.
יחצנית, פרטנר ושליט, עשו לשלומפפר את הבחירות, הא הפך לראש ממשלה, וראש ממשלה הוא אדם עסוק, לא תמיד מתפנה לחברים, ובשיא המשבר של שלומפפר, ביום הכי קשה של מלחמת ורדימון השילייה, הוא הפנה יחצנית את גבו לשלומפפר. רמת הארס והשנאה שהפגין יחצנית לשלומפפר, מאותו רגע והלאה, אינן מובנות, אינן נתפסות, מה שעוד לא ברור, זה כיצד הציבור של מדמנת ישמעאל ממשיך ללטף את יחצנית, ואת שלמפפר הוא שונא יותר ויותר מיום ליום.
מסתבר שלמדיה יש עוצמה הרבה יותר גדולה מעוצמת השלטון, וכפי שנאמר קבל בקוהלת ק"ל טו"נ "מידע הוא כוח, מידע הוא הרבה כוח", ושם גם נאמר "אל תשכח מה שאתה יודע, כי בבוא היום תפרסם אותו"
לפני מספר ימים יצא לי להיות באירוע מיוחד, מסיבת הרווקים של חלום פינגר רב הכסף, לקראת נישואיו עם חוה שמרק, גרושתו של להוט שמרק, הנציב לשעבר של שירות בתי הסוהר הצבאיים, ושר הכיחלון במשך שנים רבות.
להוט שמרק היה אף בתקופה מסוימת ראש וראשון למכשלת ישמעאל. ומי היה עוד בארוע: הייתה דלילית, והייתה הרופאה שבחבורה, ובעלה המדען, ואשתי, היו שם עוד כמה גברברים צעירים (60 +) משמנה וסלתה של תרבות ההון והשלטון בישראל.
בפועל, דלילית, הרופאה, המדען, אנוכי הטָמבָל, ואשתי היקרה - היינו שם תפאורה ניידת למיליוני הדולרים שהתכנסו על בימת ה-VIP, ולא רק זאת, אפילו שילמנו סכום לא מבוטל על-מנת לשבת במושב הליצים הזה.
אתמול התחתנו חלום וחוה, ראיתי את הזוג המאושר הזה בעיתון - ממש תענוג לעיניים. ומי היה בין הקרואים מנופחי הכסף והאגו? (על-פי דיווח בידיעות אחרונות) גד וגדה יחצנית!!! ואידך זיל וגמור. אגב, להוט שלומפפר היה שם?

תאריך:  08/07/2009   |   עודכן:  08/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי קרמר
יוסי קרמר
צפורה בראבי
הכי טוב בבית. אבל אם אין ברירה כדאי לבדוק היטב
צפורה בראבי
אם נבדוק היטב את הסל שלנו, נגלה הרבה מצרכים מיותרים. צמצמו!
יוסי קרמר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il