X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אתם עוברים תקופה מאוד לא קלה שבה אתם מתעמתים עם עצמכם בעקבות ההתנהלות שלכם שנראה שפגעה באחרים זה הזמן לנסות ולחדש קשרים שסיימתם
▪  ▪  ▪
טווח זמן [צילום: AP]

בשבוע הקרוב ייכנס כוכב העשייה מארס לבית הקריירה שלכם ויישאר שם במשך כל החודשים הקרובים ולכן זה הזמן לפעול למימוש תוכניות ועשייה.
טלה
זוהי תקופה מצוינת מבחינה אישית וחברתית כיוון שכוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המעמד החברתי, ונראה שאתם נמצאים בתקופה מצוינת להכיר אנשים חדשים ולהתרועע איתם במקומות חדשים וטובים שיכולים להואיל לכם בעתיד כדי לקדם את עצמכם. ייתכן שתאלצו לפעול בחודש הקרוב מאחורי הקלעים, אך אין ספק שהדברים יסתדרו לטובתכם.
שור
עברתם חודש מאוד משמעותי בכך שרציתם להשביע רצונם של אנשים שקרובים אליכם, אך לא נראה שאתם עדיין שלמים עם עצמכם ביחס לכך. נראה שצורך זה לווה בהתפרצויות זעם בכל פעם שהדברים לא הסתדרו לטובתכם. נסו לקחת פסק זמן מקשיי היום יום ולצאת קצת יותר בין אנשים שלאו-דווקא אתם מכירים, ולהיות בתחושה של שחרור עד כמה שהדבר אפשרי.
תאומים
החודש הקרוב עומד להיות טעון עבורכם בגלל העובדה שכוכב העשייה מצטרף אל כוכב שכבר נמצא בבית השותפויות שלכם זמן רב, ייתכנו תסכולים על-רקע אישי ועל-רקע העובדה שאנשים קרובים אליכם לא בהכרח מבינים אתכם ואת הדרך שאתם נוקטים בה על-מנת להראות את המחויבות האישית שלכם בעבודה או מבחינה רגשית ורומנטית. נסו להיות יותר רגשיים ופחות מחושבים.
סרטן
זוהי תקופה מצוינת לקביעת סדרי עדיפויות וללמוד לשים את עצמכם במרכז החיים. נראה שאתם קשורים לאנשים נוספים ועובדה זו מגבילה את יכולותיכם להיות עצמאיים בחשיבה ובעשייה. ולמרות קשיים אלה, חשוב מאוד שתעזרו לעצמכם ותמצאו זמן להתרענן ולצבור כוחות חדשים. חפשו מקומות המרוחקים ממקום המגורים שלכם על-מנת להתרענן.
אריה
אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שבה המציאות טופחת מול פניכם שוב ושוב. למעשה אתם משלמים מחירים על ההחלטות השגויות שהיו לכם בחיים ובעיקר ביחסים הבין אישיים. בחרתם בנוחיות או במה שחשבתם שנכון לעשות ברגע נתון, אך בחלוף הזמן הבנתם שעשיתם בחירות לא נכונות ועכשיו ייתכן שכבר לא ניתן לתקן את הטעויות בגלל חוסר אמון שנוצר.
בתולה
למרות ההבטחות שלכם לאחרים ואף לעצמכם להשתנות, הרי כשהמציאות מגיעה אתם חוזרים להיות מה שאתם במהות ועובדה זו גורמת לתסכול לקרובים לכם שלא משלימים עם המציאות החדשה. אתם מתקרבים למחצית השנה שלאחר יום ההולדת ומאחר שזוהי גם תקופה של חשבונות נפש, כדאי מאוד שתשקיעו בקשרים שלאחרונה מאוד זנחתם.
מאזניים
נושאי כספים היו מאוד דומיננטיים עד לאחרונה ולכן כאשר מבקשים מכם עכשיו לחסוך בהוצאות קשה לכם לעשות זאת. יש לכם נתינה מאוד גדולה לאנשים שאתם אוהבים ולעיתים אין לכם גבולות. ייתכן שבתקופה הקרובה אנשים שקרובים לכם יבקשו שתבלו איתם יותר זמן ושתחזירו לתקנם יחסים שלאחרונה התרופפו במקצת לימים בהם נהניתם מתחושה של יחד.
עקרב
כוכב העשייה המוכר גם בשמו מארס נכנס לבית הכספים וישהה שם במשך כל החודשים הקרובים ולכן תקופה זו תהייה מאוד עמוסה מבחינה כלכלית ותאלצו לעשות מחדש חישובים כספיים. יתכנו עיכובים לגבי כספים שהייתם בטוחים שתקבלו ונראה שבפרק זמן זה של חייכם אתם נאלצים להיעזר באחרים. הגיע הזמן שתצאו לעצמאות ותבנו לעצמכם עתיד כלכלי.
קשת
בשבוע הקרוב תמשיכו להיות עסוקים בצורך שלכם לממש את עצמכם ולשים את הצרכים האישיים שלכם בקדמת חייכם לפני שאתם משקיעים באנשים אחרים שקרובים אליכם, אך גוזלים מזמנכם. חשוב מאוד שתקפידו לשמור על גישה חיובית כיוון שרק היא תעזור לכם להתמודד עם הקשיים ועם העובדה שהחיים מבקשים מכם עכשיו לקחת אחריות על חייכם.
גדי
ושוב אתם עסוקים בנושאים כספיים ומחפשים מוצא ופתרון לנושאים שמאוד משמעותיים עבורכם בתקופה זו. למרות שאתם עובדים קשה ומנסים למצוא פתרונות, עדיין אינכם יכולים להיות מסופקים מהתנהלות הדברים כיוון שהדרך להגיע לכל אותם מקומות ששאפתם להגיע אליהם, רחוקים מהישג ידכם. ההקלה תגיע לאחר זמן ועבודה פנימית לאתר את מה שמעכב אתכם.
דלי
יש לכם תחושה שהנה אתם נמצאים בהתחלה חדשה והתוכניות שלכם סוף-סוף נושאות פרי. הנושאים הכספיים יהיו מאוד משמעותיים בחודש הקרוב וייתכנו שינויים שעד עכשיו לא הייתם בטוחים שיצאו אל הפועל, אך מאחר שפעלתם בצורה חכמה, הכול מתארגן בדיוק בדרך ובצורה שאתם רוצים. קחו לעצמכם טווח זמן של שנה עד שהשינויים יקרמו עור וגידים.
דגים
מאחר שאינכם אומרים את האמת לעצמכם לעיתים קרובות מדי ביחס להרגשתכם הרי שאתם עוברים תקופה מאוד לא קלה שבה אתם מתעמתים עם עצמכם בעקבות ההתנהלות שלכם שנראה שפגעה באחרים. זה הזמן לנסות ולחדש קשרים שסיימתם אותם בגלל לחץ שהופעל עליכם. נסו לפעול במקסימום הרגישות על-מנת להחזיר את האמון שאבד אצל האחרים כלפיכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  02/03/2016   |   עודכן:  02/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
רוסיה מציעה לצדדים הנלחמים בסוריה להגיע להסכמה על הקמת "רפובליקה פדרלית" שתשמור על אחדותה. פתרון כזה עשוי להיות לטובתה של ישראל מכיוון שהוא יחליש את השפעתה של אירן בסוריה
מאיר חוטקובסקי
אין בנמצא היום איש תקשורת שאינו מחפש הזדמנות להביע בפומבי את דעותיו או לפרוש את ה"אני מאמין" שלו    דודו דיין, עיתונאי, שדרן רדיו, עורך, סופר ומרצה הוא מהיוצאים מהכלל    בראיון נדיר ובלעדי הוא מספר על ילדותו, כתיבתו העיתונאית, שידורי תוכניותיו בגלי צה"ל והרצאותיו בנושאים היסטוריים ומדיניים עם יציאתו לגמלאות    וכן, גם מעט מהשקפותיו על מצבה של המדינה כיום    חיה תקשורתית יוצאת דופן
תמר שורץ-זיו
על היעדר האחריות החברתית בסיקור התקשורתי וב'טוקבקים' בעקבות מקרי פגיעה בילדים    ראיון עם ד"ר כרמית כץ בעקבות כנס חרוב הבינלאומי הראשון
עליס בליטנטל
מבין שלל מחזות הזמר שהתרבות המערבית כה התברכה בהם, המחזמר "סיפור הפרברים" שמעלה התיאטרון הקאמרי הוא גולת הכותרת מתוך השורה הראשונה של ז'אנר זה. לא עוד דבק סנטימנטלי וקיטש להמונים, אלא דרמה שיצוקה בכל ריקוד ושיר שבה
איתמר לוין
מפגן שיפוט מרשים של הרשם טארק חסנין בבית הדין לעבודה בירושלים: מוכן לדיון בצורה מושלמת, מגיב מיד לכל פרט ותוך זמן קצר מגיע למסקנה שיש למחוק את התביעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il