X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בזמן ביקור הכוכב במזל גדי גם במהלכו הישיר, אך בעיקר בתקופות הנסיגה צפויים מהפכים רבים לאלו שנולדו בשליש השני של המזל.
בעוד ארבע שנים ירגישו כך גם אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל. אלה שנולדו בשליש הראשון של המזל - כבר חוו שינויים משמעותיים בחייהם
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

בימים אלה שלפני חג הפסח שהוא חג של יציאה מעבדות לחרות, אנו חווים תקופה של שינויים משמעותיים ביותר בחיי כולנו והפעם אספר על השפעתו של הכוכב הרחוק אך החזק ביותר ....פלוטו.
כוכב זה מזוהה עם השינויים העמוקים ביותר בחייו של אדם, נמצא על נקודת העצירה.....ומתחיל בנסיגה (רטרו) לאחור עד לחודש אוקטובר 2016.
בחודשים אלה נימצא בתקופה משמעותית מאוד המתרחשת אחת לכמה שנים, כיוון שהכוכב פלוטו נע לאט מאוד וביסודיות רבה ביותר.
כל תזוזה שלו גורמת לשינוי משמעותי באותם תחומי החיים להם האדם זקוק.
הפעם נמצא הכוכב פלוטו במזל גדי, ומשבוע זה עומד הכוכב להיות בנסיגה עד לחודש אוקטובר. זהו גם הזמן שישפיע בעיקר על אלה שנולדו בשליש השני של המזלות הבאים: גדי, סרטן, מאזניים, טלה, אריה ותאומים והם אכן יקבלו את הכוחות הנדרשים על-מנת לעשות את השינויים הנדרשים.
בזמן ביקור הכוכב במזל גדי גם במהלכו הישיר, אך בעיקר בתקופות הנסיגה צפויים מהפכים רבים לאלו שנולדו בשליש השני של המזל.
בעוד ארבע שנים ירגישו כך גם אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל. אלה שנולדו בשליש הראשון של המזל - כבר חוו שינויים משמעותיים בחייהם.
בנוסף למזלות שציינתי יחושו בכך בצורה מעודנת יותר גם המזלות הבאים דגים, שור, בתולה ועקרב. למעשה, בגלל השפעתו החזקה של הכוכב ולאורך זמן כה רב, הרי שכל אחד ירגיש את השפעת הכוכב גם אם בצורה עקיפה, על-ידי קרבה לאנשים אחרים החווים את השפעת הכוכב.
תפקידו של כוכב זה הוא למחוק, להשמיד ולפרק את הקיים עד ליסוד - וזאת, כדי למחוק כל זכר מהעבר ולבנות דבר חדש ונכון יותר לחיים חדשים. בזמן רטרו(נסיגה) של הכוכב יש תחושה קשה, בשל העובדה שזהו זמן של חוסר וודאות, דיכאון, תסכול, תחושת ריק, בדידות, בלבול ולמעשה מן תקופת מעבר שבאה להפריד בין התקופה הקודמת לתקופה שתהיה, ולכן הכול עדיין חסר וודאות ולא מגובש.
השינויים בהשפעת כוכב זה עשויים להיות בכל תחום משטחי החיים. ובעיקר בתחומים בהם הייתם חייבים לעשות שינוי ממזמן, אך מסיבות שונות כגון: פחד, חוסר ביטחון וכו'...לא נעשו השינויים ונשארתם מקובעים באותו המקום ועם אותם האנשים.
תפקידו של הכוכב פלוטו הוא להעניק את אותו הכוח החסר לעשייה כדי לגרום לאדם לבצע את השינוי בכל מחיר ובכל דרך. טבעי הדבר שתחששו משינוי ואולם אמונה בדרך החדשה תיתן לכם את הכוחות והיכולת להתגבר.
בפרק זמן זה מומלץ לכם מאוד לזרום עם הקיים ולא לנסות להתנגד.
כל הליכה כנגד הזרם תגרור אחריה, בשלב מאוחר יותר, מהפכים בקנה מידה גדול יותר, כיוון שהשינויים יגיעו אם תרצו או לו והדבר היחיד הנמצא בשליטתכם, היא היכולת להבין, לקבל ולהפנים את הדברים.
והרי התחזית..

טיפ לילידי השבוע - השמש בשמיים נמצאת במזל טלה ונמצאת בסמוך לכוכב אוראנוס שמביא איתו צורך בחופש. עובדה זו גורמת לכך שהצורך שלכם בשחרור ושינוי גבוה מהרגיל.
טלה - הכוכב מרקורי שאחראי להתקשורת נמצא אצלכם הפעם בבית הכספים, עובדה שמצביעה על כך שאתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לתחום הכספי בחייכם כתוצאה מאירועים שונים שלא בהכרח תלויים בכם ולא אתם יצרתם אותם, אך איכשהו החיים הם אלה שזימנו לכם את זה. נסו לקחת פסק זמן כלשהו על-מנת לנוח מאירועי השעה שלאחרונה לוחצים אתכם יותר ויותר כדי שתוכלו להגיע להחלטות.
שור - יכולת הדיבור שלכם כרגע במיטבה בגלל העובדה שכוכב התקשורת נמצא במזל שלכם. בדרך כלל אינכם המזל שזורם יחד עם תקשורת ותעדיפו יותר את השתיקה מאשר את הדיבור, ואולם הפעם יש לכם הזדמנות להשמיע את דעתכם והיא אכן תכובד ותוערך. יחד עם כך, את רגשותיכם האמיתיים עדיף שבזמן הזה לא תחצינו אלא תשמרו לעצמכם. זה בדיוק הזמן ללמוד את אופיים של האחרים ואז להגיב בהתאם.
תאומים - אתם מזל וורבלי מאוד וכל הזמן יש לכם מה להגיד וכמעט על כל תחום בעולם והנה בימים האחרונים אתם מרגישים שאתם מעדיפים לשתוק ולא לומר את דעתכם. למעשה, תחושו כך במשך כל החודש הקרוב ויהיה זה הזמן הנכון על-מנת לעשות לעצמכם חשבונות נפש. באופן כללי אתם נמצאים בתקופה עדינה של חייכם ולכן כל החלטה שאתם מבצעים עכשיו דורשת חשיבה מוקדמת שמקיפה את כל העובדות.
סרטן - בית הקריירה שלכם צף ועולה בשבוע האחרון וזאת לאחר תקופה שנסיבות החיים הכריחו אתכם לוותר על עצמכם ולהיות יותר קשובים לנסיבות הסביבתיות. נסו להשפיע על חברים קרובים שיבואו לעזרתכם במטרות שהצבתם לעצמכם על-מנת שלא כל הנטל ייפול עליכם. נושאי עבודה מאוד משמעותיים ולכן אתם חייבים להבין שכדי להצליח בתקופה הקרובה אתם חייבים לחלק את הנטל בין המקורבים לכם.
אריה - במהלך כל התקופה הקרובה תבנו את חייכם ואת הערכים בחייכם על סמך הנתונים שיכולים לעזור לכם להחצין את הכשרון האישי שטבוע בכם ועד היום לא יצא לכם להחצין אותו . זה בדיוק הזמן שבו עליכם לחשוב על עצמכם ולא להרשות לעצמכם לפעול בפזיזות. ייתכן שעכשיו תקבלו תשובות חיוביות מאנשים שעד היום לא תמיד קיבלו את דעתכם, אך עכשיו נראה שהשערים נפתחים בפניכם.
בתולה - זוהי תקופה טובה מאוד עבורכם בגלל העובדה שאתם עדיין יכולים ליהנות מכל ההצלחות החדשות שהרווחתם בתקופה האחרונה. כספים שכל כך פעלתם עבורם התקבלו ואתם מוכיחים שוב ושוב שניתן לסמוך עליכם. זוהי תקופה מרעננת עם הרבה פירגון שיכולה להגיע מצד אנשים מקצועיים. במעגל הראשון של חייכם, פחות אוהבים את העובדה שאתם פורסים כנפיים לחיים בסגנון אחר.
מאזניים - אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולמעשה זהו סוג של יום הולדת קטן כיוון שמבלי לדעת אתם מבחינה אנרגטית מחפשים משמעות לחיים בדיוק כמו שמחפשים ילידי יום ההולדת. מצד אחד יש לכם דחף להשתחרר מכל מה שכובל אתכם, אך מצד שני אתם ממש מרגישים שאתם זקוקים לכתף מרגיעה ומנחמת שתוכל להיות בשבילכם בכל פעם שקשה לכם בביצוע מטלות הכרחיות. זהו שבוע רגיש במיוחד.
עקרב - אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לענייני עבודה ובטוחים שהדברים הטובים שיש לכם להציע בתחומים אלה יוערכו על-ידי אלה שזקוקים לכם. עליכם ללמוד שלא כל דבר תלוי בכם ולכן חובה עליכם לדחוף את הנושאים שאתם בטוחים לגביהם בצורה יותר דרסטית עד כדי כך שכל מי שבסביבה שלכם יהיה מודע לתוכניות שלכם. נושאי כספים מאוד דומיננטיים והם אלה שמנהלים כרגע את חייכם.
קשת - אתם נמצאים בתקופה מאוד קשה בחייכם שבה אתם נדרשים מצד אחד לקחת אחריות על סגנון חייכם ומצד שני לשחרר את כל מה שכובל אתכם לעבר ואינו משרת אתכם יותר. הכוכב סטורן שנמצא במזל שלכם לא מניח לכם להסיר אחריות וכעת כאשר גם כוכב העשייה במזל שלכם, נראה שאתם פועלים בצורה מאוד אינטנסיבית עד כדי כך שאתם מאוד מתעייפים. הכריחו עצמכם לשמור על איזון.
גדי - אתם אנשים שבדרך כלל אתם פועלים בצורה ישירה ואינכם מסתמכים על המזל של אחרים, אלא בעיקר על המזל של עצמכם. אבל, הפעם מומלץ לכם לא לפעול בדרך הרגילה והמוכרת, אלא לנסות ולפעול מאחרי הקלעים במידה רבה. למידת השטח תעזור לכם לדעת למי לחבור ואיך לממש את תוכניותכם ברמה כזו שפחות תצטרכו לסמוך רק על עצמכם, בכל פעם שאתם מעוניינים לפרוץ קדימה ולהגיע להישגים.
דלי - הסביבה הקרובה עומדת בשבוע הזה ולמעשה במשך כל התקופה הקרובה בראש מעייניכם. זהו הזמן הנכון להשקיע את מיטב האנרגיה שלכם בשימור ושיפוץ הקיים ואפילו לחשוב על מעבר דירה למי שיכולתו משגת. זה בדיוק הזמן שאתם יכולים לעזור לעצמכם בגיוס משאבים על-מנת ליישם את מטרותיכם ובעיקר כאלה שיש ביכולתן לשדרג ולשפר את סגנון חייכם ואת חיי הקרובים לכם.
דגים - אתם מוטרדים מאוד בגלל ההיבט הכלכלי בחייכם שדורש שיפור ורצון ללכת קדימה. אתם תלויים גם באחרים ואין ביכולתכם לפעול על דעת עצמכם בלבד. נסו להתייעץ עם אנשים נוספים שקרובים אליכם ואולי בדרך הזו תצליחו לעלות על תוכנית שתוכל לעזור לכם וגם לסובבים אתכם לכבד את היעדים אליהם אתם חותרים. מבחינה מקצועית זוהי תקופה שתצטרכו לעבוד יותר קשה על-מנת להוכיח את עצמכם.

תאריך:  10/04/2016   |   עודכן:  10/04/2016
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר דקל
בבוקלאב שלנו החליטו לקרוא את הספר "טובת הילד" של איואן מקיואן, סופר בריטי ראוי, שכתב ספרים רבים המתאימים לקריאה. כתוב בהיר, נהיר וקריא, ואפילו לא ארוך במיוחד - 192 עמודים. אז מדוע החלטתי לפתוח דווקא בבתיה גור?
אלעזר לוין
המשחק של אור נגמר ברגע שעורך-הדין הקשוח והתכליתי מונה לנאמן על נכסיה    רכש ניסיון רב בניהול חברות שכשלו ובגמר בניית 1,000 דירות    אין רחמים על מי שפוגעים בציבור    תיקים: אברהם גינדי, שער אפרים, רייפמן
יואב יצחק
פרקליט המדינה שי ניצן מנסה למנוע ביקורת, בכל מחיר, גם כאשר נראה שהפרקליטות פועלת מתוך שיקולים זרים    אופן התנהלותה בפרשת פינטו-ברכה מלמד על תחלואיה ועל הצורך החיוני בביקורת מתמדת, לבל ימשיכו פרקליטים בכירים מסוימים לנהוג כפרקליטי סדום    מניעת חשיפת האמת על מעלליו של תנ"צ אפרים ברכה וההתעמרות והאטימות והרשעות המתמשכות נגד הרב פינטו למרות מחלתו הקשה מלמדות על הצורך בביקורת חריפה ותקיפה מצד כלי התקשורת
טובה ספרא
החברה שלנו כבר עשתה את הבחירה! למרות המורכבות החברתית והתרבותית, בהדרגתיות איטית נוצרת הבנייה המאחדת את כולנו במחויבות הדדית. אלו זמנים בהם כל אחד צריך לזכור להישאר נאמן לערכיו המוסריים, לא למהר ולקבל החלטות שאחר כך מצטערים עליהן
גיל נוילנדר
לא רק למילה יש כוח ברשתות החברתיות. גם אימוג'י אחד יכול להביע אלף מילים מבחינת המחוקק, ואף להיות שווה ערך לאיום ברצח! בחור צרפתי שהציף את האקסית שלו בהודעות מאוד מצטער על כך עכשיו בין הסורגים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il